Τεχνολογια - Επιστημη

«DigiGirlz»: Η ψηφιακή δύναμη του αύριο, στα χέρια των κοριτσιών σήμερα!

Μία ημερίδα τα «βάζει» με το gender gap.

62222-137653.jpg
A.V. Team
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
«DigiGirlz»: Η ψηφιακή δύναμη του αύριο, στα χέρια των κοριτσιών σήμερα!
«DigiGirlz»: Η ψηφιακή δύναμη του αύριο, στα χέρια των κοριτσιών σήμερα!

Η Microsoft ενδυναμώνει τη νέα γενιά γυναικών μέσα από δράσεις όπως η ημερίδα «DigiGirlz»

Φανταστείτε μια παρέα κοριτσιών από ένα γυμνάσιο της Ελλάδας να δημιουργεί την πιο πρωτοποριακή τεχνολογική εφαρμογή, με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Και όλα αυτά, πριν καν ολοκληρώσει τις σπουδές της. Απίθανο; Όχι ακριβώς.

«DigiGirlz»
«DigiGirlz»

Στο χώρο της τεχνολογίας, βλέπουμε περισσότερο τους άνδρες να διαπρέπουν. Όταν ξεχωρίζει μία γυναίκα είναι συνήθως η εξαίρεση, η μεγάλη, ευχάριστη έκπληξη. Κι όμως, δεν είναι θέμα γονιδίων, αλλά νοοτροπίας.

Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποιούνται σε ολόκληρο τον κόσμο, παρόλο που η τεχνολογία γίνεται ολοένα και πιο προσιτή, λίγα είναι τα κορίτσια που επιλέγουν να ακολουθήσουν σπουδές ή επαγγέλματα σε αυτήν την κατεύθυνση. Υπάρχει ένα μεγάλο κενό στη συμμετοχή των γυναικών στην τεχνολογία και τις θετικές επιστήμες, γενικότερα.

Στη Microsoft δεν αρέσουν τα στερεότυπα. Λατρεύει να κοιτάει προς το μέλλον, αλλάζοντας νοοτροπίες του παρελθόντος. Γι’ αυτό και πιστεύει ότι ότανβοηθάς κάθε άνθρωπο να αναπτύξει τις ψηφιακές του δεξιότητες, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας ή εθνικότητας, ενδυναμώνεις ολόκληρη την κοινωνία, οδηγώντας την να πετύχει περισσότερα.

«DigiGirlz»
«DigiGirlz»

Μια χαρακτηριστική περίπτωση ανάδειξης ταλέντων, μέσα από τη σωστή καθοδήγηση και τις κατάλληλες ευκαιρίες, είναι και η μαθήτρια Μαρία Κοκάλα, η οποία μόλις σε ηλικία 15 ετών ίδρυσε μαζί με τους συμμαθητές της από την Πιερία τη μαθητική επιχείρηση Smileybin, κατακτώντας βραβεία καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αλλά και η 15χρονη Τσέχα μαθήτρια LiliNazer, η οποία έχει ήδη δημιουργήσει επιτυχημένες εφαρμογές για κινητά και έχει αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση για άλλα κορίτσια που ενδιαφέρονται για την τεχνολογία.

Στη χώρα μας, μέσω της παγκόσμιας καμπάνιας «MakeWhat’sNext»*, η Microsoft πραγματοποίησε στις 26 Ιουνίου την ημερίδα «DigiGirlz» φιλοξενώντας στα γραφεία της κορίτσια από τα παιδικά χωριά SOS. Στόχος της, να εμπνεύσει και να δώσει την ευκαιρία σε νεαρά κορίτσια να γνωρίσουν τον κόσμο της τεχνολογίας, όπως είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη, και τους τρόπους με τους οποίους αλλάζει τον κόσμο. 

Την έμπνευση την έδωσαν αρχικά γυναίκες–στελέχη της εταιρείας, οι οποίεςενθάρρυναν τα κορίτσια να ονειρευτούν έναν καλύτερο κόσμο και να τον κάνουν πραγματικότητα με τη δική τους συμβολή, αποκτώντας κι εκείνα έναν δυναμικό και ηγετικό ρόλο στην τεχνολογία. Στη συνέχεια, τα κορίτσια παρακολούθησαν μαθήματα από τους καθηγητές της ΜΚΟ Social Innov, με στόχο να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

«DigiGirlz»
«DigiGirlz»

Η Microsoft ενδυναμώνει την πρόσβαση στις ψηφιακές δεξιότητες για όλους, χωρίς διακρίσεις. Στο πλαίσιο αυτό υλοποιεί δράσεις που συμβάλλουν στη μείωση του χάσματος μεταξύ των δύο φύλων, όσον αφορά στην ενασχόληση στα πεδία STEM (Science, Technology, Engineering, Math), αλλά και στην πρόσβαση στην τεχνολογία.

Εκτός από την πρωτοβουλία «DigiGirlz», η οποία πραγματοποιείται και στη χώρα μας κάθε χρόνο, η Microsoft ενδυναμώνει τη νέα γενιά γυναικών μέσα και από άλλες δράσεις, όπως είναι το «AI BootcampforGirls»-πρωτοβουλία που τον περασμένο Αύγουστο φιλοξενήθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας, όπου συμμετείχαν 160 μαθήτριες ηλικίας 15-17 ετών. Σκοπός του τετραήμερου σεμιναρίου ήταν να ενθαρρύνει τις μαθήτριες να ακολουθήσουν το ενδιαφέρον τους για την επιστήμη και την τεχνολογία.

«DigiGirlz»
«DigiGirlz»

Τώρα είναι η στιγμή για τη σημερινή γενιά των κοριτσιών να αποκτήσει όλα τα εφόδια που χρειάζεται, για να χτίσει το μέλλον και να πετύχει τους επαγγελματικούς της στόχους. Ας προετοιμάσουμε έναν κόσμο με περισσότερα γυναικεία λαμπρά «τεχνολογικά μυαλά» που δεν θα αποτελούν την εξαίρεση, αλλά τον κανόνα.

*Λίγα λόγια για την καμπάνια «MakeWhat’sNext»

Η παγκόσμια καμπάνια «MakeWhat’sNext», με αρκετές δράσεις και στη χώρα μας, έχει στόχονα εμπνεύσει τα κορίτσια να ακολουθήσουν μια καριέρα στην τεχνολογία, να ακολουθήσουν τα όνειρά τους και να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ