lonelyfinal.jpeg
lonely
Fashion

Μία εξηντάχρονη θεά είναι το νέο πρόσωπο μεγάλης εταιρίας εσωρούχων

Το σέξι δεν έχει ηλικία

Η αναμφισβήτητη πρωταγωνίστρια του φετινού μήνα μόδας στις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου ήταν η διαφορετικότητα, με την προβολή ποικίλων σωματότυπων και ηλικιών στην πασαρέλα και στις καινούριες καμπάνιες των πιο ξακουστών οίκων. Παρόλο που στατιστικά έχουν υπάρξει και ακόμα καλύτερες σεζόν στο θέμα του diversity, οι δηλώσεις που ακούσαμε από έναν μεγάλο αριθμό διάσημων brands είναι εξαιρετικά σημαντικές και επίκαιρες.

lonelyfinal.jpg
lonely

Αντί λοιπόν να υπάρχει ένα μόνο plus size μοντέλο για «ξεκάρφωμα» στην παρουσίαση μιας νέας συλλογής προκειμένου να τραβήξει την προσοχή, πολλοί ήταν οι σχεδιαστές που προσπάθησαν να δώσουν στο κοινό τους να καταλάβει πως το διαφορετικό είναι απαραίτητο να γίνει η φυσιολογική συνθήκη που επικρατεί στον χώρο της μόδας, έτσι ώστε να εκσυγχρονιστεί σαν θεσμός και να αφορά όλους.

Έτσι η μάρκα εσωρούχων Lonely από την Νέα Ζηλανδία αποφάσισε να προσλάβει την εξηντάχρονη Mercy Brewer ως το βασικό πρόσωπο (και σώμα) της νέας συλλογής τους για το φθινόπωρο του 2018, αποδεικνύοντας πως η αυτοπεποίθηση και η θελκτικότητα δεν είναι καθόλου θέμα ηλικίας.

Η Lonely έχει συνεργαστεί με την Brewer και στο παρελθόν ενώ σε προηγούμενες καμπάνιες τους έχουν φέρει στο προσκήνιο γυναίκες τρανς, plus size μοντέλα και καρκινοπαθείς.

Αυτή είναι η πανέμορφη (και λίγο nsfw) φωτογράφιση.

lonely1.jpg
lonely

lonely-dulcie-nutmeg-mercy1.jpg

mercy-5.jpg
lonely

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice