Trending Now

7 ερωτικές ιστορίες που κλέβουν καρδιές

Θα σου άρεσε του Αγίου Βαλεντίνου να βρέχει τριαντάφυλλα;

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
120465-269599.jpg

Φτερωτός, δυνατός και αόρατος. Άλλοτε όμορφος, άλλοτε βασανιστικός. Σε μια αναζήτηση καλού γούστου, αξιόλογων ιδεών και εκτελέσεων, ανακαλύψαμε μερικές από τις πιο ξεχωριστές διαφημίσεις αφιερωμένες στη γιορτή του έρωτα.

Flower Council of Holland – Love is in the air

Μπορεί να αποτελεί το πιο ευρηματικό διαφημιστικό και Valentine’s activation της δεκαετίας. Με το μήνυμα «Love is in the air», ένα ιπτάμενο drone αναλαμβάνει το ρόλο του φτερωτού έρωτα και εντοπίζει τα ζευγάρια στην πόλη. Το ονομάζουν cupidrone και ρίχνει ένα ολοκόκκινο τριαντάφυλλο για το δώσουν στο σύντροφο τους. Ένα πραγματικό activation το οποίο κινηματογραφείται και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά μοναδικό. 

Στην ίδια κατεύθυνση πριν από δύο χρόνια, το Flower Council of Holland δημιούργησε «κιτία έκτακτης ανάγκης» για τον κεραυνοβόλο έρωτα, τοποθετώντας 1500 από αυτά στους δρόμους του Παρισιού και δίνοντας την ευκαιρία να δώσουν ένα τριαντάφυλλο στο απρόσμενο καρδιοχτύπι. 

Cartier – The proposal

Τρία διαφορετικά σενάρια, μια μόνο (πολυτελέστατη) βέρα. Μια σπονδυλωτή ιστορία με αισθητική που σε διακτινίζει στον πλανήτη της αγάπης. Το μουσείο, το αεροδρόμιο, αλλά και το ασανσέρ είναι οι δημιουργικοί δρόμοι που τρία ζευγάρια θα καταλήξουν να δεχθούν την κορυφαία ένδειξη δέσμευσης. Το ιδανικό σκηνικό φυσικά δεν είναι άλλο από την πόλη του φωτός και η ταινία φέρνει τη σκηνοθετική υπογραφή του Sean Ellis. 

Milka – Most Tender Selfies

Το χιούμορ συναντάει τη συγκίνηση με πραγματική επικάλυψη σοκολάτας. Η Milka προσκαλεί με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να τολμήσουμε να είμαστε πιο τρυφεροί. Στο πλαίσιο αυτό, ζητάνε σε ηλικιωμένα ζευγάρια στην Αργεντινή, τα οποία έχουν διανύσει δεκαετίες μαζί, να βγάλουν μια selfie και να απαθανατίσουν μια στιγμή τρυφερότητας. Κανείς από αυτούς δεν ξέρει τι είναι η selfie αλλά όταν το μαθαίνουν το διασκεδάζουν με έναν μοναδικό τρόπο με τον οποίο μας φορτίζει βαθιά συναισθηματικά. 

Heineken – The date

Ένα ραντεβού όπως κανένα άλλο. Ένα ασιατικό εστιατόριο και η μουσική επένδυση του τραγουδιού «Jan Pehechan-Ho» από τον Mohammed Rafi μετατρέπονται στο σκηνικό το οποίο εξελίσσεται μια ερωτική ταινία μικρού μήκους η οποία θυμίζει την ταινία Kill Bill. 

Vodafone – The Kiss

Το εκκωφαντικό μήνυμα «τα καλά πράγματα πρέπει να διαρκούν για πάντα» συναντάει το φιλί ενός νεαρού ζευγαριού. Το πάθος κλιμακώνεται, τα χρόνια περνάνε πάνω τους μέσα από τη μορφή τους και οι εραστές καταλήγουν με γκρίζα μαλλιά, όμως εξίσου ερωτευμένοι. 

Heart Transplants UK - Give your heart

Η Stacie ψάχνει να βρει το άλλο της μισό. Κάνει μια δημόσια επίκληση σε κάποιον μοναδικό να της χαρίσει την καρδιά του και υπόσχεται να τον αγαπήσει για πάντα. Σε αυτή τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου η Stacie έχει ανάγκη να κάνει μεταμόσχευση καρδιάς. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ