Αυτοκινηση

Peugeot e-208: Ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του

Και πρώτο στις πωλήσεις!

97704-195847.jpg
Θωμάς K. Ευθυμίου
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
auto_-_kentriki_1.jpg

Το ηλεκτρικό Peugeot e-208 οδήγησε 305 χλμ σε 3 ώρες και 59 λεπτά, σημειώνοντας κατά 4 λεπτά καλύτερο χρόνο από τον δεύτερο.

Πρωτιά στους αγώνες

>Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Peugeot e-208 αναδείχθηκε το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε αγώνα 300 χιλιομέτρων που πραγματοποιήθηκε στη Λιθουανία.

>Η αυτονομία και η χαμηλή κατανάλωση της μπαταρίας του το έκαναν να ξεχωρίσει, ενώ το πλήρωμα που το οδήγησε αναδείχθηκε επίσης, το γρηγορότερο πλήρωμα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

>Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με την ικανότητα του πληρώματος οδήγησαν στην κατάκτηση ενός εξαιρετικού αποτελέσματος, ενώ η πρώτη θέση κατακτήθηκε με άνεση στον ετήσιο αγώνα «Ignit is ON: get to know Lithuania». 

>Σύμφωνα με τη διαδικασία, τα 22 αυτοκίνητα που συμμετείχαν χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας τους: έως 50 kWh και άνω των 50 kWh. Οι ανταγωνιστές της πρώτης κατηγορίας έπρεπε να καλύψουν -χωρίς φόρτιση- απόσταση 300 χλμ, ενώ της δεύτερης κατηγορίας, απόσταση 500 χλμ με τους ίδιους όρους.

auto_1_1.jpg

>Το Peugeot e-208 επικράτησε όλων των ανταγωνιστών του στην πρώτη κατηγορία, ενώ αντίστοιχα, το Porsche Taycan στην κατηγορία άνω των 50 kWh.

>Πριν την έναρξη του αγώνα, δόθηκε σε κάθε πλήρωμα μια λίστα με διάφορα σημεία ενδιαφέροντος στη Λιθουανία. Κάθε πλήρωμα δημιούργησε τη δική του διαδρομή, η οποία έπρεπε να περάσει από τουλάχιστον 3 σημεία ενδιαφέροντος. Η ομάδα του Peugeot e-208, με πλήρωμα τους Vitoldas Milius και Aidas Bubinas, κάλυψε σχεδόν ολόκληρη την απόσταση των 305 χλμ με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. Το Peugeot e-208 οδήγησε 305 χλμ σε 3 ώρες και 59 λεπτά, σημειώνοντας κατά 4 λεπτά καλύτερο χρόνο από το δεύτερο αντίπαλο.

auto_3_1.jpg

>Το Peugeot e-208 πέτυχε σε μη αστικές συνθήκες (αγροτικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους) κατά μέσο όρο 13,6kWh/ 100χλμ, κατανάλωση σχεδόν ίδια με εκείνη που υποδεικνύουν οι δοκιμές WLTP (13,3kWh/ 100χλμ) για συνθήκες πόλης. Παρά το γεγονός ότι τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποκαλύπτονται κυρίως σε αστικές συνθήκες, το e-208 κατάφερε να ξεχωρίσει για τις επιδόσεις και την οικονομία του, ακόμη και έξω από τον αστικό κύκλο.

Πρωτιά και στις πωλήσεις

>Την απόλυτη πρωτιά πέτυχε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το διάστημα Ιανουαρίου - Αυγούστου 2020 η Peugeot.  Καταλαμβάνει το μερίδιο του λέοντος στην ελληνική αγορά που αγγίζει το 25,1%, επιβεβαιώνοντας ότι τα μοντέλα της αποτελούν εξαιρετική λύση στην εποχή του εξηλεκτρισμού της αγοράς αυτοκινήτων.

auto_2_1.jpg

>Το νέο Peugeot e-208 για το παραπάνω διάστημα αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους φίλους της ηλεκτροκίνησης οι οποίοι αναζητούν ένα όχημα για τις προσωπικές μετακινήσεις ή επιχειρηματική τους δραστηριότητα.

>Η αυτονομία, η οικονομία, η αξιοπιστία και οι επιδόσεις, σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση του νέου Peugeot 208 αποτελούν τα εχέγγυα της επιτυχίας του γαλλικού μοντέλου και στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση.

>Είναι δε, οι σημαντικότεροι λόγοι για τους οποίους το νέο Peugeot 208 απέκτησε τον πολυπόθητο τίτλο του Ευρωπαϊκού αυτοκίνητου της χρονιάς 2020 και επιπλέον διακρίθηκε στην Ελλάδα ως Αυτοκίνητο της χρονιάς από τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου.   

>Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως η Peugeot διαθέτει 55 σημεία φόρτισης πανελλαδικά για ολους τους πελάτες της, ενώ το Peugeot e-208 είναι διαθέσιμο προς  δοκιμαστική οδήγηση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Διανομέων Peugeot πανελλαδικά.

Info

> Πληροφορίες για το ηλεκτροκίνητο Peugeot e-208 εδώ.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ