Ταξιδια

Έρευνα για τα 5στερα ξενοδοχεία: Ανάγκη για value for money

Από την Interweave

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ξενοδοχείο
Ξενοδοχείο © INTIMENEWS / ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Ανάγκη για value for money δείχνει έρευνα της Interweave για τα ελληνικά 5στερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα.

Το στάτους και τις πρακτικές προβολής και προώθησής των ξενοδοχείων 5 αστέρων της Ελλάδας χαρτογραφεί η έρευνα της Interweave αναλύοντας τον τρόπο που το ελληνικό τουριστικό προϊόν προβάλλεται σε ψηφιακό περιβάλλον.

Η έρευνα, που διενεργήθηκε τον Ioύνιο 2019 επί του συνόλου των ξενοδοχείων 5 αστέρων της χώρας και είναι διαθέσιμη εδώ, αναλύει μια σειρά από πολύτιμα δεδομένα που αποτυπώνουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα, τόσο ως προς την προσφερόμενη εμπειρία όσο και ως προς την επικοινωνία αυτής.

«Συνδυάζοντας τα δεδομένα, ήρθαμε αντιμέτωποι με εξαιρετικά ενδιαφέροντα ευρήματα. Για παράδειγμα, η εκτενής ανάλυση των δεδομένων από τα reviews των χρηστών σε Booking, TripAdvisor, και Google ‘δείχνει’ πώς βιώνουν οι επισκέπτες την εμπειρία πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα: προτάσσουν την καθαριότητα ως βασική αρετή και το value for money ως σημαντική αδυναμία» αναφέρει ο Ηλίας Φίλης, επικεφαλής της έρευνας και Head of Performance στην Interweave.

«Ως εταιρεία, η σχέση μας με τον Ελληνικό Τουρισμό είναι πολύχρονη, επομένως βαθιά και ουσιαστική. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, επιθυμούμε να συμβάλλουμε στη διαρκή αναβάθμισή του, συλλέγοντας και δημοσιοποιώντας δεδομένα που μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία στα χέρια των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Η συγκεκριμένη έρευνα σχεδιάστηκε έχοντας πρωτίστως στο νου να αξιοποιηθεί από τους ίδιους τους ξενοδόχους προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία που προσφέρουν και κυρίως τις πρακτικές που ακολουθούν για την ανάδειξη αυτής της εμπειρίας στις ψηφιακές πλατφόρμες», εξηγεί η Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO & Executive Strategy Director της Interweave.

Βάσει της έρευνας, όπου εξετάστηκαν 539 ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Ελλάδα, τα υψηλά «σκορ» που καταγράφονται κατά μέσο όσο σε όλες τις προαναφερθείσες πλατφόρμες (4.4/5 στο TripAdvisor, 8.76/10 στο Booking, 4.49/5 στη Google) δείχνουν την υψηλή ποιότητα του τελικού προϊόντος.

Όπως επισημαίνει ο κ. Φίλης, «είδαμε πως ένα 10% των ξενοδοχείων δεν διαθέτει online booking και άλλο ένα 10% έχει ιστοσελίδα χωρίς mobile version - την ίδια στιγμή που όλα τα websites με αυτές τις προδιαγραφές έχουν 3,3x και 1,4x αντίστοιχα περισσότερες οργανικές επισκέψεις»

.

interweave_travel_5star_research.jpg

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ