Visual Browsing

Δεν είναι «σαδισμός». Είναι γελοίο.

Δεν είναι «σαδισμός». Είναι γελοίο.
© Intime p.a.
Όπως και το να οργανώνεις γιορτή κρεατοφαγίας την Μεγάλη Παρασκευή
  • A-
  • A+
0
Το να καλείς σε πάρτι «με χοιρινά και αλκοόλ έξω από χοτ σποτ» με μουσουλμάνους είναι φαιδρό.

Διαβάζοντας την είδηση διαγώνια σε sites και βλέποντας τα σχόλια στα social  media, απλά επιβεβαίωνα για μία ακόμη φορά ότι η διεστραμμένη εκδοχή της πολιτικής ορθότητας έχει κατακυριεύσει τον δημόσιο λόγο και η στρεβλή αντίληψη του σεβασμού στο διαφορετικό οδηγεί στη διατύπωση αδιανόητων και  κωμικών τοποθετήσεων. Μαθαίνοντας όμως περί τίνος πραγματικά επρόκειτο, κατάλαβα ότι τελικά άλλο είναι το αδιανόητο και το αν μη τι άλλο κωμικό. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

«Σαδισμός το ψήσιμο του χοιρινού και η κατανάλωση αλκοόλ έξω από τις δομές προσφύγων» έλεγαν οι τίτλοι αποδίδοντας την φράση στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστο Γιαννούλη, ο οποίος, όπως εξηγούσαν, ζήτησε να χαρακτηριστούν «σαδισμός και κτηνωδία» το ψήσιμο χοιρινού κρέατος και η κατανάλωση αλκοόλ κοντά σε δομές φιλοξενίας, ζητώντας μάλιστα και την πρόβλεψη ποινών στον νέο Ποινικό Κώδικα. Αμέσως ξεκίνησε το πάρτι στα social media, γράφτηκαν -κάποιες ιδιαίτερα εύστοχες ομολογώ- χιουμοριστικές ατάκες και φυσικά έγιναν και τα συνηθισμένα ξεκαρδιστικά κολάζ με χοιρινά.

Προς μεγάλη μας απογοήτευση, όμως, αφού η συζήτηση είχε αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα διασκεδαστική, τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι. Ο Γιαννούλης αναφερόταν σε ένα κάλεσμα που απευθύνεται μέσω facebook υπό τον τίτλο «Μπάρμπεκιου πάρτυ-διαμαρτυρία κατά της λαθρομετανάστευσης», το οποίο οργανώνει ομάδα με την ονομασία «Ενωμένοι Μακεδόνες» την Κυριακή στα Διαβατά. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η πρόσκληση «Με άφθονο χοιρινό κρέας και αλκοόλ στα Διαβατά Θεσσαλονίκης, κοντά στο χοτ σποτ! Αντιστεκόμαστε με κάθε τρόπο στον εποικισμό της Ελλάδας και της Ευρώπης από τους κατευθυνόμενους ισλαμιστές κατά συντριπτική πλειοψηφία παράνομους μετανάστες. Εμείς οι Ενωμένοι Μακεδόνες, σε αντίθεση με τις ΜΚΟ, θα υποστηρίζουμε ΠΑΝΤΟΤΕ τις τοπικές Ελληνικές κοινωνίες που αντιστέκονται! Απέναντι στον διεθνιστικό και ισλαμικό λαθροεποικισμό της πατρίδας μας και της Ευρώπης απαντάμε με άφθονο χοιρινό κρέας, με άφθονο αλκόολ, με άφθονο τρολάρισμα και αγωνιστική δράση!  Γιατί στην τελική...η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ!» (με κεφαλαία φυσικά γράμματα στο τέλος για να δοθεί μεγαλύτερος στόμφος).

Διαβάζοντας το «αντιδιεθνιστικό» όπως το χαρακτηρίζουν μανιφέστο, αμφιβάλλω αν όσοι έσπευσαν να διακωμωδήσουν τη δήλωση του βουλευτή, ασπάζονται τα λόγια των διοργανωτών του «μπάρμπεκιου» και είμαι σχεδόν βέβαιη πως οι περισσότεροι θα μειδιούσαν ειρωνικά ή στην καλύτερη συγκαταβατικά με το «μπάρμπεκιου- διαμαρτυρία κατά της λαθρομετάστευσης». Και για να προλάβω μερικούς. Όχι για τον χαρακτηρισμό περί λαθρομεταναστών. Αυτό ελπίζω να το έχουμε λύσει. Όπως ανέφερε κλείνοντας τη σχετική συζήτηση ο Γιάννης Πρετεντέρης σε άρθρο του στο Βήμα της Κυριακής  «η λέξη “λαθρομετανάστης” υπάρχει σε όλα τα λεξικά. Εννοεί εκείνον που μεταναστεύει παράνομα. Τίποτα περισσότερο. Ακριβώς όπως αποκαλείται λαθροκυνηγός όποιος κυνηγά παράνομα, λαθρεπιβάτης όποιος επιβαίνει παράνομα και λαθρέμπορος όποιος εμπορεύεται παράνομα». Και όχι δεν είναι λαθραίος ο άνθρωπος. Είναι λαθραία η πράξη. Τελεία. Ή όπως το είχε γράψει στα Νέα ο Γιώργος Σκαμπαρδώνης στο άρθρο του με τίτλο «Η ατάσθαλη γλώσσα»: «Πάνε, λοιπόν, να επιβάλουν έναν νέο κομφορμισμό στη χρήση της γλώσσας, ένα κορέκτ, έναν κηλεπίδεσμο, όχι από καμιά ευαισθησία αλλά από ιδεολογική ιδιοτέλεια. Η τρυφερότητα που επιφύλασσαν στους μετανάστες φαίνεται στη Μόρια και η εμμονή με τη μη χρήση της λέξης “λαθρομετανάστης” δεν είναι παρά άλλη μια κουκούλα. Ειδικά στη λέξη “λαθρομετανάστης” η εμμονή ξεκινάει όχι από κανέναν ουμανισμό, αλλά από τις διεθνιστικές ιδεοληψίες περί κατάργησης συνόρων».

Σχετικα
Μερικοί επιλέγουν για ταυτότητα να προσβάλλουν την ταυτότητα των άλλων
Μερικοί επιλέγουν για ταυτότητα να προσβάλλουν την ταυτότητα των άλλων

Εδώ όμως δεν πρόκειται απλά περί μίας ρατσιστικής ή μη εκδήλωσης. Το να καλείς σε πάρτι «με χοιρινά και αλκοόλ έξω από χοτ σποτ» με μουσουλμάνους είναι φαιδρό. Αυτοί πίσω από τα σύρματα είναι άνθρωποι διαφορετικής θρησκείας που αναγκάστηκαν να αφήσουν τον τόπο τους διότι διώχθηκαν, διότι υπέστησαν βασανιστήρια, διότι προσπάθησαν να γλιτώσουν από τον πόλεμο. Ή είναι κάποιοι που προσπάθησαν να βελτιώσουν τη ζωή των παιδιών τους και ταξίδευαν για ώρες σε παγωμένα νερά ή με τα πόδια. Είναι δυνάμει ο αριστούχος σημαιοφόρος από το Μπαγκλαντές που αποθεώναμε πριν λίγες μέρες, στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, που ήρθε ασυνόδευτος με τα πόδια και κατάφερε σε 2 χρόνια να γίνει ο καλύτερος μαθητής της τάξης του.

Κανένας νοήμων πολίτης δεν θα έλεγε ότι θα πρέπει να περιοριστούν τα δικαιώματα των Ελλήνων, για να μην προκαλούνται οι μετανάστες. Και κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα συμφωνούσε ότι δεν πρέπει να καταναλώνεται χοιρινό κοντά σε χοτ σποτ για να μην θίγεται το θρησκευτικό αίσθημα μουσουλμάνων μεταναστών. Ο καθένας μπορεί να καταναλώνει ότι θέλει όπου θέλει και τα περί πρόβλεψης του ποινικού κώδικα που ανέφερε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ προκαλούν γέλια. Όμως, το να οργανώνεις πάρτι με χοιρινό έξω από το χοτ σποτ είναι χοντρανθρωπιά. Είναι τραμπουκισμός εφάμιλλος όσων οργανώνουν πάρτι κρεατοφαγίας την Μεγάλη Παρασκευή. Θυμάμαι ένα κείμενο της Ρίκας Βαγιάννη πριν κάποια χρόνια με τίτλο «Γαρδούμπα στον Επιτάφιο: άλλο άθεος, άλλο τραμπούκος» στο οποίο αναφερόταν στο προβοκατόρικο έθιμο που τηρούν κάποιοι να οργανώνουν κάθε Μεγάλη Παρασκευή πάρτι κρεατοφαγίας. Όπως έγραφε χαρακτηριστικά «Ο άθεος άνθρωπος δεν είναι υποχρεωτικά και χοντράνθρωπος, δεν είναι τραμπούκος, δεν προσβάλλει το συνάνθρωπό του και κυρίως, δεν αγνοεί τις παραδόσεις, την ιστορία και τις ευαισθησίες του κοινωνικού περιβάλλοντος»...

Το ίδιο θέλω να πιστεύω ισχύει και για τον ένθεο Χριστιανό Ορθόδοξο. Και για να μην υπάρξουν παρανοήσεις, το ότι θεωρεί κανείς τραμπουκισμό την οργάνωση πάρτι με χοιρινά έξω από χοτ σποτ, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι κάποιος είναι ρατσιστής εάν δεν επικροτεί ή διαφωνεί με τις πρακτικές, τα έθιμα και τις παραδόσεις κάθε θρησκείας. Διότι σε κάθε συζήτηση παρεισφρέουν και οι επαγγελματίες δικαιωματιστές, οι υπέρμαχοι του κινήματος της πολιτικής ορθότητας που μεθοδικά ασκεί βία στη διατύπωση σκέψης, οι οποίοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους εάν για παράδειγμα κάποιος πει ότι ενοχλείται να βλέπει γυναίκες να φοράνε το σύμβολο της υποτίμησης του γυναικείου φύλου, δηλαδή μαντίλα. Είναι οι ίδιοι φυσικά που πρωτοστατούν στις ειρωνείες απέναντι σε όσους ακολουθούν οποιαδήποτε ορθόδοξη παράδοση ή εθιμοτυπικό.

Εν ολίγοις, τώρα που εκλείπει η συγκολλητική ουσία «να φύγει ο ΣΥΡΙΖΑ» που ένωσε δεξιούς, φιλελεύθερους, κεντροαριστερούς, κεντροδεξιούς θα πρέπει και πάλι οι ιδεολογικές ομάδες να διαχωριστούν και να καθίσταται κάθε φορά σαφές τι είναι κεντρώο, τι δεξιό και τι ακροδεξιό. Εν προκειμένω, βέβαια, το θέμα δεν έχει ιδεολογικό υπόβαθρο, είναι βασικά γελοίο.

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5