1821 Digital Gallery

Οδηγός για καλή υγεία μέσω της άσκησης

Γυμναστική
Γυμναστική © bruce mars/Unsplash
Τι πρέπει να κάνουν οι ενήλικες, οι έγκυες και τα παιδιά
  • A-
  • A+
0
Τακτική άσκηση: Το πιο σημαντικό πράγμα για την υγεία σας - Τι προτείνει το CDC.

Η τακτική άσκηση,αν είναι δυνατόν κάθε μέρα, είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία σας, προτείνει το CDC.

  • Βραχυπρόθεσμα, η άσκηση βοηθά στον έλεγχο της όρεξης, στην τόνωση της διάθεσης και στη βελτίωση του ύπνου.
  • Μακροπρόθεσμα, μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού, διαβήτη, άνοιας, κατάθλιψης και πολλών μορφών καρκίνου. 

Το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων προτείνει:

Για ενήλικες όλων των ηλικιών

  • Τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας αερόβιας άσκησης, όπως γρήγορο περπάτημα ή 75 λεπτά έντονης άσκησης, όπως τρέξιμο (ή ισοδύναμο συνδυασμό και των δύο) κάθε εβδομάδα. Είναι καλό να χωρίσετε την άσκηση σε μικρότερο πρόγραμμα, εφόσον η κάθε φορά διαρκεί τουλάχιστον 10 λεπτά.
  • Προπόνηση ενδυνάμωσης που λειτουργεί σε όλες τις κύριες μυϊκές ομάδες (πόδια, γοφούς, πλάτη, κοιλιά, στήθος, ώμους και χέρια) τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα. Η προπόνηση δύναμης μπορεί να περιλαμβάνει βάρη, λάστιχα ή ασκήσεις όπως push-ups και sit-ups, χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματός σας.

Για εγκύους

  • Η αερόβια άσκηση θεωρείται ασφαλής για τις περισσότερες έγκυες γυναίκες, με το CDC να μην κάνει καμία σύσταση για προπόνηση ενδυνάμωσης.
  • Είναι καλό οι έγκυες γυναίκες να οργανώσουν το πρόγραμμα άσκησής τους με τον γιατρό τους

Για παιδιά

  • Τουλάχιστον 60 λεπτά σωματικής άσκησης την ημέρα, τα περισσότερα από τα οποία θα πρέπει να αφιερώνονται στην αερόβια άσκηση.
  • Επίσης τα παιδιά πρέπει να κάνουν έντονη άσκηση και ενδυνάμωση, όπως push-ups, τουλάχιστον τρεις φορές κάθε εβδομάδα.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

Athens Voice Newsletter
Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5