Είναι η Μόνικα Γκέλερ το στιλιστικό είδωλο αυτού του καλοκαιριού;

Χαλαρά πουκάμισα, mom jeans και απλά μπλουζάκια

Με το Netflix να προβάλει ξανά «Τα Φιλαράκια», οι νέοι φαν τους φαίνεται ότι αγάπησαν περισσότερο από όλους την Μόνικα και το στυλ της

Μπορεί το τελευταίο επεισόδιο από «Τα Φιλαράκια» να προβλήθηκε πριν από 15 ολόκληρα χρόνια, αλλά χάρη στο Netflix η σειρά γνωρίζει τις παλιές τις δόξες από την αρχή. Συγκεκριμένα, η νέα γενιά τηλεθεατών έχει αγαπήσει κι αυτή με τη σειρά της «Τα Φιλαράκια» σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να αποτελούν (μαζί με το «Breaking Bad») την σειρά με τις περισσότερες προβολές στην πλατφόρμα, αναγκάζοντας τους υπεύθυνούς της να δώσουν 100 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 90 εκατομμύρια ευρώ) ώστε να διατηρήσουν τα δικαιώματα προβολής και για το 2019.

Ωστόσο, αν και οι προτιμήσεις του κοινού των 90s με αυτές του σημερινού φαίνεται να ταυτίζονται στην επιλογή τηλεοπτικών προγραμμάτων, αυτό μάλλον δεν ισχύει σε όλα τα επίπεδα. Συγκεκριμένα, όσον αφορά τους χαρακτήρες, η πρώτη φουρνιά τηλεθεατών της σειράς κατέτασσε στους αγαπημένους της είτε τον Τζόυ, είτε την Ρέιτσελ, είτε τον Τσάντλερ, είτε την Φοίβη, επιλέγοντας στην ουσία ανάμεσα στον χαριτωμένο, την ωραία, τον αστείο και την εκκεντρική, με την Ρέιτσελ μάλιστα να αποτελεί και στιλιστικό είδωλο της εποχής και ένα μεγάλο μέρος των γυναικών να τρέχει να αποκτήσει το χαρακτηριστικό της κούρεμα. Κάπως έτσι, η Μόνικα και ο Ρος κατέληγαν να εξυπηρετούν απλά την πλοκή και να υπάρχουν για να κάνουν τους υπόλοιπους να φαίνονται πιο αστείοι και ενδιαφέροντες.

Αυτό, όμως, φαίνεται να μην ισχύει για την νέα γενιά τηλεθεατών. Αυτή φαίνεται ότι δεν πείθεται από τα πάντα προσεγμένα outfits της Ρέιτσελ, που είχαν άμεση σχέση τόσο με την πιο girly αισθητική της, όσο και με το γεγονός ότι κατέληξε να εργάζεται στον χώρο της μόδας και προερχόταν από μία πιο εύπορη οικογένεια, αλλά ούτε και από το κούρεμά της που όλοι θα συμφωνήσουμε ότι έδειχνε ωραίο μόνο στην Τζένιφερ Άνιστον.



Αντίθετα, φαίνεται να προτιμάει ξεκάθαρα την Μόνικα τόσο σαν προσωπικότητα, όσο και στιλιστικά, με την εταιρεία-πλατφόρμα μόδας Net-A-Porter να αναφέρει στην τελευταία της εκδήλωση ότι η μαυρομάλλα ψυχαναγκαστική σεφ και αδερφή του Ρος θα αποτελέσει το στιλιστικό είδωλο του φετινού καλοκαιριού. Γιατί; Διότι το στυλ της επικεντρωνόταν κατά πολύ λιγότερο για την καθώς πρέπει κομψότητα και πολύ περισσότερο για την άνεση και την χαλαρότητα, αφού στα περισσότερα επεισόδια την βλέπουμε να αποφεύγει κάθε υπερβολή, με χαλαρά πουκάμισα, mom jeans, μίντι και μάξι φούστες/φορέματα, απλά t-shirts και φούτερ και ζακέτες.





Μπορεί όλα αυτά τα στιλιστικά στοιχεία να ακούγονται πολύ απλά ή ίσως και αδιάφορα, αλλά στον χαρακτήρα της Μόνικα αποκτούσαν μία άλλη υπόσταση και αξία. Ουσιαστικά η Μόνικα με το ντύσιμο και την προσωπικότητά της αποδεικνύει ότι είναι απολύτως δυνατό να είσαι ένα πλήρως επαγγελματικά πετυχημένο χαλαρό αγοροκόριτσο, που έχει και μία έντονη θηλυκή πλευρά η οποία δεν χρειάζεται μίνι φορέματα και λουλουδάτα ρούχα για να αναδειχτεί. Μπορούμε, λοιπόν, να καταλάβουμε όλους τους τηλεθεατές που έστω και με μία καθυστέρηση 15 χρόνων της έδωσαν την πρώτη θέση στην καρδιά τους. 
 















Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice