Visual Browsing

Facebook: 1 στις 1.000 φορές οι χρήστες βλέπουν κηρύγματα μίσους

Facebook: 1 στις 1.000 φορές οι χρήστες βλέπουν κηρύγματα μίσους
Facebook © UNSPLASH
Τα δεδομένα για το τρίτο τρίμηνο του 2020
  • A-
  • A+
0
Το Facebook εκτιμά ότι μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου το ποσοστό των θεάσεων περιεχομένου με κήρυγμα μίσους από τους χρήστες ήταν περίπου 0,1%

Το Facebook αποκάλυψε για πρώτη φορά συγκεκριμένους αριθμούς αναφορικά με την εξάπλωση της ρητορικής του μίσους, κάνοντας γνωστό ότι κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020 σε κάθε 10.000 θεάσεις περιεχομένου στην πλατφόρμα του, 10-11, αφορούσαν κηρύγματα και απόψεις μίσους.

Υπολογίζοντας για πρώτη φορά ανοικτά πόσες φορές οι χρήστες του αναζητούν και βλέπουν περιεχόμενο μίσους, το Facebook εκτιμά ότι μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου φέτος το ποσοστό αυτό ήταν περίπου 0,1%, δηλαδή μία στις χίλιες θεάσεις περιεχομένου.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο ανέφερε ότι πήρε μέτρα εναντίον 22,1 εκατομμυρίων αναρτήσεων μίσους στο τρίτο τρίμηνο φέτος, εκ των οποίων τη μεγάλη πλειονότητα των παραβιάσεων (το 95% έναντι μόνο 24% το 2017) την εντόπισε πλέον το ίδιο το Facebook, τόσο με τη βοήθεια της «έξυπνης» τεχνολογίας όσο και της ειδικής μονάδας εργαζομένων του, ενώ το υπόλοιπο 5% έγινε αντιληπτό μετά από επισημάνσεις και καταγγελίες τρίτων. Στα μέτρα που ελήφθησαν, περιλαμβανόταν η αφαίρεση περιεχομένου, η κάλυψη του με προειδοποιητικό μήνυμα, η αδρανοποίηση λογαριασμών χρηστών και η παραπομπή σε άλλες αρμοδιότερες υπηρεσίες.

Το Facebook επισήμανε ότι κάποια ανάρτηση μίσους μπορεί να γίνει «μεταδοτική» (viral) και να τη δουν πολλοί χρήστες σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ περισσότερες άλλες αναρτήσεις μίσους, που βρίσκονται στο διαδίκτυο για πολύ καιρό, τις βλέπουν ελάχιστοι άνθρωποι. Ως περιεχόμενο μίσους το Facebook ορίζει «οτιδήποτε επιτίθεται άμεσα σε ανθρώπους με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως το φύλο, η εθνότητα, η εθνική καταγωγή, οι θρησκευτικές πεποιθήσεις, ο σεξουαλικός προσανατολισμός, το φύλο, η ταυτότητα φύλου, η σοβαρή αναπηρία ή η αρρώστια».

Σχετικα
Facebook: Ανάγκασε εργαζόμενους να επιστρέψουν στα γραφεία τους
Facebook: Ανάγκασε εργαζόμενους να επιστρέψουν στα γραφεία τους

Επιπλέον, ανέφερε στην τελευταία τριμηνιαία έκθεση του (Community Standards Enforcement Report) ότι παίρνει μέτρα για την καταπολέμηση του εξτρεμιστικού εθνικισμού, της βίας κατά των μεταναστών, της άρνησης του Ολοκαυτώματος, των αντιεβραϊκών στερεοτύπων κ.α. Φέτος το καλοκαίρι, ομάδες υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων οργάνωσαν εκτεταμένο διαφημιστικό μποϊκοτάζ, προσπαθώντας να πιέσουν το Facebook να λάβει δραστικότερα μέτρα κατά των εξάπλωσης της ρητορικής μίσους μεταξύ των χρηστών του.

Το Facecbook συμφώνησε να φέρει στο φως συγκεκριμένα στατιστικά στοιχεία, με βάση ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του περιεχομένου του και να δεχτεί ένα έλεγχο από ανεξάρτητη επιτροπή σχετικά με την πολιτική του σε αυτό το πεδίο. Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε ότι ο ανεξάρτητος έλεγχος θα ολοκληρωθεί εντός του 2021, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.

Τον Οκτώβριο δε ανακοίνωσε ότι αναθεωρεί την πολιτική του, ώστε να απαγορεύσει το περιεχόμενο που αρνείται ή διαστρεβλώνει το Ολοκαύτωμα. Παρόλα αυτά, η οργάνωση Anti-Defamation League, μία από αυτές που είχαν οργανώσει το διαφημιστικό μποϊκοτάζ, εξέφρασε δυσαρέσκεια ότι ακόμη και τα νέα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα για το περιεχόμενο μίσους, δεν είναι όσο πρέπει αναλυτικά και διαφωτιστικό.

Σχετικα
The Pub Tales: Ιστορίες για να λατρέψετε το αγγλικό ποδόσφαιρο
The Pub Tales: Ιστορίες για να λατρέψετε το αγγλικό ποδόσφαιρο

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

 

 

 

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5