Trending Now

Η πιο έξυπνη διαφήμιση των φετινών Χριστουγέννων

Γιατί το χριστουγεννιάτικο πνεύμα είναι η χαρά του να δίνεις και όχι να παίρνεις

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν σημαίνει παίρνω, αλλά δίνω και μοιράζομαι. Πάνω σε αυτό λοιπόν το μότο, στη χαρά του να μοιράζεσαι, στηρίχθηκε η ευφάνταστη διαφημιστική καμπάνια για τις φετινές εορτές του εμπορικού κέντρου Grand Central στο Μπέρμινγχαμ.

Πρόκειται στην ουσία για ένα κοινωνικό πείραμα στη διάρκεια του οποίου επισκέπτες του εμπορικού κέντρου περνώντας μπροστά από ένα γιγαντιαίο δώρο στο οποίο χτυπά ένα τηλέφωνο, ακούν τη φωνή του Άγιου Βασίλη να τους προσφέρει ένα δώρο. Μόνο που το δώρο αυτό δεν προορίζεται για αυτούς, αλλά για άλλους πελάτες του κέντρου.

Όταν εκείνοι ρωτούν τον λόγο, ο Άγιος Βασίλης τους απαντά: «Για τον απλούστατο λόγο πως τα Χριστούγεννα σημαίνει να δίνεις δώρα και όχι να παίρνεις». Έτσι, λοιπόν, τους υποδεικνύει συγκεκριμένο άνθρωπο στον οποίο οφείλουν να δώσουν το δώρο.

Το εντυπωσιακό είναι πως όλοι τους σπεύδουν να «κυνηγήσουν» τον ξένο που τους υποδείχθηκε για να του δώσουν το δώρο, για να ακολουθήσουν στιγμές εναγκαλισμών και ανταλλαγής ευχών.

Το κοινωνικό πείραμα-διαφημιστική καμπάνια φέρει τον τίτλο: «free presents» (δωρεάν δώρα) και έτσι, το εμπορικό κέντρο καλεί τους καταναλωτές να αγοράσουν πολλά δώρα για να τα προσφέρουν στους αγαπημένους τους.

Αν αυτό δεν είναι έξυπνη διαφήμιση, τότε τι;

Για την ιστορία, σχεδόν 1 εκατ. χρήστες του Facebook έχουν δει το βίντεο από τις 11 Δεκεμβρίου που ανέβηκε, ενώ πάνω από 50.000 έχουν κάνει like και περισσότεροι από 103.000 το έχουν κοινοποιήσει στο προφίλ τους.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ