Trending Now

«Ζωντανεύει» η εικονική πραγματικότητα;

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία μας εκπλήσσει με τις VR marketing πρακτικές της

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
345154-717137.jpg

Με το διακριτικό τίτλο της καμπάνιας «Drive Your Future», η Renault αξιοποιεί την Virtual Reality (VR) τεχνολογία για να μεταφέρει πιο ρεαλιστικά από ποτέ την επικοινωνία της στην πραγματικότητα. Οι επιβάτες της πτήσης της Air France φορέσαν από μια Gear VR συσκευή και μέσα από αυτή είδαν το μέλλον: έβλεπαν τον εαυτό τους να βγαίνουν από το αεροπλάνο, να περπατούν στο αεροδρόμιο, μέχρι και να παραλαμβάνουν το ολοκαίνουργιο Koleos. Όταν κατέβηκαν από το αεροπλάνο έζησαν τα ίδια πράγματα σαν να ζούσαν μια πραγματικότητα που είδαν πριν λίγη ώρα.

Δείτε την ταινία:

Αυτή την ασυνήθιστη και πρωτόγνωρη εμπειρία εμπνεύστηκε η παριζιάνικη Publicis Conseil, συνδυάζοντας την εφαρμογή μιας πρωτότυπης ενέργειας για το λανσάρισμα του νέου Koleos. Ξεπερνώντας ότι ξέρουμε μέχρι σήμερα, αυτό το digital activation των 360ο μετατρέπεται σε μια ιστορία με physical αφήγηση.

Η χρήση του VR κερδίζει διαρκώς έδαφος και πιστεύω πως το 2017 θα αρχίζουμε να βλέπουμε έξυπνες εφαρμογές από μεγάλες εταιρείες του κλάδου. Η «εμπειρία» που προσφέρει η εικονική πραγματικότητα αλλά και οι δυνατότητες για καινοτομία καθιστούν το VR πόλο έλξης από διψασμένα για πρωτοτυπία δημιουργικά μυαλά.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ