3_katiteroavrio_lidl_hellas.jpg
Advertorial

Το αγόρι που σταμάτησε να μεγαλώνει

Ποιος θέλει να ζήσει σε ένα κόσμο που πνίγεται στο πλαστικό;
341667-710504.jpg
Ζένια Πιττακή
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η διαφημιστική καμπάνια της Lidl Ελλάς που ευαισθητοποιεί τον κόσμο για την προστασία του περιβάλλοντος.

Κάθομαι στον καναπέ με το τηλεκοντρόλ στο χέρι και αλλάζω κανάλια μέχρι να βρω κάτι ενδιαφέρον. Το μάτι μου πιάνει ένα παιδί που λέει «μαμά, μπαμπά, εγώ σταματάω να μεγαλώνω» και αφήνω το τηλεκοντρόλ. Λίγα λεπτά εικόνων αρκούν για να βουρκώσω. Είναι μια διαφήμιση που κρύβει μέσα της μια μεγάλη αλήθεια: οι νέες γενιές δε θέλουν να μεγαλώσουν σε έναν κόσμο που μοιάζει με τεράστιο σκουπιδότοπο και όλοι εμείς οι «μεγάλοι» έχουμε την ευθύνη να κάνουμε αυτό τον κόσμο καλύτερο απ' ό,τι τον παραλάβαμε.

Οι επιπτώσεις της αλόγιστης χρήσης πλαστικού τόσων χρόνων έχουν ήδη δείξει το χειρότερό τους πρόσωπο -με δεκάδες πλάσματα να πεθαίνουν καθημερινά και τα ποτάμια και τις λίμνες να μολύνονται όλο και περισσότερο. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί η σπατάλη φαγητού που καταλήγει στα σκουπίδια, ενώ τόσοι άνθρωποι στον κόσμο δεν έχουν ούτε τα βασικά για το καθημερινό τους τραπέζι. Μπορούμε να αδικήσουμε λοιπόν ένα παιδί που δε θέλει να μεγαλώσει σε έναν τέτοιο κόσμο;

7_katiteroavrio_lidl_hellas.jpg

Έχουμε υποχρέωση να προσπαθήσουμε, έστω και την ύστατη στιγμή, να σώσουμε ό,τι μπορούμε και να προστατέψουμε τον πλανήτη που αποτελεί το σπίτι μας. Τόσο εμείς σαν πολίτες, όσο και οι μεγάλες επιχειρήσεις, οφείλουμε να ευαισθητοποιηθούμε και να προσαρμόσουμε τον τρόπο ζωής και λειτουργίας μας σε ένα πιο φιλικό προς το περιβάλλον ύφος. Αυτό θέλει να επικοινωνήσει ουσιαστικά η νέα 360° καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, η οποία κλείνει αισιόδοξα καθώς η αρχή έχει ήδη γίνει από τη Lidl Ελλάς, η οποία πραγματοποιεί πρωτοποριακές δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη.

7_katiteroavrio_lidl_hellas.jpg

Οι ενέργειες της Lidl σε αριθμούς:

  • 842 τόνοι λιγότερο πλαστικό από το 2017, επειδή καταργήθηκαν οι πλαστικές σακούλες μίας χρήσης 4 λεπτών
  • 475 τόνοι λιγότερο πλαστικό από το τέλος του 2017, επειδή καταργήθηκε η περιμετρική σακούλα στις συσκευασίες των χαρτικών στην παλέτα
  • 65 τόνοι λιγότερο πλαστικό κάθε χρόνο, επειδή μειώθηκε το πάχος στα πλαστικά μπουκάλια αναψυκτικού
  • 42 τόνοι λιγότερο πλαστικό κάθε χρόνο, επειδή μειώθηκε το βάρος στο καπάκι του εμφιαλωμένου νερού
  • Αντικατάσταση των πλαστικών καλαμακιών με χάρτινα και βιοδιασπώμενα
  • Κατάργηση όλων των πλαστικών μιας χρήσης
  • Περιορισμός στη σπατάλη τροφίμων με μειωμένες τιμές έως και -30% στα κοντόληκτα προϊόντα και συνεχή προσφορά προϊόντων σε οργανισμούς ΜΚΟ

Για αυτό το αγόρι που σταμάτησε να μεγαλώνει, για το δικό μας αγόρι, για το παιδί που δεν έχουμε φέρει ακόμα στον κόσμο, πρέπει να σταματήσουμε να βουρκώνουμε μπροστά στις εικόνες καταστροφής και να αρχίσουμε να προσπαθούμε για ένα #kaliteroavrio. Με πράξεις.

"Έγω σταματάω να μεγαλώνω"

Δειτε περισσοτερα