Θεματα

Tι ντιζάιν έχει η γεύση;

Οι νέες συσκευασίες των ελληνικών τροφίμων είναι πολύ μπροστά

114859-718300.jpg
Μαριλένα Κομνηνού
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
34654-76084.jpg

Σε μια εποχή δύσκολη για την Ελλάδα, είναι πολλά τα ελληνικά brands που στρέφονται στην διεθνή αγορά σημειώνοντας πολύ καλές «επιδόσεις». Αλλά και το ελληνικό design που αποτυπώνεται στις συσκευασίες τους κερδίζει πανηγυρικά τα βραβεία και τις εντυπώσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς και εκθέσεις. Ο σταρ του σόου και πρωταγωνιστής των απονομών, είναι το design των συσκευασιών τροφίμων. Δείτε τα προϊόντα που ακολουθούν για να πάρετε…γεύση!

n

Bianco Nero, αφρώδης οίνος, σχ. K2 Design


n

Φυσικοί χυμοί Fiona σχ. Bob Studio

Κάποτε, τότε που marketing και διαφήμιση ήταν στις απαρχές της ιστορίας τους και το κοινό στο μεγαλύτερο μέρος του αναλφάβητο, οι συσκευασίες των προϊόντων ήταν από απλές έως απλοϊκές. Ήταν η εποχή που μεσουρανούσε το «βερνίκι με την καμήλα»-Camel, το σαπούνι με το καραβάκι-Μασσαλίας, το ρύζι με τον κόκορα-Riso Gallo, οι οδοντογλυφίδες με τον ελέφαντα-Elephant. Πιο εύκολα εντυπωνόταν μια ξεκάθαρη, «ευανάγνωστη» από όλους εικόνα, παρά οτιδήποτε άλλο. Αργότερα, τα πράγματα εξελίχτηκαν, η συσκευασία αναδείχτηκε σε σημαντικό παράγοντα για να «περπατήσει» το προϊόν στην αγορά.

n

Κονσέρβες A La Grecque σχ. Colibri Branding & Design


n

Γλυκά "οι γουμένισσες" σχ. Colibri

Αφαιρετικές, καινοτόμες, φρέσκες, με οικολογική συνείδηση, οι νέες συσκευασίες στέκονται σύμμαχος στα ελληνικά προϊόντα που θέλουν να ταξιδέψουν σε όλον τον πλανήτη και να τοποθετηθούν στα ράφια δίπλα και ισάξια με άλλα διεθνή και επιτυχημένα brands. Εμπνέονται από την παράδοση αλλά ταυτόχρονα είναι σύγχρονες αποφεύγοντας το γραφικό ή το φολκλόρ.

n

Αρωματικό νερό Mastiqua της Skinos, με γραφικά σαν ψηφιδωτά και αιγιοπελαγίτικη αύρα σχ. Milk Athens


n

Μπάρμπα Στάθης, ψιλοκομμένο σκόρδο, σχ. mousegraphics

Good News

«Ο καινοτόμος σχεδιασμός και η εντυπωσιακή τυπογραφία του, σε συνδυασμό με την εξαιρετική απλότητά του, συνιστούν ένα εκπληκτικό προϊόν», είπε μέλος της κριτικής επιτροπής των Dieline Awards για το ελαιόλαδο Five, των Designers United, το οποίο πήρε την πρώτη θέση στην κατηγορία του.

Δεκαπέντε διακρίσεις κέρδισαν τα ελληνικά δημιουργικά γραφεία την χρονιά που πέρασε στα Red Dot Awards, συνεχίζοντας το θρίαμβο των European Design Awards όπου η ελληνική συμμετοχή –με πέντε χρυσά μετάλλια και είκοσι συνολικά διακρίσεις- κατέκτησε τη δεύτερη θέση ανάμεσα σε τριάντα τέσσερις χώρες. Τα κουφέτα Pebbles (σχ. mousegraphics) πήραν το πρώτο βραβείο στα Dieline Awards, ενώ το ελαιόλαδο Eleia (Bob Studio) πήρε το χρυσό στα EDA.

Οι κονσέρβες Trata OnIce, η σαμπάνια Blink και το Καλαθάκι Λήμνου (των Beetroot), τα ελαιόλαδα Etesian και 100% (των mousegraphics), τα φακελάκια τσαγιού Apivita (DKDesign) είναι μερικές μόνο από τις συσκευασίες τροφίμων που έχουν διακριθεί διεθνώς. Η λίστα είναι μακριά και η επιτυχία μεγάλη –πόσο μάλλον για μια χώρα που δοκιμάζεται από την οικονομική κρίση. Το 2012 ήταν μια καλή χρονιά, εμπρός για ακόμη καλύτερα το 2013! [Κεντρική φωτό.: Kreta raki, ένα απόσταγμα που θα μπορούσες να το δεις και στο...φαρμακείο (ή να δίνει την εντύπωση πως πρόκειται για φάρμακο) σχ. Sereal Designers]

n

Ελαιόλαδο St. Olive oil, σχ. mousegraphics (μέχρι και αγιογράφους συμβουλεύτηκαν οι γραφίστες για την ετικέτα)


n

Sugarillos, σχ. mousegraphics


n

Μαστίχες Lifedrops , σχ. mousegraphics


n

Φυτικά έλαια Ariston, σχ. mousegraphics


n

Κρασιά Εφτά Πλαγιές, σχ. Red Fish


n

Skinos λικέρ μαστίχα, με αρχαίο όνομα και αρχαίζουσα γραμματοσειρά σχ. +minus


n

Αδαμαντίνα Ζυμαρικά, σχ. K2 Design


n

Ελαιόλαδα Iliada της Agrovim σχ. mousegraphics


n

Ελαιόλαδο 5, σχ. Designers United


n

Ελαιόλαδο Eleia, με μπουκάλι που μιμείται τα ασβεστωμένα δέντρα, σχ. Bob Studio


n

Νέες συσκευασίες Τράτα, σχ. Beetroot


n

Τυποποιημένα τρόφιμα Pelecan, σχ. ColibriI


n

Τυρί Καλαθάκι Λήμνου Νταμπίζας, σχ.Beetroot

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ