1821 Digital Gallery
DAY 7 / SAN FRANCISCO, CA: Στο σπίτι της GOOGLE

DAY 7 / SAN FRANCISCO, CA: Στο σπίτι της GOOGLE

Ανάμεσα στον Κρίσνα, τον δεινόσαυρο, τον κοιμισμένο Ιάπωνα και τη μίνι πισίνα

Μπαίνουμε μέσα στο μινιμαλιστικά επιβλητικό κτίριο – σύμβολο. Google, YouTube, είναι ένα σύμπλεγμα από καμιά 25αριά πτέρυγες, χαωτικό. Ο ξεναγός «δεν ξέρει» πόσες ακριβώς είναι. Απαγορεύονται οι φωτογραφίες στους εσωτερικούς χώρες, βγάζω μόνο λίγες candit με το iPhone, στη ζούλα (μπορείς να τις δεις στο slideshow που ακολουθεί). Είναι χιλιάδες εργαζόμενοι, μεταξύ 20 και 30 χρονών. Ινδοί και Ασιάτες κυριαρχούν.

Στον κήπο κυριαρχεί ο σκελετός ενός δεινόσαυρου, τον αγόρασαν από το Jurassic Park. Δίπλα, ένα γήπεδο beach volley, μια ομάδα από ξυπόλητους πιτσιρικάδες παίζει και βουτάει στην άμμο. Δύο μίνι πισίνες με τεχνητή ροή νερού, για επιτόπιο κρόουλ. Ναυαγωσώστης. Κοντά στο εστιατόριο, ένας κήπος - μποστάνι, ο καθένας φυτεύει τα λουλούδια του. 

Στο εσωτερικό, Laundry room, σε διάφορα σημεία υπάρχουν stands με σακούλες για τα άπλυτα, παίζει και pickup. Εστιατόριο χιλιάδων θέσεων, σε κόκκινο, μπλε και κίτρινο, με ινδικό, κινέζικο, μπέργκερς, ιταλικό, σαλάτες, φρούτα γλυκά, όλα εντελώς free. Χίλια τετραγωνικά γυμναστήριο state-of-the-art, δωμάτια μασάζ. Ένας αποκαμωμένος γιαπωνέζος κοιμάται ανάσκελα σε έναν καναπέ, μες στη μέση. Άλλοι παίζουν ξύλινο ποδοσφαιράκι. Και οι υπόλοιποι δουλεύουν με το κεφάλι κάτω για το στόχο: “World Domination”.

Ο Κρίσνα είναι Ινδός και manager στον τομέα Πολιτικής του Google. «Η αποστολή μας είναι να οργανώσουμε τις πληροφορίες ολόκληρου του κόσμου και να τις κάνουμε παγκόσμια προσεγγίσιμες και χρήσιμες» συνοψίζει σε μια φάση το τί είναι το Google και συμπληρώνει: «Κάθε γλώσσα, κάθε χώρα, κάθε έκδοση, κάθε ιστορία». 

Σχετικα
Xάος σε αεροδρόμια ανά τον κόσμο λόγω της μετάλλαξης Όμικρον
Xάος σε αεροδρόμια ανά τον κόσμο λόγω της μετάλλαξης Όμικρον

Δεν θέλουν να έχουν ιδιοκτησία περιεχομένου, μόνο να βοηθούν στο να βρεθεί. Εστιάζουν στη δίκαιη κατάταξη των ειδήσεων. Το αν προέρχονται από το μέρος στο οποίο αναφέρονται. Τη δημοτικότητα της ιστοσελίδας. Το πόσο «φρέσκια» είναι η είδηση ή το άρθρο. Εξήντα τοπικές εκδόσεις σε τριάντα γλώσσες. Προφανώς, είναι κοντά στο στόχο τους.

Τα νέα τους παιδιά είναι το Fast Flip, με το οποίο ξεφυλλίζεις τις σελίδες με τα άρθρα που κατέβασες και το Google Buzz. Γι’ αυτό μας μιλάει η Βικτώρια Κατσάρου από την Αγία Παρασκευή (και το Yale), που δουλεύει εδώ και τρία χρόνια στις δημόσιες σχέσεις του Google και έπεσα πάνω της τυχαία, στο εστιατόριο. Μου είπε ότι είναι περιπου δώδεκα Έλληνες που δουλεύουν εκεί και μάλιστα μαζεύονται τις Παρασκευές το μεσημέρι και τρώνε μαζί.

Η Βικτώρια μας λέει ποιά είναι, τί κάνει και τί είναι το Google Buzz:

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5