Life

Happy Father's Day, mom

Σύγκρουση κατά μέτωπο με κοινωνικές προκαταλήψεις και γονεϊκά πρότυπα

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
131281-297990.jpg

Αποδοκιμάζοντας τα κλισέ, προκαλώντας και γιορτάζοντας τη διαφορετικότητα, μια βδομάδα πριν τη Γιορτή του Πατέρα (15 Ιουλίου, 2015) μερικοί ενήλικες έμειναν αθάνατοι στην ιστορία της διαφήμισης. Μια τέτοια μέρα γιορτάζει κανείς την πατρότητα, τη σχέση του πατέρα με τα παιδιά και την οικογένεια, την πατρική φιγούρα. Η AngelSoft σε συνεργασία με την TheDeutschLA εκφέραν μια άκρως εναλλακτική, αλλιώτικη και αυθεντική ματιά αναδεικνύοντας όλες εκείνες τις ανύπαντρες μητέρες οι οποίες διαδραματίζουν το διπλό ρόλο του πατέρα και της μητέρας στα παιδιά τους.

image

Σε πλαίσιο συνέντευξης, οι ήρωες διηγούνται και εξομολογούνται προσωπικές ιστορίες γεμάτες ευαισθησία για τη σχέση με την οικογένεια τους. Το σποτ διαθέτει μια κλιμακωτή συναισθηματική φόρτιση, παρουσιάζοντας έμμεσα διαφορετικά στερεότυπα και μειονότητες της αμερικανικής κοινωνίας. Οι πρωταγωνιστές αναγνωρίζουν και ευγνωμονούν την οικογένεια τους για την έμπνευση, το κουράγιο, τη δύναμη, αλλά και την τρυφερότητα και αγάπη την οποία εισπράξαν όλα αυτά τα χρόνια. Στην κορύφωση συναντάμε τους ενήλικες να «αποκαλύπτουν» πως εύχονται χρόνια πολλά για τη Γιορτή του Πατέρα στις μητέρες τους!

Δείτε το διαφημιστικό σποτ της AngelSoft «HappyFather’sDay, Mom»:

Μια τεράστια ανατροπή που κέντρισε το ενδιαφέρον και προκάλεσε μεγάλη συζήτηση αφού πολλοί parentbloggersκαι forumsκατηγόρησαν την AngelSoftότι υποβίβασε τη Γιορτή του Πατέρα, πρόσβαλε το αντρικό φύλλο και αμφισβήτησε την πατρότητα. Όλο το castingαποτελείται από πρόσωπα που στην πραγματική τους ζωή είναι αναθρεμμένοι σε μονογονεϊκό περιβάλλον με ανύπαντρες μητέρες, σοκάροντας με την αλήθεια τους.Το χαρτί τουαλέτας AngelSoftτο οποίο υπογράφει ως «BeStrong, BeSoft» έδωσε φως σε μια σκληρή πραγματικότητα, σε ένα momentum άκρως αφιερωμένο στην πατρότητα, τολμώντας τη σύγκρουση με την κοινοτοπία.

Στις αντιδράσεις του κοινού, η Karen Costello (Δημιουργική Διευθύντρια της διαφημιστικής TheDeutsch), δήλωσε αποκλειστικά στην AVότι «επιχειρήσαμε να γιορτάσουμε τους αφανείς ήρωες της Γιορτής του Πατέρα, τις ανύπαντρες μητέρες, ο οποίες αναγκάζονται ταυτόχρονα να παίξουν τον ρόλο των δύο γονέων.» Μιλάει επίσης για όλες αυτές τις δομές της οικογένειας, τα νέα σχήματα και μεγέθη τα οποία διαμορφώνονται στην κοινωνία, που στην καρδιά τους βρίσκεται η γονεϊκή αγάπη…και αυτό αρκεί.

image

image

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ