Τεχνολογια - Επιστημη

Τι θέλουν οι χρήστες του Instagram;

Ακολουθήστε αυτές τις παραδοχές και τότε η απήχηση και η εκτίμηση των χρηστών θα... εκτοξευθεί

ioannis-xountis.jpg
Ιωάννης Χουντής
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
android-phone-app-blur-389734.jpg

Το Instagram αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά και ταχέως εξελισσόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η χρήση του εντείνεται, όλο και περισσότερο, από τις επιχειρήσεις αλλά και από τον κόσμο της πολιτικής. Το αξεπέραστο πλεονέκτημα που διαθέτει είναι η δύναμη της εικόνας. Έτσι, η αυξανόμενη επίδραση του Instagram στον τρόπο που κινείται και διαμορφώνεται το σύγχρονο μάρκετινγκ γίνεται αντικείμενο μελέτης και από τον χώρο των επιστημόνων.

Το 2018 δημοσιεύθηκε μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη του Πανεπιστημίου του Missuri – Columbia σχετικά με το Instagram. Καθώς το Instagram είναι ένα νέο εργαλείο οι σχετικές μελέτες σπανίζουν. Για αυτό τον λόγο είναι ιδιαίτερα πολύτιμη η συνεισφορά αυτής της έρευνας στην στρατηγική διαχείρισης του Instagram.

Έτσι, σύμφωνα με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου, κάθε μέρα γίνονται κατά μέσο όρο 4.2 δις likes στο Instagram. Οι περισσότεροι χρήστες στρέφονται στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για διασκέδαση και ψυχαγωγικά νέα. Λιγότερο για πολιτική ή για κάθε λογής αμφιλεγόμενες εικόνες. Επομένως, οι προτεραιότητες των χρηστών του Instagram διαφέρουν σημαντικά από αυτές του Facebook ή του YouTube. Τελικά, οι περισσότεροι Instagram χρήστες δημιουργούν λογαριασμούς για να ξεφύγουν από τις δυσκολίες της καθημερινότητας.

Στην συνέχεια η έρευνα πραγματοποίησε μία ενδιαφέρουσα διάκριση σε τρία ξεχωριστά κοινά χρηστών με βάση τις εικόνες που τους αρέσουν, τους λογαριασμούς που ακολουθούν και άλλα ποιοτικά στοιχεία. Έτσι, υπάρχουν αυτοί που λατρεύουν την περιπέτεια και τα ταξίδια (feature lovers). Εκείνοι που ασχολούνται με την πολιτική και τα νέα (news hounds) και οι αισιόδοξοι (optimists) που ψάχνουν αστείες και αισιόδοξες εικόνες.

Τέλος, η έρευνα προσπάθησε να καθορίσει και άλλα στοιχεία που ενισχύουν την δημοτικότητα και την αποδοχή μίας φωτογραφίας ή ενός λογαριασμού. Επισημάνθηκε πως όσο το λιγότερα άτομα περιλαμβάνονται σε μία φωτογραφία τόσο μεγαλύτερη απήχηση θα έχει μέσω σχολίων ή likes. Επίσης εικόνες με watermarks και σήματα των photo apps προκαλούν αρνητική εντύπωση στους χρήστες. Όσον αφορά δε τα τοπία και το περιβάλλον των φωτογραφιών παρατηρήθηκε πως στους χρήστες αρέσει μία φωτογραφία περισσότερο όταν παρουσιάζει ένα άγνωστο ή/και εξωτικό τοπίο σε σχέση με γνωστά και οικεία περιβάλλοντα.

Οι παραπάνω χρήσιμες συμβουλές – πορίσματα της έρευνας πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν σε κάθε προσπάθεια δημιουργίας μίας θετικής και εύληπτης διαδικτυακής καμπάνιας στο Instagram. Ακολουθήστε αυτές τις παραδοχές και τότε η απήχηση και η εκτίμηση των χρηστών θα... εκτοξευθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ