Visual Browsing

«Το σεξ εν όπως τα σουβλάκια»: Το βίντεο που έγινε viral

Καμπάνια του ΚΣΟΠ - «Το σεξ εν όπως τα σουβλάκια»
Καμπάνια του ΚΣΟΠ - «Το σεξ εν όπως τα σουβλάκια»
Κυπριακό σποτ για τη συναίνεση στην ερωτική πράξη
  • A-
  • A+
0
Η νέα καμπάνια του ΚΣΟΠ μιλά με έναν διαφορετικό τρόπο για τα σεξουαλικά δικαιώματα και τη συναίνεση, ωστόσο, προκάλεσε και αντιδράσεις.

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Οικογενειακού Προγραμματισμού κυκλοφόρησε ένα βίντεο για τα σεξουαλικά δικαιώματα και τη συναίνεση, στο οποίο παραλληλίζει το σεξ με τα σουβλάκια με τίτλο «To σεξ εν όπως τα σουβλάκια» .

Η καμπάνια κυκλοφόρησε την Πέμπτη (06/08) και άρχισε να διαδίδεται με μεγάλη ταχύτητα στα social media. Συγκεκριμένα, το φιλμ της καμπάνιας αποδίδει με απλό τρόπο το θέμα των σεξουαλικών δικαιωμάτων, συγκρίνοντας το σεξ με τα σουβλάκια. Είναι στα κυπριακά και συνοδεύεται με το hashtag #ΧώνεψεΤο, αναφέροντας στην ουσία πως «Τo σεξ εν όπως τα σουβλάκια. Εν ωραία να τα μοιράζεσαι. Αλλά πρέπει πρώτα να ρωτάς».

 

 

Σχετικα
Αχ βρε Μαρινάκι: Ένα βίντεο για τον σεξισμό στον εργασιακό χώρο
Αχ βρε Μαρινάκι: Ένα βίντεο για τον σεξισμό στον εργασιακό χώρο

Απόδοση στα ελληνικά:

«Το σεξ είναι σαν τα σουβλάκια. Είναι ωραία να τα μοιράζεσαι. Αλλά πρέπει πρώτα να ρωτάς. "Θέλεις σουβλάκια;" Αν σου πει "ναι", τότε θέλει σουβλάκια. Αν σου πει "όχι" ή "δεν ξέρω" ή δεν απαντήσει τίποτα, δεν θέλει σουβλάκια. Μην κλαίγεσαι και μην επιμένεις. Δεν είναι με το ζόρι. Αν σου πει "έλα από 'δω να ψήσουμε" δεν σημαίνει πως θέλει σουβλάκια. Μπορεί να θέλει χαλούμι. Κι αν έχει φάει πολλές φορές σουβλάκια, δεν σημαίνει πως θέλει να φάει και με σένα. Ή αν τρώγατε μαζί σουβλάκια προχθές, δεν σημαίνει ότι θέλει και σήμερα. Ρωτώντας πας στην πόλη. Και στο σουβλατζίδικο. Αν σου πει "ναι, θέλω σουβλάκια", αλλά τελικά θέλει μόνο πατάτες και σαλάτα, άστο εκεί. Είναι οκ να αλλάξει γνώμη. Αν μέθυσε ή λιποθύμησε, δεν μπορεί να σου πει αν θέλει σουβλάκια. Ακόμη κι αν προηγουμένως σου είχε πως πως σίγουρα θα φάτε σουβλάκια, αν είναι λιώμα απ' το μεθύσι δεν είναι ώρα για τέτοια. Αν φορά κάποια μπλούζα που νομίζεις ότι έχει design με σουβλάκια πάνω, πάλι ρωτάς "θέλεις σουβλάκια;". Κι αν σου πει "όχι", μην πεις τίποτα. Ό,τι θέλει θα φοράει. Κι αν τρώτε σουβλάκια, περνάτε ωραία και βγάζετε φωτογραφίες ή βίντεο, δεν τα δείχνεις από 'δω και από 'κει, ούτε τα ανεβάζεις online χωρίς να σου πει ότι είναι οκ. Γιατί αν σε νοιάζει για το τι γουστάρει και ο άλλος και σέβεσαι τι θέλει, όλα είναι καλύτερα. Και τα σουβλάκια και το σεξ. Τα πράγματα είναι απλά. Όσο κι αν πεινάς, πρέπει να ρωτάς. Χώνεψέ το.»

Το σποτ παραπέμπει στο «Tea Consent» των «Blue Seat Studios», που κυκλοφόρησε πριν κάποια χρόνια, παραλληλίζοντας τη συναίνεση με το τσάι.

Σχετικα
Tσελίκ: Πολεμικές απειλές κατά Ελλάδας και Κύπρου
Tσελίκ: Πολεμικές απειλές κατά Ελλάδας και Κύπρου

Tea Consent

Οι αντιδράσεις

Το φιλμ της καμπάνιας θεωρήθηκε από μεγάλη μερίδα χρηστών των social media έξυπνο, δημιουργικό και στοχευμένο για τη νέα γενιά. Ωστόσο, υπήρξαν και διάφορες αντιδράσεις σχετικά με τον τρόπο που παρουσιάζεται ένα τόσο σοβαρό ζήτημα.

Συγκεκριμένα, τα αρνητικά σχόλια επικεντρώνονται στο ότι η σύγκριση ανάμεσα στο «σεξ» και στα «σουβλάκια» υπήρξε ατυχής εξ αρχής, καθώς το βίντεο ξεκινά με αυτό το δεδομένο, ενώ στην ουσία ο βιασμός είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από το σεξ. Έτσι, κατά κάποιους προκύπτει ένα λογικό σφάλμα, οπότε το σποτ δεν επιτυγχάνει τον σκοπό του.

Παράλληλα, τα αρνητικά σχόλια τονίζουν πως το σποτ διαθέτει μία ελαφρότητα, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζεται κατ' αυτόν τον τρόπο το θέμα της σεξουαλικής παρενόχλησης και του βιασμού, ενώ αναφέρουν πως επιδίδεται σε αστεϊσμούς και πως απευθύνεται σε παιδιά δημοτικού, παρά σε νέους. 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ  

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5