Αυτοκινηση

Νέο Ford Focus

Από τα πιο απολαυστικά στην οδήγηση μεσαία αυτοκίνητα και πιο άνετο από ποτέ

97704-195847.jpg
Θωμάς K. Ευθυμίου
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
auto_-_kentriki.jpg

Τι είναι

Το νέο, μεσαίο, οικογενειακό Ford Focus πιο κομψό και ευρύχωρο και πιο άρτιο από ποτέ.

Διατίθεται σε πεντάθυρο hatchback, στο πρακτικό wagon και στο παραπέμπον σε crossover Focus Active, αλλά και σε διαφορετικές εκδόσεις, κάθε μία με τη δική της προσωπικότητα, όπως το κομψό Focus Titanium, το σπορ Focus ST-Line και το πολυτελές Focus Vignale.

Focus on

Νέες τεχνολογίες υποστήριξης βοηθούν τους οδηγούς να διαχειρίζονται πιο άνετα τις συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, βελτιώνουν την ορατότητα στο σκοτάδι, διευκολύνουν το παρκάρισμα μέσω ενός μπουτόν και αποτρέπουν τα ατυχήματα, όντας το πιο καινοτόμο Ford όλων των εποχών.

auto_1.jpg

Το νέο Focus είναι από τα πιο απολαυστικά στην οδήγηση μεσαία αυτοκίνητα και πιο άνετο από ποτέ, με νέα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) και προηγμένες τεχνολογίες ανάρτησης

Επιλογές συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας περιλαμβάνουν FordPass Connect modem, ασύρματη φόρτιση, SYNC 3 με οθόνη αφής και φωνητική ενεργοποίηση και ηχοσύστημα B&O Play.

Γνωριμία

Η σπορ σιλουέτα του νέου Focus είναι η πιο αεροδυναμική στην κατηγορία του. Αθλητικό και δυναμικό με μακρύ καπό και μυώδες πίσω τμήμα, κάθε μοντέλο διαφοροποιείται με μοναδικά στοιχεία όπως σατινέ αλουμινένιες λεπτομέρειες για το εξωτερικό του Vignale, μεγάλη αεροτομή και αεραγωγοί ST-Line, και αντίθετες, ασημί εμπρός και πίσω ποδιές για το Active.

auto_2.jpg

Το νέο Focus προσφέρει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Πάνω από 5 cm πρόσθετου μήκους μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών επιτρέπει εξαιρετική απόσταση από τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ όλοι ωφελούνται από το μεγαλύτερο πλάτος του εσωτερικού πίσω, ο χώρος για τους ώμους έχει αυξηθεί κατά 6 cm. Η αίσθηση ευρυχωρίας επιτείνεται με μία σχεδίαση πίσω πόρτας που περιλαμβάνει παράθυρα τα οποία εκτείνονται στις πίσω κολώνες και με μία ανοιγόμενη πανοραμική οροφή που αφήνει το φως να λούζει την καμπίνα.

auto_4.jpg

Ο χώρος αποσκευών του νέου Focus διαμορφώνεται από 341 έως 1320 λίτρα και η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων έχει επίσης απλοποιηθεί – τώρα πέφτουν απλά, τραβώντας ένα διακόπτη στο χώρο αποσκευών.

Tech

Οι προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού κάνουν την οδήγηση ενός Ford Focus στον αυτοκινητόδρομο, σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας και στην πόλη ευκολότερη από ποτέ και έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική και ασφαλέστερη.

auto_3.jpg

Ανάμεσά τους το Adaptive Cruise Control, το Stop & Go, το Speed Sign Recognition, το Lane-Centring που βοηθά στη μείωση του στρες σε μεγάλα ταξίδια, διατηρώντας το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του, το Adaptive Front Lighting System με Predictive curve light (προληπτικός φωτισμός στροφών) και Sign-based light (φωτισμός ανάλογα με την οδική σήμανση) που για πρώτη φορά προσαρμόζει εκ των προτέρων τις δέσμες των προβολέων για μέγιστη ορατότητα πριν το όχημα φτάσει σε μία στροφή, διασταύρωση ή κυκλικό κόμβο, χρησιμοποιώντας την εμπρόσθια κάμερα για παρακολούθηση των σημάνσεων των λωρίδων μέχρι 65 m μπροστά και την ανίχνευση σημάτων για κυκλικούς κόμβους, σημάτων στοπ και κανόνων προτεραιότητας.

Το νέο Focus προσφέρει επίσης αντιθαμβωτική μεγάλη σκάλα φώτων Glare-free high beam που δεν θαμπώνει τους άλλους οδηγούς και βελτιώνει την ορατότητα τη νύχτα, ενώ το νέο Focus είναι επίσης το πρώτο όχημα της Ford στην Ευρώπη που διαθέτει Head-up display (HUD) – από τα πιο φωτεινά και μεγαλύτερα συστήματα της αγοράς – που βοηθά τους οδηγούς να έχουν την προσοχή τους στο δρόμο προβάλλοντας χρήσιμες πληροφορίες στο πεδίο ορατότητάς τους.

auto_5.jpg

Πρόσθετες τεχνολογίες σχεδιασμένες για να βοηθούν τους οδηγούς του Focus να αποφεύγουν ατυχήματος και διάσπαση της προσοχής είναι το Active Park Assist 2 που διευκολύνει το παρκάρισμα Pre-Collision Assist με Ανίχνευση Πεζού & Δικυκλιστή (Pedestrian & Cyclist Detection), Evasive Steering Assist, lind Spot Information System με Cross Traffic Alert, Κάμερα Οπισθοπορείας, Wrong Way Alert και Post-Collision Braking.

Κινητήρας / Μετάδοση

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν από την οικογένεια βενζινοκινητήρων Ford EcoBoost με ισχύ από 85 έως 182 ίππους και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 για το πεντάθυρο από περίπου 107 g/km. Επίσης μπορούν να επιλέξουν ένα κινητήρα Ford EcoBlue diesel με ισχύ από 95 έως 150 ίππους, και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 για το πεντάθυρο από περίπου 91 g/km.

Επίσης διατίθενται μηχανικά, εξατάχυτα κιβώτια που είναι ομαλά και αθόρυβα σε λειτουργία και ένα νέο, οκτατάχυτο αυτόματο που προσαρμόζεται σε διαφορετικά οδηγικά στυλ με σκοπό της πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων στον καλύτερο δυνατό χρόνο.

Στον δρόμο

Το νέο Focus προσφέρει απολαυστική οδηγική εμπειρία όντας το δυνατότερο χαρακτηριστικό του μοντέλου. Το προηγμένο, ανεξάρτητο σύστημα πίσω ανάρτησης προσφέρεται για πρώτη φορά με Continuously Controlled Damping, που κάθε 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου παρακολουθεί δεδομένα της ανάρτησης, του αμαξώματος, του συστήματος διεύθυνσης και των φρένων, και προσαρμόζει την απόκριση της ανάρτησης για βέλτιστη ποιότητα κύλισης. Η τεχνολογία μπορεί επίσης να ανιχνεύει λακκούβες για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών. Όλα τα μοντέλα Focus διαθέτουν επιλέξιμα Προφίλ Οδήγησης (Drive Modes) που προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στην οδηγική κατάσταση.

auto_6.jpg

Κοστίζει

Η τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης Trend με τον 3-κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0 EcoBoost 125 PS αρχίζει από τα 17.894 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη με τον επίσης τρικύλινδρο diesel 1.5 EcoBlue των 95 ίππων από 19.901 ευρώ

Info

Πληροφορίες για το νέο Ford focus στο: https://www.ford.gr/cars/new-focus?vehicleNavCategory=family%20car

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ