TV & Media

Αποκαλύψεις από την πιο διάσημη ιδιοκτήτρια οίκου ανοχής

Η «Madame Claude» μίλησε για Ωνάση, Κένεντι, Καντάφι, Μπράντο κ.ά.

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
74530-150478.jpg

Είναι ξανθιά, μικρόσωμη, πάντα χτενισμένη και περιποιημένη, φοράει μόνο Chanel και σήμερα είναι 91 ετών. Ο λόγος για την πιο διάσημη ιδιοκτήτρια μπορντέλου του κόσμου, τη Γαλλίδα που έγινε μύθος με το όνομα «Madame Claude».

Τη δεκαετία του '60 μεγαλούργησε στο Παρίσι, με τους «κύκνους» της, όπως αποκαλούσε τα κορίτσια της, τα οποία δούλεψαν για να ευχαριστήσουν όλους τους ισχυρούς πελάτες της, από τον Κένεντι και τον Ωνάση, μέχρι τον Μάρλον Μπράντο και τον Μουαμάρ Καντάφι.

Ο Κένεντι ζήτησε μια πόρνη που να μοιάζει με τη γυναίκα του Τζάκι «αλλά να είναι καυτή», ενώ ο Ωνάσης την επισκέφτηκε μαζί με τη Μαρία Κάλλας και την έκανε να κοκκινήσει με αυτό που της ζήτησε. Η Madame Claude αποκαλύπτεται στο παγκόσμιο κοινό μέσα από ένα άρθρο του William Stadiem στο Vanity Fair. Ο Stadiem την είχε προσεγγίσει για την έκδοση της βιογραφίας της, κατά τη δεκαετία του '80. Το βιβλίο ωστόσο δεν εκδόθηκε ποτέ, και τώρα ο Stadiem αποκαλύπτει στοιχεία και ιστορίες στο Vanity Fair.

image

Σίγουρα το άρθρο θα ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, αφού πολλά από τα κορίτσια της έχουν παντρευτεί πανίσχυρους μεγιστάνες ανά τον κόσμο. Εξάλλου η ίδια εξηγεί πως οι περισσότεροι πελάτες πάντα τις κακομάθαιναν. Οι υψηλές γνωριμίες και η πελατία της, εξασφάλισαν την ευημερία της επιχείρησής της για αρκετό καιρό, μέχρι που το 1977 αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη χώρα και να μετακομίσει στο Λος Αντζελες καθώς οι γαλλικές αρχές άρχισαν να ερευνούν την επιχείρησή της για φοροδιαφυγή.

image

Την ίδια περίοδο, η ζωή της έγινε ταινία και η Φρανσουάζ Φαμπιάν που ενσάρκωσε το ρόλο, επέμεινε να περάσει χρόνο μαζί της για να τη μάθει καλύτερα. Αργότερα, η Φαμπιάν είπε στον Stadiem: «είναι μια απαίσια γυναίκα και αντιπαθεί τόσο τους άντρες όσο και τις γυναίκες. Οι άντρες είναι πορτοφόλια. Οι γυναίκες είναι τρύπες. Μοιάζει με οδηγό σκλάβων σε κάποια φυτεία στον αμερικανικό νότο. Κάθε φορά που αναλάμβανε ένα κορίτσι, πλήρωνε τεράστια ποσά για την μεταμόρφωσή του, ρούχα Dior, αξεσουάρ Vuitton, τους καλύτερους κομμωτές, μακιγιέρ, γιατρούς. Επομένως το κορίτσι ήταν πρακτικά χρεωμένο για πάντα στην Κλοντ, η οποία έπαιρνε από κάθε κορίτσι το 30% της αμοιβής. Ήθελε περισσότερα όμως έλεγε ότι αν το έκανε αυτό, τα κορίτσια θα την έκλεβαν.»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ