Τεχνολογια - Επιστημη

Imma: Το πρώτο εικονικό μοντέλο του κόσμου ζει στην Ιαπωνία

Μετά από συνεργασία των Wieden+Kennedy Japan με την IKEA

62224-137655.jpg
Newsroom
12’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η Imma, το πρώτο εικονικό μοντέλο
Η Imma, το πρώτο εικονικό μοντέλο © Twitter

Η Imma είναι το πρώτο εικονικό μοντέλο στον κόσμο και μετρά ήδη περισσότερους από 250.000 followers στο Instagram.

Τη ζωή του πρώτου εικονικού μοντέλου στον κόσμου έδωσαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσει το κοινό οι δημιουργοί της Imma.

Η Imma είναι το πρώτο εικονικό μοντέλο και ζει στην Ιαπωνία, με τον λογαριασμό της στο Instagram να έχει πάνω από 250.000 followers. Τώρα, σε συνεργασία με το στούντιο Wieden+Kennedy Japan, το ιαπωνικό franchise της γνωστής σουηδικής εταιρείας οικιακού εξοπλισμού, Ikea έφερε για πρώτη φορά την εικονική περσόνα στον πραγματικό κόσμο και έδωσε τη δυνατότητα να ρίξουμε ματιά στην καθημερινή ζωή της Imma.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

immagic? #あたしCGらしい #ithinkimcgi

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη imma (@imma.gram) στις

Στην εγκατάσταση στο καινούργιο κατάστημα της σουηδικής εταιρείας απέναντι από τον σταθμό Harajuku στο Τόκιο – η κίνηση εκεί ανέρχεται σε 110.000 ανθρώπους τη μέρα – οι περαστικοί μπορούσαν να δουν την Imma να κάνει τα πάντα: από το να χορεύει και να κάνει γιόγκα μέχρι να καθαρίζει με ηλεκτρική σκούπα και να ποτίζει τα φυτά της. Και όσοι δεν μπορούσαν να έχουν αυτή την εμπειρία στον κόσμο των τριών διαστάσεων μπορούσαν να ανοίξουν ένα εικονικό παράθυρο στη ζωή της Imma μέσω ενός διάρκειας τριών ημερών livestream στο κανάλι στο YouTube του ιαπωνικού franchise.

«Η ζωή μου από τη μια μέρα στην άλλη άλλαξε πολύ από τη στιγμή που αρχίσαμε την κοινωνική αποστασιοποίηση. Ήταν πρόκληση, αλλά εξερεύνησα διάφορους τρόπους να βρίσκω ευτυχία στο σπίτι και συνειδητοποίησα τη σημασία του να δημιουργώ τον δικό μου προσωπικό χώρο. Eίμαι τόσο χαρούμενη που μπορώ να μοιραστώ με τον κόσμο μια μικρή ματιά στην καινούργια μου ζωή στο σπίτι» σχολίασε η Imma.

Η εγκατάσταση του καθιστικού της Imma συνδύαζε φυσικό χώρο και οθόνες LED (οι θερμοκρασίες χρώματος των οθονών προσαρμόζονταν σε πραγματικό χρόνο ώστε να εξασφαλίζουν μίγμα «χωρίς ραφές» μεταξύ οθόνης και τρισδιάστατου κόσμου). Επιπλέον, το υπνοδωμάτιο της Imma παρουσιαζόταν σε μεγάλη οθόνη στην πρόσοψη του δεύτερου ορόφου του καταστήματος. Η Imma κρατούσε ενήμερους τους θαυμαστές της με τον γνωστό της τρόπο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε πραγματικό χρόνο. Όταν ζωγράφιζε στο παράθυρο, έβλεπαν τη ζωγραφιά στο Instagram. Όταν χοροπηδούσε στο σαλονάκι, μπορούσαν να ακούν τη μουσική στην προσωπική της λίστα στο Spotify. Όταν δεν εμφανιζόταν στην οθόνη, είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της – που έχει τον δικό του λογαριασμό στο Instagram – στο πάρκο Yoyogi.

«Συνεργαζόμενοι με την Imma, μπορούμε να μοιραστούμε ένα καινούργιο όραμα οικίας με μια πληθυσμιακή ομάδα στην οποία η IKEA δεν είχε ποτέ μιλήσει στο παρελθόν» δήλωσε η μάρκετινγκ μάνατζερ της IKEA Japan, Anna Ohlin.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ