Αυτοκινηση

Η Γη έγινε καμβάς…

«Ένα μήνυμα προς το διάστημα»

97704-195847.jpg
Θωμάς K. Ευθυμίου
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
105357-209154.jpg

Ναι, η δύναμη της επιθυμίας μπορεί να κάνει τρελά πράγματα, ή μάλλον καλύτερα, κάποια από αυτά που ακούγονται τρελά και αδύνατα, να γίνουν πραγματικότητα!... Τι χρειάζεται; Μία καλή «πιασάρικη» ιδέα, που να έχει πρωτοτυπία, συναίσθημα, αλλά και να μπορεί να προκαλέσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον.

Και την ιδέα αυτή, την είχε ένα 13-χρονο κορίτσι από το Χιούστον του Τέξας των ΗΠΑ! Η οποία, είχε το «θράσος», να στείλει την ιδέα της αυτή στην Hyundai, οι άνθρωποι της οποίας, έκριναν ότι μπορεί να εφαρμοστεί… 

image

Και εφαρμόστηκε…

Το βίντεο με την ιδέα της κοπέλας το είδαν περισσότεροι από 65 εκατομμύρια τηλεθεατές σε απευθείας σύνδεση, ενώ η ίδια η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία, εκτός από το ανάλογο βραβείο Guinness World Records, τιμήθηκε στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας 2015 Cannes Lions, για την καμπάνια «Ένα μήνυμα προς το διάστημα»…

Ένα μήνυμα στο Διάστημα…

Όλα ξεκίνησαν από την ανιδιοτελή αγάπη, αλλά και το αίσθημα της απουσίας… Η 13-χρονη Στέφανι, αγαπάει ιδιαίτερα τον μπαμπά της, αλλά δεν είναι και η μόνη στον κόσμο… Είναι όμως από τις πολύ, μα πολύ ελάχιστες κοπέλες της ηλικίας της που ο μπαμπάς της είναι αστροναύτης! Και ο οποίος περνάει πολύ καιρό στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό… Οπότε, θα συμφωνήσετε, ότι δεν τον βλέπει συχνά…

image

Η κοπέλα, έγραψε σε ένα χαρτί ένα μήνυμα για τον μπαμπά της, και σκέφτηκε ότι αυτό θα μπορούσε να γραφτεί με μεγάλα γράμματα κάπου στην Γη, ώστε να μπορεί να το δει εκείνος από το διάστημα… Επιστρατεύτηκαν πάμπολλοι άνθρωποι, ειδικοί κάθε είδους, αλλά και 11 αυτοκίνητα Hyundai Genesis, τα οποία με κατάλληλες οδηγίες, αποτύπωσαν το μήνυμα με τα ελαστικά τους στην αποξηραμένη λίμνη Ντελαμάρ της Νεβάδα!  Ειδικοί στα εφέ, εξπέρ στα ηλεκτρονικά, σκηνοθέτες, παραγωγοί, ελικόπτερα, αλλά και ειδικοί κασκαντέρ, συνεργάστηκαν προκειμένου τα 11 αυτοκίνητα να μπορέσουν να «γράψουν» το μήνυμα στην σκληρή, αλλά επίπεδη επιφάνεια της λίμνης. Έτσι, χρησιμοποιήθηκαν ειδικά λάστιχα με καρφιά, αλλά και οθόνες στο ταμπλό, έτσι ώστε ο κάθε ένας οδηγός να γνωρίζει την ακριβή διαδρομή… Το αποτέλεσμα, απλά συγκινητικό!

image

Η πρωτοποριακή αυτή καμπάνια προκάλεσε εντυπωσιακό ενδιαφέρον στο διαδίκτυο, προσελκύοντας περισσότερα από 65 εκατομμύρια views στο YouTube, με το AdWeek να κατάσσει την ταινία Νο1 ταινία στη λίστα της με τις 10 πιο δημοφιλείς διαφημίσεις στο YouTube το μήνα Απριλιο. Επιπλέον, το βίντεο της καμπάνιας μεταδόθηκε περισσότερες από 800 φορές στα Εθνικά Τηλεοπτικά κανάλια των Ηνωμένων Πολιτειώνόπως τa ABC, Fox TV, και NBC, καθώς επίσης προβλήθηκε σε πολλά υψηλού προφίλ έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των Times, People και Forbes.

image

Το βραβείο «Lions» ακολούθησε μετά το 3ο Βραβείο που απονεμήθηκε τον περασμένο μήνα στην ταινία στην κατηγορία «File : Use of Medium» στα 2015 New York Festivals World’s Best Advertising Awards.

image

image

Αξίζει τον κόπο να το αναζητήσετε, να βάλετε ικανοποιητικό ήχο και να το απολαύσετε!


FASTLANE

Shell

image

Vintage τσάντες ταξιδίου, σε 3 διαφορετικά σχέδια, για να συντροφεύσουν, όσους ακόμη τυχόν συνεχίσουν τις καλοκαιρινές τους αποδράσεις, ή όσους περιμένουν τις εκδρομικές αποδράσεις όλο τον χρόνο, προσφέρει η Shell. Συγκεκριμένα, κάθε φορά που γεμίζετε το αυτοκίνητό σας με τουλάχιστον 20 λίτρα Shell V-Power Racing ή με τουλάχιστον 20 λίτρα Shell V-Power ή Shell V-Power Diesel και με επιπλέον χρέωση μόλις €9 ή €12 αντίστοιχα, μία υπέροχη vintage τσάντα ταξιδίου μπορεί να γίνει δική σας! Η προσφορά ισχύει σε πρατήρια Shell που συμμετέχουνστην ενέργεια και θα διαρκέσει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, ενώ είναι απαραίτητη η χρήση της κάρτας Shell Smart Club.


Classic

image

Το 44ο Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ – Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου, θα διεξαχθεί από τις 24 μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου 2015 στις περιοχές της Δυτικής Πελοποννήσου. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις διαδρομές των πιο γραφικών, ορεινών και παραθαλάσσιων περιοχών και να επισκεφθούν, μεταξύ άλλων υπέροχων αξιοθέατων, την Ολυμπία, την Αρχαία Μεσσηνία και τα Μεσαιωνικά Κάστρα της Πύλου και της Μεθώνης. Η εκδήλωση θα ξεκινήσει από την κεντρική πλατεία της Τρίπολης την Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου και θα τερματίσει το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου.


Αγορά

image

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Ιούλιο 2015 υπήρξαν μειωμένες κατά -28,6% ως προς το μήνα Ιούλιο 2014. Συνολικά, στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2015 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +7,7% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Η πρόοδος στις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών από τις αρχές του έτους αιτιάζεται στις αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων προς επιχειρήσεις ενοικίασης, ενώ ακόμη και με αυτήν την πρόοδο η αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται -73,0% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο της δεκαετίας 2000-2009. Επίσης, στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις από τις αρχές του έτους παρουσιάζουν οριακή μείωση κατά -0,8% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ