Visual Browsing
Renault Clio 1.5 dCi

Renault Clio 1.5 dCi

Είναι το ομορφότερο Clio που κατασκευάστηκε ποτέ!

Τι είναι

> Το μικρομεσαίο της Renault, το Clio 4ης γενιάς, που συνεχίζει την σημαντική πορεία του μοντέλου στην παγκόσμια αγορά

> Είναι το ομορφότερο Clio που κατασκευάστηκε ποτέ!

Ξεχωρίζει για

Σχετικα
Ράλι Μόντε Κάρλο: H «πρώτη στάση» του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος
Ράλι Μόντε Κάρλο: H «πρώτη στάση» του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος

> Τον οικονομικό όσο και αποδοτικό πετρελαιοκινητήρα των 1.461 κ.εκ. που δεν τοποθετείται μόνο στο Clio, αλλά και σε άλλα μοντέλα της Nissan, της Dacia και της Mercedes

> Το εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών που είναι ποιοτικό, ευρύχωρο και κλείνει με υπερβολική άνεση το μάτι στο νεανικό και όχι μόνο, κοινό

> Το ότι είναι «δημιούργημα» του Ολλανδού Laurens van den Acker, (σχεδιαστής του εσωτερικού της Bugatti EB110)

Σχετικα
Ράλι Μόντε Κάρλο - WRC: Νικητής για 8η φορά ο Sebastien Ogier
Ράλι Μόντε Κάρλο - WRC: Νικητής για 8η φορά ο Sebastien Ogier

image

Silicon Valley

> Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει στο ταμπλό είναι η πολύ μεγάλη οθόνη του Media Nav και η απουσία σχισμής για CD.

> Στην κεντρική κονσόλα λοιπόν δεσπόζει η 7-ιντσών οθόνη της LG, που είναι επενδυμένη με γυαλιστερό πλαστικό χρώματος piano black και μια χρωμιωμένη λωρίδα να το περιτριγυρίζει

> Η απολύτως χρηστική, ακόμα και από άτομα χωρίς καμία εμπειρία με οθόνες αφής, δε θα χρειαστούν παρά μόνο λίγα λεπτά για να εξοικειωθούν με τις λειτουργίες της touch screen οθόνης

> Διαθέτει cruise control με speed limiter καθώς και μπουτόν Eco που αλλάζει τη χαρτογράφηση του κινητήρα για πιο οικονομική οδήγηση

> Εκτός από το ηχοσύστημα και τη σύνδεση των εξωτερικών πηγών είτε με bluetooth, είτε με θύρα USB, είτε με AUX, από εκεί παρέχονται πληροφορίες πλοήγησης Nav N Go με τους χάρτες να είναι 2D και 3D, και τέλος άλλες γενικές ρυθμίσεις διαφόρων υποσυστημάτων

> Για τους tech freak, μέσω του προαιρετικού συστήματος R-Link (κάτι σαν ενσωματωμένο tablet) θα μπορεί κανείς να συνδεθεί με το internet, να κατεβάζει application από το Renault R-Link Store, να δίνει φωνητικές εντολές, να ωφελείται στην οικονομική οδήγηση υπό την καθοδήγηση του προγράμματος Driving eco²

> Τέλος διατίθεται και η λειτουργία R-Sound Effect, παρόμοιο με αυτό που έχουμε συναντήσει στη νέα Μ5 και ο οδηγός θα μπορεί να διαλέξει προφίλ ήχων που θα ακούει από τα ηχεία του αυτοκινήτων, έχοντας επιλογές ενός κινητήρα V6 ή τεσσάρων άλλων ήχων κινητήρα πατώντας ένα πλήκτρο στην οθόνη του συστήματος, που έχει επιμεληθεί η Renault Sport

image

Κινείται

> Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας «φορούσε» τον πετρελαιοκινητήρα των 1.461 κ.εκ., με τον άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας

> Αποδίδει 90 ίππους, επιταχύνει απο 0-100 χλμ/ώρα σε 11,7’’ ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα

> Θεωρείται ότι είναι από τους πιο οικονομικούς σε απόδοση και λειτουργία κινητήρες της αγοράς, έως τα 1.6 λίτρα

> Αξιοθαύμαστη είναι και η ροπή του κινητήρα, που βοηθάει τα μέγιστα στην διαχείριση της ξεκούραστης οδήγησης

> Το σύνολο συνδυάζεται με νέο, μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων που διακρίνεται για την σωστή κλιμάκωσή του

> Σύμφωνα με την Renault, η μικτή κατανάλωση του Clio 1.5 dCi δεν ξεπερνάει τα 3,5 λίτρα.100 χλμ, ενώ στην πράξη διαπιστώσαμε ότι αυτή σε μικτή ημιαστική χρήση, αγγίζει και τα 5,5 λίτρα/100 χλμ

>To σύστημα Start&Stop συμπεριλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό

image

Στρίβει

>Αν είστε λάτρης της «Γαλλικής σχολής», άποψη που μεταφράζεται σε άνεση στην καμπίνα των επιβατών, αλλά και κρατήματα σε ήπιες ή οξείες στροφές, τότε το Clio, θα σας ανταμείψει με κορυφαία ποιότητα κύλισης… Βοηθάνε σε αυτό οι τέλεια ρυθμισμένες αναρτήσεις, που απορροφούν αποτελεσματικά τις όποιες ατέλειες του οδοστρώματος, αλλά και το αποτελεσματικό τιμόνι, που μεταφέρουν γρήγορα τις πληροφορίες στον οδηγό. Επίσης, η «τραπεζοειδής» σχέση, η τοποθέτηση δηλαδή των τεσσάρων τροχών στις άκρες του αμαξώματος, σε συνδυασμό τα αυξημένα μεταξόνιο και μετατρόχια προσφέρουν προσφέρουν εξαιρετικό κράτημα, την στιγμή που το αίσθημα ασφάλειας αυξάνεται σημαντικά με την στάνταρ και μη απενεργοποιούμενη παρουσία του συστήματος ESP

image

Χωράει

> Ο χώρος αποσκευών του Clio αγγίζει τα 300 λίτρα, 12 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά

Tips

> Το Clio συνεχίζει να κυκλοφορεί με το δανεισμένο από την Ελληνική μυθολογία όνομα!

> Διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, με όλα να χαρακτηρίζονται για το πλούσιο χαρακτήρα τους

> Οι εκδόσεις αυτές είναι οι Expression και Dynamic

> Η Renault προσφέρει μια μεγάλη γκάμα εξατομίκευσης για τα Clio

> Οι επιλογές εξατομίκευσης διακρίνονται επίσης και για τη δυνατότητα συνδυασμού των εσωτερικών με των εξωτερικών επιλογών, αλλά και την αναβάθμιση της ποιότητας στο εσωτερικό που προσφέρουν

image

Κοστίζει

> Το μοντέλο της δοκιμής μας Clio 1.5 dCi από 15.340 ευρώ

> Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης, δωρεάν 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και δωρεάν ασφάλεια, δωρεάν 3 χρόνια οδική βοήθεια

Κάτι άλλο;

> Τα 23 χρόνια παρουσίας του, τα 11.5 εκατ. πωλήσεις σε περισσότερες από 115 χώρες που έκαναν οι προηγούμενες τρεις γενιές το καθιστούν από τα καλύτερα και best seller μοντέλα που έχει κατασκευάσει το γαλλικό εργοστάσιο.

> Βασίζεται στην πλατφόρμα του προηγούμενο μοντέλου αλλά πλέον είναι εξελιγμένη

> Κατασκευάζεται τόσο στο εργοστάσιο του Φλιν στη Γαλλία όσο και σε αυτό της Προύσας στη Τουρκία.

> Στιλιστικά, είναι το πρώτο μοντέλο το οποίο εκφράζει την σχεδιαστική ταυτότητα των Γάλλων, «Λουλούδι της ζωής», με ένα εντελώς νέο σχήμα εμπρός και πίσω

> Το περιβάλλον αποπνέει πολυτέλεια και δεν θα κουράσει τους επιβάτες του ακόμα και σε μεγάλο ταξίδι.

> Εύκολα παρατηρείς την απουσία πολλών κουμπιών και διακοπτών στο απλουστευμένο από περιττά κουμπάκια» ταμπλό

> Η 7-ιντσών οθόνη της LG έχει πολύ πλούσια χρώματα και δύσκολα αντανακλάσεις του φωτός της ημέρας θα εμποδίζουν την ανάγνωσή της

image

Προβληματίζει

> Εργονομική ατέλεια θεωρούμε την τοποθέτηση του μοναδικού διακόπτη της κονσόλας, που ελέγχει τον ήχο του συστήματος από την δεξιά πλευρά, όντας μακριά από τη λογική προέκταση του χεριού

> Η εκτεταμένη χρήση σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό της καμπίνας


FAST LANE

Mercedes

image

Τριπλή διάκριση για τη Mercedes-Benz Ελλάς στα Facilities Management Awards 2015! Η πρώτη συμμετοχή της Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. στα Facilities Management Awards 2015 στέφηκε από απόλυτη επιτυχία, αφού κατάφερε να αποσπάσει όχι μία, αλλά τρεις τιμητικές διακρίσεις! To GOLD βραβείο στην κατηγορία Equipment & Service Providing για την αλλαγή κεντρικού ψύκτη με Heat Pump, το SILVER βραβείο στην κατηγορία Security & Guard για την αναβάθμιση μέτρων ασφαλείας & φύλαξης και BRONZE βραβείο στην κατηγορία Wastewater Treatment για την ανακατασκευή συστήματος βιολογικού καθαρισμού. Τα βραβεία αυτά, τα οποία αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση εγκαταστάσεων από επιχειρήσεις, οργανισμούς, φορείς και παρόχους υπηρεσιών, παρέλαβαν εκ μέρους της Mercedes-Benz Ελλάς οι αρμόδιοι για τα συγκεκριμένα project που βραβεύτηκαν (Μάγδα Αγραφιώτη, Ute Kαββαδία & Παναγιώτης Ζερβόπουλος) σε μία όμορφη τελετή που διοργανώθηκε στον πολυχώρο Cine Κεραμεικός.

Nissan

image

Η Nissan παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, το το IDS Concept, ένα πρωτότυπο όχημα που ενσαρκώνει το όραμα της για το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης, σε συνδυασμό με την πρωτοπορία της στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Όταν κάποιοι συγκρίνουν το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης με το παράδειγμα της απλής μεταφοράς επιβατών από το σημείο Α στο Β, η Nissan με το IDS Concept υπόσχεται ένα πολύ διαφορετικό όραμα. Ακόμα και όταν ο οδηγός επιλέξει τον Αυτόματο Πιλότο, αναθέτοντας με αυτόν τον τρόπο την οδήγηση στο ίδιο το όχημα, οι επιδόσεις και η συμπεριφορά του στο φρενάρισμα ή την επιτάχυνση, γίνονται μιμούμενο το στυλ και τις προτιμήσεις του οδηγού. Στην δεΧειροκίνητη Λειτουργία, ο οδηγός έχει τον έλεγχο.

Volvo

image

Συνεπής στην πρωτοπορία της εξέλιξης της αυτοκίνησης, η Volvo χαρτογραφεί νέους δρόμους, αυτήν τη φορά όσον αφορά τη σύγχρονη, μοντέρνα πολυτέλεια. Έτσι, ανέθεσε στην εταιρεία Kjaer Global, κορυφαία στον τομέα καταγραφής και ανάλυσης των σύγχρονων τάσεων, μία μελέτη με αντικείμενο την εξέλιξη και το μέλλον της πολυτέλειας. Τα πρώτα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν κάτι πολύ ενδιαφέρον: οι πιο διακεκριμένες πολυτελείς μάρκες παγκοσμίως αντιμετωπίζουν ήδη τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην ιστορία τους, καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών και η αντίληψη του τι συνιστά πολυτέλεια μεταβάλλονται ταχύτερα από ποτέ, με το τοπίο στα luxury brands να εμφανίζει μία πρωτόγνωρη δυναμική. Η μελέτη, που θα δημοσιευτεί στις αρχές του επόμενου έτους, υποδεικνύει ότι οι καθιερωμένες πολυτελείς φίρμες χρειάζεται να επανεφεύρουν τους εαυτούς τους, ώστε να ενσωματώσουν τη μοντέρνα ερμηνεία της πολυτέλειας-χωρίς-λογότυπο (no-logo-luxury), η οποία εκφράζεται από την πτώση στις πωλήσεις των αγαθών μαζικής παραγωγής που λανσάρονται με έμφαση στη «φίρμα», προς όφελος ενός πιο διακριτικού branding και μιας πιο ραφιναρισμένης δημιουργίας, τα οποία αναγνωρίζονται μόνο από «αυτούς που ξέρουν», τους επαΐοντες. 

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5