Μπορεί τη Δευτέρα η μάχη για την τηλεθέαση να ήταν αμφίρροπη ανάμεσα στη σειρά του ΑΝΤ1 «Άγριες Μέλισσες» και το ριάλιτι μοντέλων του Star Channel GNTM, ωστόσο την Τρίτη τα μηχανάκια της Nielsen κατέγραψαν ξεκάθαρο νικητή.
Τελικά, το ριάλιτι μοντέλων κατάφερε να σκαρφαλώσει στην κορυφή της τηλεθέασης και να πλησιάσει στο τέταρτο 22:00- 22:14 ακόμα και το 40%, ενώ οι «Άγριες Μέλισσες» ακολούθησαν με ποσοστό που έφτασε μέχρι και το 28%. Τέλος, τα νούμερα για τις σειρές «Έρωτας Μετά» και «8 Λέξεις» ήταν λίγο παραπάνω από το 11%.