10 celebrities που λάνσαραν τη δική τους σειρά ομορφιάς το 2021

Μπήκαν σε μια βιομηχανία που έκανε τζίρο 511 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έναν χρόνο

10 celebrities που παρουσίασαν δική τους σειρά καλλυντικών, μέικ απ και προϊόντων ευεξίας μέσα στο 2021.

Κάθε τρεις και λίγο, εδώ και μερικά χρόνια, ακούμε ότι η τάδε ή η δείνα celebrity κυκλοφορεί τη δική της σειρά καλλυντικών, με προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς. Στις αρχές των 00s οι celebrities ασχολούνταν κυρίως με το άρωμα. Όλο το star system της εποχής, από την Μπρίτνεϊ Σπιρς μέχρι την Πάρις Χίλτον, κυκλοφόρησαν κολόνιες με το όνομά τους. Στη συνέχεια άρχισαν να περνούν και σε άλλα πεδία της ομορφιάς. 

Το 2021 αυτή η τάση μετατράπηκε σε «επιδημία», σε βαθμό να αναρωτιέσαι αν έμεινε καμία διάσημη που δεν δραστηριοποιείται στην αγορά των καλλυντικών. Το φαινόμενο είναι απολύτως εξηγήσιμο. Μετά την κάμψη του 2020 λόγω κορωνοϊού, το 2021 η βιομηχανία της ομορφιάς πήρε τα πάνω της τζιράροντας προϊόντα αξίας 511 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ένας τέτοιος τζίρος κάνει τους επενδυτές να βλέπουν προοπτική και μεγάλες ευκαιρίες στον κλάδο για να βγάλουν λεφτά. Το ίδιο οικονομικό «φως» είδαν και διάφορες διασημότητες και μπήκαν! Άλλωστε δεν είχαν και πολλές δουλειές λόγω κορωνοϊού. 

Ας δούμε τα 10 πιο γνωστά κορίτσια της showbiz που έφτιαξαν τις δικές τους μάρκες μέσα στο 2021. Η πιο πρόσφατη είναι η Billie Eilish με ένα νέο άρωμα. Είναι καλά αυτά τα καλλυντικά ή πουλάνε μόνο όνομα; Ποιος να ξέρει αν δεν τα δοκιμάσει;

Τζένιφερ Λόπεζ - JLo Beauty

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

Το brand της Τζένιφερ Λόπεζ κυκλοφόρησε την Πρωτοχρονιά του 2021. Περιείχε 8 κατηγορίες προϊόντων, όπως ενυδατικές κρέμες, μάσκες, καθαριστικά, ορούς, κρέμες ματιών και ένα συμπλήρωμα διατροφής. Όλα με βάση το ελαιόλαδο, το οποίο η Τζένιφερ ορκίζεται πως το χρησιμοποιούσαν όλες οι γυναίκες της οικογένειάς της με εξαιρετικά αποτελέσματα. Και μάλιστα χωρίς να μυρίζουν σαν σαλάτα! Η JLo κάνοντας μάρκετινγκ υποστηρίζει πως το label της είναι το μυστικό με το οποίο παραμένει τόσο δροσερή, χωρίς επεμβάσεις και μπότοξ. 

Τζένιφερ Άνιστον - LolaVie

Στα 90s ήταν η απόλυτη ινφλουένσερ ως Ρέιτσελ. Τα κορίτσια αντέγραφαν το ντύσιμό της και κυρίως τα χτενίσματα και τα κουρέματά της. Αυτά τα μεγαλεία είπε να εκμεταλλευτεί η Τζένιφερ Άνιστον και έφτιαξε τη σειρά LolaVie. Η LolaVie διαθέτει ένα μόνο προϊόν, το Glossing Detangler. Περιέχει σπόρους τσίας, μπαμπού, εκχύλισμα λεμονιού και ένα μείγμα από υπερτροφές και υπερφρούτα για την περιποίηση, την προστασία και τη λάμψη των μαλλιών. 

Κέιτ Άπτον - Found Active

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kate Upton (@kateupton)

Το πανέμορφο μοντέλο συνεργάστηκε τον Ιανουάριο με την εταιρεία HatchBeauty Brands δημιουργώντας to label ευεξίας Found Active. Στην γκάμα των προϊόντων της Κέιτ Άπτον συμπεριλαμβάνονται συμπληρώματα διατροφής, σπρέι για το πρόσωπο και το σώμα, απολεπιστικά pads, οροί και ένα eyeliner. 

Πριγιάνκα Τσόπρα Τζόνας - Anomaly

Η Πριγιάνκα Τσόπρα έδωσε ένα πολύ πρωτότυπο όνομα στη σειρά περιποίησης μαλλιών που της ανήκει: Anomaly. Στον πυρήνα του brand είναι η βιωσιμότητα, αφού κάθε προϊόν συσκευάζεται σε ανακυκλώσιμο μπουκάλι. Επίσης η τιμή είναι κάτι παραπάνω από προσιτή: τα σαμπουάν, τα κοντίσιονερ και η μάσκα μαλλιών τιμώνται 6 δολάρια περίπου. «Ξοδεύουμε λίγα λεφτά στη συσκευασία και πολλά στο προϊόν. Είναι το καλύτερο για τον πλανήτη Γη κυρίως» εξηγεί η ίδια. 

Σελένα Γκόμεζ - RARE Beauty

«Ήθελα να φτιάξω μια σειρά με την οποία κανείς να νιώθει άνετα. Ξέρετε, νομίζω ότι οι άνθρωποι αισθάνονται πίεση ότι πρέπει να μοιάζουν σαν τους άλλους ή όταν θα πρέπει να αγοράσουν κάτι γιατί το αγοράζουν όλοι οι άλλοι». Αυτό ήταν το μανιφέστο της Σελένα Γκόμεζ σχετικά με τη σειρά RARE Beauty που εμπνεύστηκε και έριξε στην αγορά φέτος. 

Ναόμι Οσάκα - Kinlò

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 大坂なおみ (@naomiosaka)

Η τενίστρια Ναόμι Οσάκα, παρατηρώντας ένα μεγάλο κενό στην αγορά, δημιούργησε μια σειρά αντηλιακών (αντηλιακό, after-sun σπρέι, κρέμα ματιών και balm για τα χείλη) για σκούρα δέρματα και τη λάνσαρε στην αγορά στις 7 Σεπτεμβρίου. Η ανταπόκριση του κοινού απέναντι στο Kinlò ήταν τεράστια. Το brand της δίνει και ένα κοινωνικό μήνυμα: καταρρίπτει τον μύθο ότι τα άτομα με σκούρες ή μαύρες επιδερμίδες δεν μπορούν να προσβληθούν από καρκίνο του δέρματος, άρα δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούν αντηλιακό. 

Κάιλι Τζένερ - Kylie Baby

Η Κάιλι Τζένερ είναι παλιά καραβάνα στο καλλυντικό και στις επιχειρήσεις. Έχει ιδρύσει εδώ και χρόνια τα brands Kylie Cosmetics και Kylie Skin, όπως και τα μαγιό Kylie Swim. Το 2021 κυκλοφόρησε την παιδική σειρά καλλυντικών Kylie Baby. Τέσσερα υποαλλεργικά και βίγκαν σαμπουάν, αφρόλουτρα, κοντίσιονερ και ενυδατικές λοσιόν υπόσχονται να κάνουν το μωρό σας καθαρό και χαρούμενο.

Έλεν ΝτεΤζενέρις - Kind Science

Και η Έλεν Ντε Τζενέρις ανακοίνωσε τη δική της σειρά προϊόντων φροντίδας. Την περιγράφει ως age-positivity σειρά, ενώ εξηγεί και το Kind, την ευγένεια δηλαδή, του ονόματός της. Ό,τι θα βγει από τα εργαστήρια κοσμετολογίας και λογαριασμό της Έλεν θα είναι «ευγενικό απέναντι στα ζώα, ευγενικό απέναντι στην επιδερμίδα, ευγενικό απέναντι στον πλανήτη και ευγενικό απέναντι στο πορτοφόλι μας». Πολλή ευγένεια έπεσε!

Μπίλι Έιλις - Eilish

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish)

Τώρα η Μπίλι Έιλις και σε άρωμα! Eilish: μυρίζει από πέταλα μέχρι μανταρίνι και από κακάο μέχρι βανίλια. Η Έιλις διαθέτει μια νευρολογική ιδιότητα που ονομάζεται συναισθησία, δηλαδή οι αισθήσεις της είναι αλληλένδετες. Σύμφωνα με τη Βικιπαίδεια, ένας συναισθητικός άνθρωπος μπορεί να «ακούει» τις οσμές, να «βλέπει» τους ήχους και να «μυρίζει» τις εικόνες. Βάσει αυτής της ξεχωριστής της ικανότητας, η τραγουδοποιός έφτιαξε και το Eilish: «Σε κάθε επιλογή που κάνω, που αφορά τη μόδα, τα μαλλιά, τη μουσική, θέλω πάντα τα πράγματα να ακούγονται σαν μια συγκεκριμένη μυρωδιά». 

Ολίβια Παλέρμο - Olivia Palermo Beauty

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Olivia Palermo (@oliviapalermo)

Η ινφλουένσερ και σχεδιάστρια Ολίβια Παλέρμο έχει σχεδιάσει υπό το όνομά της τέσσερα σειρές προϊόντων, ορό λάμψης, ματ κραγιόν, mist και παλέτα με σκιές ματιών. Σύμφωνα με την ίδια, δημιούργησε καλλυντικά που ταιριάζουν με το ήθος της, τη διάθεσή της αλλά και προσφέρονται για διαχρονικά look. 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice