Αυτές είναι οι 10 μάρκες μακιγιάζ που αναζητήθηκαν πιο πολύ το 2018

Ποιες λέξεις χτυπήθηκαν πιο πολύ στα beauty keyboards

Νομίζω όλες μπορούμε να παραδεχτούμε πως κάποια στιγμή η μάζωξη με τις κολλητές σε κάποιο σπίτι, καφέ ή μπαρ παύει να έχει την μορφή φιλικής σύναξης και εξελίσσεται σε εκτενέστατη συζήτηση (με χειρονομίες, φωνές και live demonstrations) με θέματα τα παρακάτω: ρούχα, μακιγιάζ και γκομενικά. Τα γκομενικά είναι το πιο σύντομο, εφόσον καταλήγουμε στο ότι «όλοι ίδιοι είναι» μετά το δεκάλεπτο και χρησιμοποιούμε την υπόλοιπη ώρα για να αναλύσουμε χρώματα και υφές σε κραγιόν, μολύβια, πινέλα και highlighters.

Στην συνέχεια ακολουθεί η έρευνα και η εφαρμογή των όσων μάθαμε.

Θα σου πει η φίλη σου για αυτήν την μαγική μάσκαρα που κάνει τις βλεφαρίδες της να φτάνουν τις αφέλειες και εσύ δεν θα μπεις στο Google να την ψάξεις; Προφανώς και θα μπεις!

Κάπως έτσι λοιπόν συγκεντρώθηκε το data όλων των beauty αναζητήσεων της χρονιάς και το Google κυκλοφόρησε την λίστα με τα 10 δημοφιλέστερα brands, ως μέρος του ετήσιου Year In Search. Ας δούμε τα αποτελέσματα!

 

#10: Lilly Lashes

Οι βλεφαρίδες- extensions έχουν αποτελέσει ένα αμφιλεγόμενο θέμα στον μπιουτοκόσμο, καθώς κάποιες ορκίζονται στο όνομά τους και άλλες τις θεωρούν χάσιμο χρόνου και χρημάτων. Προσωπικά έχω έναν εφιάλτη πως βγαίνω ραντεβού και η μία βλεφαρίδα ξαφνικά ξεκολάει και πέφτει πάνω στην σούπα μου. Αναζητήθηκαν πάντως πάρα πολύ και όλο αυτό το search οδήγησε στην μάρκα Lilly Lashes, αγαπημένη πολλών editor και της Kylie Jenner.

#9: Anastasia Beverly Hills

Η Anastasia Beverly Hills είναι η πρώτη σε προτίμηση μάρκα για προϊόντα φρυδιών εδώ και αρκετό καιρό, όμως φέτος την εμπιστεύτηκαν ακόμα περισσότεροι και για το υπόλοιπο πρόσωπό τους. Πανέμορφες καινούριες παλέτες, glitters, και glosses φαίνεται πως έκαναν την διαφορά και τοποθέτησαν το ήδη δημοφιλές brand στην ένατη θέση.

#8: Shiseido

Στο πλαίσιο μίας ολικής ανανέωσης, η Shiseido  φέτος κυκλοφόρησε μία καινούρια σειρά καλλυντικών σε πολύ κομψές μαύρες θήκες. Τα best sellers της συλλογής ήταν τα κραγιόν με το τετράγωνο τελείωμα που χαρακτηρίστηκαν από εκατομμύρια χρήστες ως κρεμώδη, διαρκείας και ικανά να υπογραμμίσουν την κάθε καμπύλη των χειλιών σου.

#7: L'Oréal

Δεν μας κάνει εντύπωση πως ένα brand σαν και αυτό κατέληξε στην συγκεκριμένη λίστα, καθώς απευθύνεται σε κάθε είδους γούστο, τα καλλυντικά του είναι άριστης ποιότητας και οι τιμές δεν είναι απαγορευμένες. Επιπλέον στην L'Oréal ανήκουν και μερικά από τα αγαπημένα μας sub-brands και πιο συγκεκριμένα η Garnier, η Essie και η NYX.

#6: Milk Makeup

Είχε αρχίσει να κλέβει την παράσταση από το 2017 και φέτος ήταν σίγουρα η χρονιά του. Τρομερή ποιότητα, πρωτότυπη εμφάνιση και μεγάλη ποικιλία σε καλλυντικά που θα δυσκολευτείς να βρεις αλλού, όπως lip balms και primers.

#5: Pat McGrath

Υπάρχει το luxury makeup και υπάρχει και το Pat McGrath Labs, ή όπως το λένε και οι μόλις δύο (2) φίλες μου beauty bloggers «το κρεμ ντε λα κρεμ των καλλυντικών». Θέλω να ζητήσω ένα κραγιόν για δώρο από τον Άγιο Βασίλη.

#4: Thrive Causemetics

Μία μάρκα που έχει σκοπό να αλλάξει τον τρόπο παραγωγής των καλλυντικών παγκοσμίως και έχει ξεκινήσει με τα δικά της, προϊόντα τα οποία είναι όλα vegan και cruelty free.

#3: Makeup Revolution

Αρκετά δημοφιλής ανάμεσα στους YouTube vloggers, η Makeup Revolution είναι μία μάρκα βασισμένη στο Λονδίνο και αρκετά γνωστή για τα οικονομικά της καλλυντικά που απευθύνονται σε πελάτες με διαφορετικούς χρωματισμούς δέρματος, οι οποίο δυστυχώς δεν αντιπροσωπεύονται σε πολλές από τις πιο γνωστές εταιρίες.

#2: Charlotte Tilbury

Άλλο ένα βρετανικό brand, το οποίο υπεραγαπούν διάσημες προσωπικότητες και μοντέλα της Αγγλίας και τον περασμένο Σεπτέμβριο έγινε διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Sephora της Αμερικής, κάνοντας έτσι εύκολη την ζωή σε χιλιάδες Αμερικάνους που ήθελαν να αγοράσουν κάτι από την τεράστια συλλογή τους. Επιπλέον η Charlotte Tilbury έγινε ο επίσημος make up sponsor του φετινού Victoria's Secret Fashion Show και έτσι η δημοτικότητά της ανέβηκε ακόμα περισσότερο!

#1: Beautycounter

Η πρώτη μάρκα στην μηχανή αναζήτησης του Google είναι η Beautycounter, μία ακόμα εταιρία που έχει σκοπό να παραδίδει ασφαλή και μη τοξικά προϊόντα. Όχι μόνο έχουν απαγορέψει την χρήση σε πάνω από 1.500 χημικά στα δικά τους καλλυντικά, κάνουν συνεχώς καινούριες καμπάνιες ώστε να αλλάξουν τον τρόπο παραγωγής σε ολόκληρη την βιομηχανία.

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice