Visual Browsing

Τα κορμάκια The C edition είναι φτιαγμένα να αναδεικνύουν τον καλύτερό σου εαυτό

Η Χριστίνα Κατσαούνη σχεδιάζει διαχρονικά bodies που γιορτάζουν τη γυναικεία αυτοπεποίθηση
Φωτογραφία: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Δεν έχουν περάσει πολλοί μήνες από τότε που τα κορμάκια The C edition έκαναν την εμφάνισή τους στην πόλη. Ναι, ένα fashion brand αποκλειστικά με κορμάκια έγινε αστικό φαινόμενο και αυτό γιατί πολύ γρήγορα αγκαλιάστηκε από δυναμικές και δραστήριες γυναίκες της Αθήνας, όπως ακριβώς εκείνες που το ενέπνευσαν. Έκτοτε δεν έχει σταματήσει να ταξιδεύει και να μεγαλώνει.

Η Χριστίνα Κατσαούνη είναι η γυναίκα πίσω από το brand. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος μόδας σε περιοδικά και site στην Αθήνα και το Παρίσι. «Ούσα επαγγελματίας στον χώρο αυτό, δεν ήταν λίγες οι φορές που με είχαν ρωτήσει γιατί δεν κάνω κάτι δικό μου. Πιστεύω πως σε μεγάλη πλειοψηφία όλες όσες δουλεύουμε στον χώρο έχουμε βρεθεί να πρέπει να απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, αλλά δεν είχα κάτι να πω, γιατί ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα νιώσει σίγουρη για το τι ακριβώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως “δικό μου”. Πίστευα και πιστεύω πως όταν δημιουργείς κάτι από το μηδέν και βάζεις την υπογραφή σου, πρέπει να εκφράζει το 100% αυτού που είσαι».

Η δημιουργός του brand Χριστίνα Κατσαούνη / Φωτό: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Ωστόσο, δεν ήταν παρά πέρσι  τον χειμώνα όταν η κολλητή της Χριστίνας, η Στέλλα, την είδε να αγοράζει για χιλιοστή φορά κορμάκια, μιας και όπως λέει η ίδια έχει «σοβαρή εμμονή μαζί τους», και της είπε σχεδόν αγανακτισμένη «Γιατί δεν κάνεις μία δική σου συλλογή με bodies να ξεμπερδεύεις;».  Τον Ιούνιο, η πρώτη βασική συλλογή με 19 bodies εμπνευσμένα από τα κορίτσια που στήριξαν την ιδέα της Χριστίνας (κάθε ένα από αυτά έχει το όνομα εκείνης που το ενέπνευσε) ήταν έτοιμη.

Τα bodysuits είναι μαύρα, γιατί εκτός από διαχρονικά είναι κι ένας καμβάς για να αναδείξει η καθεμία την προσωπικότητα και την αισθητική της / Φωτό: Ιωάννα Χατζηανδρέου
Σχετικα
NYFW 2019: Μόδα στους δρόμους της Νέας Υόρκης
NYFW 2019: Μόδα στους δρόμους της Νέας Υόρκης

Το κορμάκι όμως είναι μια ζόρικη υπόθεση. Είναι εφαρμοστό και διαγράφει το σώμα μας. Σε μία περίοδο που όλο και περισσότερες γυναίκες μάχονται κατά του body shaming, πώς η Χριστίνα Κατσαούνη εξασφάλισε την άψογη εφαρμογή των The C edition, έτσι ώστε να κολακεύουν κάθε γυναικείο σώμα; «Πιστεύω πως το πιο σωστό πράγμα που κάνει μία γυναίκα καλοντυμένη είναι να ντύνεται σύμφωνα με τον σωματότυπό της, αλλά και με τον χωροχρόνο μέσα στον οποίο θα βρεθεί. Αυτά είναι για εμένα τα σημεία κλειδιά ενός ντυσίματος, από εκεί και πέρα το κεφάλαιο κορμάκι από μόνο του μοιάζει να είναι ένα ρίσκο μιας και εφαρμόζει απόλυτα επάνω στο σώμα, αλλά όλα είναι θέμα εφαρμογής και σωστής ύφανσης. Τα bodies The C Edition ράβονται όλα επάνω μου και είναι φτιαγμένα από γυναίκα προς γυναίκα. Προσέχω την κάθε τους λεπτομέρεια, από το ύφασμα να είναι σφιχτό και να εφαρμόζει άψογα ώστε να κρατάει σταθερό το σώμα και να τονίζει σωστά τις γυναικείες καμπύλες, μέχρι να αποκρύβει τυχόν ατέλειες με μαεστρία. Από εκεί και πέρα υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί κωδικοί που μου φαίνεται σχεδόν αδύνατο όποια το επιθυμεί να μην μπορέσει να βρει ένα body που να της ταιριάζει γάντι».Πράγματι τα The C edition είναι όλα χειροποίητα, κατασκευάζονται στην Ελλάδα και η βασική συλλογή αποτελείται από 94% βαμβάκι και 6% elastane.

H capsule συλλογή χαρακτηρίζεται από πάρα πολλές διαφάνειες / Φώτο: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Το κορμάκι όμως είναι μια ζόρικη υπόθεση, όμως η Χριστίνα Κατσαούνη εξασφάλισε την άψογη εφαρμογή των The C edition / Φώτο: Ιωάννα Χαζτηανδρέου

Με τη δημιουργία τoυ The C edition η Χριστίνα Κατσαούνη φιλοδοξεί να ανοίξει ένα κύκλο δυναμικών και γεμάτων αυτοπεποίθηση γυναικών - άλλωστε το C σημαίνει Circle - που να γιορτάζουν τη μοναδικότητά τους, για αυτό το C σημαίνει και Celebration.

Σχετικα
Katy Perry: Τα «ρατσιστικά» παπούτσια και το κράξιμο στο twitter
Katy Perry: Τα «ρατσιστικά» παπούτσια και το κράξιμο στο twitter

Πώς ενσωματώνεται όλο αυτό το girl power vibe σε ένα μαύρο κορμάκι που φτάνει στα χέρια σου σε μια συσκευασία που μοιάζει με σκυτάλη;  «Αν οι γυναίκες συνειδητοποιούσαμε πόσο όμοιες είμαστε και αποδεχόμασταν την μοναδικότητα που κρατάει η καθεμία μέσα σε αυτό τον κοινό παρανομαστή, τότε το μόνο που θα κάναμε θα ήταν να στηρίζουμε και να υποστηρίζουμε η μία την άλλη και τις επιλογές που έχει κάνει η καθεμία από εμάς στη ζωή της. To The C Edition θέλει να δείξει αυτό ακριβώς, πως είμαστε κύκλος κι όποιο δρόμο κι αν έχει διαλέξει η καθεμία από εμάς, εμείς είμαστε εδώ για το υποστηρίξουμε και να γιορτάσουμε μαζί της.

«Τα κορίτσια που επιλέγουν να φορέσουν The C edition θέλω να είναι ακαταμάχητα», λέει η Χριστίνα / Φώτο: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Η βασική συλλογή των βαμβακερών bodies είναι σταθερή και πάνω σε αυτή ανά σεζόν θα προστίθενται και νέα μοντέλα / Φώτο: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Πιστεύω πολύ στην δύναμη που κρύβουν οι γυναίκες μέσα τους πόσο μάλλον όταν είναι μαζί. Κι αν κάτι θέλω πραγματικά είναι όποια επιλέγει να φορέσει body The C Edition, να γεμίζει με αυτοπεποίθηση για αυτό που είναι, να αναδεικνύει τον καλύτερό της εαυτό. Όπως όταν κοιτιόμαστε κάποιες μέρες στον καθρέφτη και λέμε "Α, ωραία είμαι σήμερα", έτσι θέλω να είναι όταν κοιτιέται κάποια φορώντας ένα body The C Edition και να το συνδυάσει με το δικό της στυλ και γούστο. Για αυτό άλλωστε και όλα τα bodysuits είναι μαύρα, γιατί εκτός από διαχρονικά είναι κι ένας καμβάς για να αναδείξει η καθεμία την προσωπικότητα και την αισθητική της. Τέλος, τα bodies αρέσουν πολύ στα αγόρια, οπότε bodies + γυναίκα με αυτοπεποίθηση = ακαταμάχητος συνδυασμός, και τα κορίτσια μου θέλω να είναι ακαταμάχητα».

Για αυτό το χειμώνα λανσάρονται και limited μοντέλα / Φώτο: Ιωάννα Χατζηανδρέου

Για το φετινό χειμώνα η Χριστίνα Κατσαούνη λανσάρει μία capsule συλλογή καθώς και μία εντυπωσιακή limited σειρά. Η βασική συλλογή των βαμβακερών bodies είναι σταθερή και πάνω σε αυτή ανά σεζόν θα προστίθενται και νέα μοντέλα. H capsule συλλογή είναι τελείως διαφορετική με κορμάκια από δαντέλα, βελούδο, δερματίνη και βινύλ, ενώ υπάρχουν και πάρα πολλές διαφάνειες. «Μέσα σε αυτά υπάρχουν και μοντέλα limited. Μου αρέσει πολύ η αίσθηση που δημιουργείται όταν κάτι διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό», αναφέρει η Χριστίνα.

Παρακολουθείστε την εξέλιξη του The C edition σε Facebook και Instagram, αλλά και στο e – shop του brand.

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5