Visual Browsing
8 ιδέες για πρωινό που βοηθάει στη λιποδιάλυση

8 ιδέες για πρωινό που βοηθάει στη λιποδιάλυση

Και είναι και νόστιμο!

«Έχασα μερικά κιλάκια αυτές τις ημέρες» μου ανακοινώνει η φίλη μου και αμέσως αισθάνομαι μία ζήλια και μία ανάγκη να φάω πατάτες, «αλλά είπα στον εαυτό μου, μη χαίρεσαι, το απόλυτο χάος απλώνεται μπροστά σου. Με το που μπει ο Δεκέμβριος, game over».

Γνέφω καταφατικά το κεφάλι και στη συνέχεια οι δυο μας απλώς φωνάζουμε η μία στην άλλη τα ονόματα των γλυκών που έχουμε σκοπό να εισπνεύσουμε την περίοδο των γιορτών σε ντροπιαστικά μεγάλες ποσότητες. ΔΙΠΛΕΣ! ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ! ΚΟΡΜΟΣ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΟ! ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ! ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ! ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ!

Επειδή λοιπόν γνωρίζουμε τη χριστουγεννιάτικη καταστροφή που πλησιάζει και μας λένε πως είναι καλό η ημέρα να ξεκινάει με ένα γερό πρωινό, συγκεντρώσαμε εδώ 8 χορταστικές ιδέες που βοηθάνε τον μεταβολισμό να πάρει μπροστά και τον οργανισμό να χάσει βάρος. Αν τώρα τα ξαναπάρει όλα μια κι έξω στο γιορτινό τραπέζι, θα γράψουμε άλλο άρθρο λίγο πιο μετά για να τον βοηθήσουμε να τα χάσει τότε.

Για την ώρα ιδού 8 ιδέες για υγιεινό και χαμηλό σε θερμίδες πρωινό.

Σχετικα
Μπορείς να φέρεις το Λονδίνο στην Αθήνα; Μπορείς!
Μπορείς να φέρεις το Λονδίνο στην Αθήνα; Μπορείς!

1. Πουτίγκα με chia

5 CHIA PUDDINGS with So Delicious - VEGAN RECIPE

Υπάρχει μία πουτίγκα διαφορετική από εκείνη των Βρετανών, πανεύκολη στο να μαγειρευτεί, γευστικότατη και με συστατικά που βάζουν φωτιά στον μεταβολισμό ενώ είναι και εξαιρετικά ωφέλιμα για την υγεία. Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις εσύ είναι να τα βάλεις σε ένα δοχείο και να περιμένεις για ένα βράδυ πριν το φας. Στο παραπάνω βίντεο θα ανακαλύψεις πέντε τρόπους για να φτιάξεις chia pudding και αν θέλεις να είναι γιορτινό λόγω των ημερών μπορείς να ακούς τα κάλαντα όσο μαγειρεύεις.

Σχετικα
5 στάσεις για υγιεινό street food στην Αθήνα
5 στάσεις για υγιεινό street food στην Αθήνα

2. Frittata

Perfect Frittata 3 Ways | Gennaro Contaldo

Ένα πιάτο γεμάτο πρωτεΐνη στο οποίο μπορεί να προστεθεί ότι λαχανικό και ζαρζαβατικό τραβάει η όρεξή σου. Και είναι και πανεύκολο! Προσωπικά πολλές φορές το απολαμβάνω και σαν μεσημεριανό, απλώς σε μεγαλύτερη ποσότητα. Τρώω δύο δηλαδή.
Στο βίντεο θα ανακαλύψεις τρεις διαφορετικούς τρόπους παρασκευής από το κανάλι του αγαπημένου Jamie Oliver και τον σεφ Gennaro Contaldo.

3. Pancakes με πρωτεΐνη

Protein Pancakes | BakeClub

Για εκείνους που προτιμούν κάτι γλυκό για πρωινό, η κλασική κι αγαπημένη λύση μπορεί να προσαρμοστεί και σε πλαίσιο δίαιτας. Ω ναι, λέω αλήθεια! Αυτά τα πρωτεϊνικά pancakes θα σε ικανοποιήσουν και ταυτόχρονα θα σε κρατήσουν χορτάτο για αρκετή ώρα.

4. Πουτίγκα με βρώμη

OVERNIGHT OATS 6 Ways | Easy Healthy RAINBOW Breakfasts 🐝 DAY 1

Στην ίδια λογική με το νούμερο 2, αν και προσωπικά προτιμώ την βρώμη διότι δημιουργεί εύκολα το αίσθημα κορεσμού και πηγαίνει πολύ με τα φρούτα του δάσους.

5. Muffins με μπανάνα

Baked Banana Oatmeal Muffin Cups | Healthy + Easy Grab-N-Go Breakfast

Πεντανόστιμα και υγιεινά, περιέχουν έναν από τους πιο αγαπημένους συνδυασμούς της μπανάνας με σοκολάτα και αν πεινάς πολύ μπορείς να φας και δεύτερο. Σε περίπτωση που έφαγες τα μισά κομματάκια σοκολάτας πριν ολοκληρώσεις την συνταγή, σε καταλαβαίνουμε.

6. Παρφέ με granola και φρούτα

Make-Ahead Granola, Fruit, and Yogurt Parfait | Everyday Health

Γλυκό, δροσερό, τραγανό και λίγο fancy για να μην αισθάνεσαι πως σε έχει βάλει κάποιος τιμωρία όσο κάνεις δίαιτα.

7. Burrito

Low-Carb Breakfast Burrito | Delish

Ένα γεύμα με τα όλα του, γεμάτο με καλά λιπαρά και καύσιμα που θα φανούν πολύ χρήσιμα στον οργανισμό για το υπόλοιπο της ημέρας. Το ονομάζουν breakfast burrito όμως μπορείς να το φας ότι ώρα της ημέρας εσύ αποφασίσεις. 

8. Μπάρες δημητριακών

Homemade Chewy Granola Bars 4 Ways

Τις φτιάχνεις ένα απόγευμα και έχεις πρωινό ή σνακ για τουλάχιστον μία εβδομάδα μετά.

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5