Πολιτικη & Οικονομια

Ταραντίλης: Το σχολείο πρέπει να εξελίσσεται και να προσαρμόζεται

«Η κυβέρνηση επιχειρεί να θεραπεύσει τρία βασικά προβλήματα της εκπαίδευσης»

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
O βουλευτής Επικρατείας, καθηγητής Χρήστος Ταραντίλης
O βουλευτής Επικρατείας, καθηγητής Χρήστος Ταραντίλης © EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Χρήστος Ταραντίλης: Η ομιλία του βουλευτή Επικρατείας στη Βουλή για την εκπαίδευση και το νομοσχέδιο για το νέο Σχολείο.

Ότι η κυβέρνηση επιχειρεί να θεραπεύσει τρία βασικά προβλήματα της εκπαίδευσης: τον συγκεντρωτισμό, την έλλειψη ανατροφοδότησης και τη στασιμότητα, επεσήμανε κατά την ομιλία του στη Βουλή ο βουλευτής Επικρατείας, καθηγητής, Χρήστος Ταραντίλης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις». 

Ο κ. Ταραντίλης, αφού αναφέρθηκε στον πρώτο μετά από 12 χρόνια διορισμό 11.700 μόνιμων εκπαιδευτικών και την ενίσχυση των Κέντρων Διάγνωσης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης με 1000 οργανικές θέσεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, ανέλυσε τις εισηγούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις που στοχεύουν στην αναβάθμιση του ελληνικού δημόσιου σχολείου:

α) Μεταρρύθμιση των δομών εκπαίδευσης και δημιουργία θέσεων στελεχών με αμιγώς παιδαγωγικό χαρακτήρα: Επόπτες Ποιότητας, Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης και Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία, με στόχο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και τη διασφάλιση της ποιότητας στην εκπαίδευση.

δ) Μ. Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης (δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας) και δημιουργία Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών.

Συγκεκριμένα, ο κ. Ταραντίλης τόνισε ότι η κυβέρνηση, τηρώντας τις προεκλογικές δεσμεύσεις της, επιχειρεί να θεραπεύσει τρία βασικά προβλήματα της εκπαίδευσης: τον συγκεντρωτισμό, την έλλειψη ανατροφοδότησης και τη στασιμότητα. Στη θέση τους αντιπροτείνει την αυτονομία των σχολικών μονάδων, την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και στελεχών της εκπαίδευσης και τη συνολική αναβάθμιση του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Ακόμη, εξέφρασε την άποψη ότι το σχολείο πρέπει να εξελίσσεται και να προσαρμόζεται έγκαιρα στις αλλαγές των καιρών, για να μπορεί να τις συνδιαμορφώνει - όχι απλώς να τις παρακολουθεί με καθυστέρηση, τονίζοντας ότι «μόνο έτσι μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι ότι το ελληνικό σχολείο θα αναζωογονηθεί, προετοιμάζοντας όχι για έναν κόσμο που δεν υπάρχει αλλά για ένα ‘αύριο’, όπως αξίζει στις επόμενες γενιές».

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ