TV & Media

Ολοκληρώθηκε η τεράστια συγχώνευση των Warner Bros. και Discovery

Στο πακέτο περιλαμβάνονται το CNN, HBO

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Discovery takes control of HBO, CNN, and Warner Bros., creating new media giant
To νέο logo

Η Discovery αναλαμβάνει τον έλεγχο των HBO, CNN και Warner Bros., δημιουργώντας ένα νέο κολοσσό στον τομέα των ΜΜΕ και της ψυχαγωγίας.

Η συγχώνευση του Discovery με τη WarnerMedia πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής δημιουργώντας ένα μιντιακό γίγαντα. Συγκεκριμένα, η νέα εταιρία που ιδρύθηκε θα ονομάζεται Warner Bros. Discovery με CEO τον David Zaslav, ο οποίος απευθυνόμενους στους υπαλλήλους δήλωσε: «Είμαι βέβαιος ότι η συλλογική μας ενέργεια και η γνήσια αγάπη μας για αυτές τις επιχειρήσεις και τα brands θα χτίσουν την πιο δυναμική εταιρεία μέσων και ψυχαγωγίας στον κόσμο». 

Μάλιστα, ο Zaslav επιβεβαίωσε πως μελλοντικά οι δύο βασικές streaming υπηρεσίες των δύο εταιριών, τα HBO Max και Discovery+ θα ενωθούν για να δημιουργήσουν μια νέα ανταγωνιστική πρόταση.

Έτσι δημιουργείται ένας νέος κολοσσός στον τομέα των ΜΜΕ και της ψυχαγωγίας, για να αντιμετωπίσει το Netflix κα τις άλλες μεγάλες εταιρίες του streaming: ο αμερικανικός όμιλος τηλεπικοινωνιών AT&T ανακοίνωσε σήμερα τη συγχώνευση της θυγατρικής του, WarnerMedia (CNN, HBO), με την Discovery, στην οποία ανήκει μεταξύ άλλων το δίκτυο Eurosport.

Η AT&T θα λάβει περίπου 43 δισεκ. δολάρια σε μετρητά και χρεώγραφα και οι μέτοχοί της το 71% της οντότητας που θα ιδρυθεί. Εκείνοι της Discovery θα κατέχουν το 29% του νέου ομίλου, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Η επιχείρηση πραγματοποιείται μερικά χρόνια μετά την εξαγορά της Time Warner -προηγούμενη επωνυμία της WarnerMedia- από την AT&T, τη μεγαλύτερη αμερικανική καλωδιακή εταιρία και τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία στην κινητή τηλεφωνία, έναντι 85 δισεκ. δολαρίων.

Ο «γάμος» ανακοινώθηκε σε μια στιγμή όπου το αμερικανικό, αλλά και το παγκόσμιο, οπτικοακουστικό πεδίο, κυριαρχείται όλο και περισσότερο από τα μεγάλα ονόματα του streaming που είναι οι Netflix, Disney+, Amazon Prime Video ή η Apple TV.

Απέναντι σε αυτό το νέο οικονομικό μοντέλο, χωρίς διαφημίσεις αλλά με συνδρομές, πολλοί όμιλοι έχουν αισθανθεί την ανάγκη να ενισχύσουν την προσφορά τους προκειμένου να διαφυλάξουν το θέση τους στην ανηλεή ζούγκλα της αμερικανικής ψυχαγωγίας.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις    

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ