Visual Browsing
Ελληνικό beach bar σε γαλλο-βελγική διαφήμιση

Ελληνικό beach bar σε γαλλο-βελγική διαφήμιση

Ποιος barman θα κερδίσει το κορίτσι;

Με αισθητική που ανταποκρίνεται στην εμπειρία του ελληνικού νησιού, με το άπλετο αττικό φως σε πρωταγωνιστικό ρόλο και μεσογειακή διάθεση για φλερτ, η καμπάνια γνωστού αναψυκτικού σε Γαλλία και Βέλγιο διαδίδει το μήνυμά της «What did you expect?» βάζοντας την αττική Ριβιέρα σε χιλιάδες νοικοκυριά μέσα από τις τηλεοπτικές οθόνες τους.

image

Η ατμόσφαιρα του beach bar στην ειδυλλιακή ακτογραμμή της παραλιακής αποτέλεσε το ιδανικό σκηνικό για να εξελιχθεί μια ιστορία η οποία διαχωρίζει τους άντρες από τα αγόρια, υπογραμμίζοντας δημιουργικά τον premium χαρακτήρα του προϊόντος. Αφήγηση με θέμα ένα κορίτσι το οποίο αναζητεί τη «δροσιά» και την περιπέτεια στο μπαρ και οι δύο bar tender αναλαμβάνουν να κλέψουν τις εντυπώσεις. Σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα διαδραματίζεται ένα παιχνίδι δυνάμεων που κερδίζει το κορίτσι η εμπειρία (δηλαδή ο ωριμότερος bar tender) αφού επιλέγει την αφοπλιστική απλότητά του Schweppes Agrum. Το συγκεκριμένο σποτ το οποίο γυρίστηκε στη Βάρκιζα αποτελεί μέρος μιας σπονδυλωτής καμπάνιας στην οποία θέλει να αναδείξει το brand ως συνώνυμο του στυλ (πρέσβειρά του είναι η γνωστή μαδριλένα ηθοποιός Penelope Cruz).

Δείτε τη διαφημιστική ταινία:

Σχετικα
Καρκίνος του ήπατος: Νέο ψηφιακό εργαλείο αξιολόγησης κινδύνου
Καρκίνος του ήπατος: Νέο ψηφιακό εργαλείο αξιολόγησης κινδύνου

Για τις ανάγκες της κινηματογράφησης, το διαφημιστικό γραφείο του Παρισιού «Fred & Farid» συσπείρωσε σημαντικές δημιουργικές προσωπικότητες και εταιρείες από το εξωτερικό, αλλά και την Ελλάδα! Ο νεαρός, βραβευμένος και ταλαντούχος Αυστραλός σκηνοθέτης Ben Briand, συνεργάστηκε με τον Γάλλο βετεράνο διευθυντή φωτογραφίας Patrick Duroux (δείτε ένα παλιότερο αριστούργημα του σε επίπεδο φωτογραφίας εδώ) για να συμπυκνώσουν σε 25 δευτερόλεπτα μια καλοκαιρινή περιπέτεια δροσιάς. Η Γαλλική εταιρεία παραγωγής Moonwalk Films ανέθεσε στην Ελληνική εταιρεία Avion Films το production service, παράγοντας μια πραγματικά διεθνών προδιαγραφών δουλειά «made in Greece».

image

Σχετικα
Αναζωογόνηση της επιδερμίδας με νέες θεραπείες
Αναζωογόνηση της επιδερμίδας με νέες θεραπείες

image

Στην ταινία βλέπουμε την Ισπανίδα Alazne Bilbao Fraile από την ομώνυμη βασκική πρωτεύουσα στο ρόλο του κοριτσιού, το μοντέλο Nikolas Michael από την Κύπρο στο ρόλο του ώριμου bar tender, αλλά και το διακεκριμένο επί σειρά ετών στο UK National Bartender Championship Φόντα Ταζέ στο ρόλο του νεαρότερου bar tender. Μπορεί να μην ικανοποίησε με την επιλογή του το κορίτσι της Schweppes με βάση το σενάριο, στην πραγματική ζωή όμως θα συναντήσετε τον Φόντα στη μπάρα του tequila bar “Dos Agaves” στο Μοναστηράκι, όπου είναι συνιδιοκτήτης.

Έχει ειπωθεί ξανά από αυτή τη στήλη ότι η Ελλάδα διαθέτει εξαιρετικό πλούτο σε πανέμορφα locations τα οποία αποτελούν έναν παράδεισο επιλογών για τις εταιρείες παραγωγής διαφημιστικών ταινιών από όλο τον κόσμο. Αυτό που έχει όμως μεγαλύτερη αξία είναι να υπογραμμιστεί είναι ότι τόσο επίπεδο ανθρώπινο δυναμικού όσο και εξοπλισμού μπορεί να ανταποκριθεί στις διεθνείς προδιαγραφές και ανάγκες (όπως συμβαίνει στην περίπτωση της Avion Films στην εν λόγω ταινία).

image

image

Ευχαριστώ θερμά την Annabelle Aronis της εταιρείας παραγωγής Avion Films για το υλικό.

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Τα Ελληνικά και τα Ετερόγλωσσα Αρχέτυπα ως Θεμέλιο της Ανώτερης Εκπαίδευσης κατά την Αναγέννηση
Τα Ελληνικά και τα Ετερόγλωσσα Αρχέτυπα ως Θεμέλιο της Ανώτερης Εκπαίδευσης κατά την Αναγέννηση
Εθνικό Ιστορικό Μουσείο
18.10.2019
Τα Ελληνικά και τα Ετερόγλωσσα Αρχέτυπα ως Θεμέλιο της Ανώτερης Εκπαίδευσης κατά την Αναγέννηση
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5