1821 Digital Gallery
Γκράφιτι του Same84 σε κτίριο πλησίον του LEROY MERLIN Κηφισού
ΤΕΥΧΟΣ 807

Το mural του Same84 και το περιβαλλοντικό έργο της Leroy Merlin

Το γκράφιτι που αποτυπώσει τις δράσεις της εταιρίας γύρω από τη βιωσιμότητα
LEROY MERLIN: O Same84 δημιούργησε ένα εκπληκτικό γκράφιτι σε κτίριο πλησίον του καταστήματος Κηφισού, που σφραγίζει το περιβαλλοντικό έργο της εταιρείας.

Περνώντας από τη Λεωφόρο Κηφισού, στο ύψος του καταστήματος των LEROY MERLIN, το μάτι πηγαίνει κατευθείαν σε ένα ιδιαίτερο mural. Σε αυτό, το πράσινο και οι νέοι κυριαρχούν και ο λόγος σίγουρα δεν είναι τυχαίος. Ο Same84, γνωστός για τα εντυπωσιακά έργα του στο street art, επέλεξε αυτή τη φορά να συνεργαστεί με τη LEROY MERLIN, να δώσει το δικό του μήνυμα υπέρ της βιωσιμότητας και να συνταχθεί με την εταιρία στο έργο της για έναν καλύτερο πλανήτη. Η φιλοτέχνηση του graffiti αποτελεί κορύφωση των δράσεων στο πλαίσιο του Στόχου 11 που υλοποιεί η LEROY MERLIN. Δράσεις και επιλογές που αποδεικνύουν έμπρακτα ότι τα LEROY MERLIN συνδράμουν αποφασιστικά στον παγκόσμιο στόχο για βιώσιμες πόλεις που θα αφήνουν μηδενικό αποτύπωμα στο «σπίτι μας».

Το mural που κοσμεί την περιοχή, έρχεται για να αποδώσει στο κοινό όλες εκείνες τις δεσμεύσεις-δράσεις-υποχρεώσεις που βρίσκονται πίσω από το όραμα των Βιώσιμων Πόλεων. Πόλεων που σέβονται, εκτός του περιβάλλοντος, τη φυσική και πολιτισμική κληρονομιά τους. Βασικό χαρακτηριστικό, όπως και σε άλλα έργα του Same84, είναι η εσωτερική εναλλαγή ανάμεσα στα χρώματα και τα σχήματα, που στόχο έχουν σε αυτήν την περίπτωση να αναδείξουν την προσήλωση των LEROY MERLIN στον στόχο της βιωσιμότητας. Δράσεις που συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και σύμφωνα με το CSR πλάνο της LEROY MERLIN αναμένεται να αναπτυχθούν περαιτέρω μέσα στο 2022 με άξονες το περιβάλλον, τις πόλεις και τον άνθρωπο.

Πράσινες δεσμεύσεις με στόχο τις βιώσιμες πόλεις και όχι μόνο

Η βιωσιμότητα είναι στοιχείο του DNA της LEROY MERLIN. Γι’ αυτό και όλοι στη LEROY MERLIN υιοθετούν μια σειρά από δράσεις που ενσωματώνονται κάθετα στην καθημερινότητα της εταιρείας, τόσο στα καταστήματα όσο και στα γραφεία. Το σπίτι μας είναι κάτι παραπάνω από τέσσερις τοίχους και στην εταιρία το γνωρίζουν καλά αυτό. Για αυτό και η μεγαλύτερη δέσμευση για τη LEROY MERLIN αποτελεί το να είναι χρήσιμοι σε όλους τους ανθρώπους βοηθώντας να βελτιώσουν την κατοικία τους. Η ζωή σε ένα υγιές, ασφαλές, υπεύθυνο, βιώσιμο, οικονομικά αποδοτικό και άνετο περιβάλλον είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ευημερία των ανθρώπων.

Σχετικα
Cibo, ο Ιταλός street artist που μετατρέπει σβάστικες σε cupackes
Cibo, ο Ιταλός street artist που μετατρέπει σβάστικες σε cupackes

Ο όμιλος ADEO, που είναι ο 1ος μεγαλύτερος όμιλος DIY στην Ευρώπη και στον οποίο ανήκουμε, έχει χαράξει μία ξεκάθαρη βιώσιμη πολιτική με 23 πυλώνες δεσμεύσεων γύρω από θέματα όπως εκπομπές άνθρακα, διαχείριση αποβλήτων, ασφάλεια συνεργατών, εκπαίδευση γύρω από τη βιώσιμη κατοικία, τοπικές δράσεις αλληλεγγύης κ.ά. Όλα τα μέλη του ομίλου εκπαιδεύονται διαρκώς γύρω από το θέμα της βιωσιμότητας. 130.000 εργαζόμενοι της ADEO σε όλον τον κόσμο μοιράζονται το ίδιο όραμα αλλά πάνω απ’ όλα μοιράζονται τη θέληση και αναλαμβάνουν δράσεις #giakalo. 

Γκράφιτι του Same84 σε κτίριο πλησίον του LEROY MERLIN Κηφισού

Τι σημαίνει ο Στόχος 11 των Η.Ε. για LEROY MERLIN & ελculture

Σχετικα
BLACK FRIDAY 2021 στα LEROY MERLIN για τις καλύτερες προσφορές
BLACK FRIDAY 2021 στα LEROY MERLIN για τις καλύτερες προσφορές

Στο πλαίσιο της ίδιας φιλοσοφίας τα LEROY MERLIN σε συνεργασία με την πολιτιστική πλατφόρμα ελculture υιοθετούν τον Στόχο 11 των Ηνωμένων Εθνών για τις βιώσιμες πόλεις. Το ελculture διαχειρίζεται την πολιτισμική πληροφορία χρησιμοποιώντας εκδηλώσεις και δρώμενα ως βασικό πυρήνα του. Παρουσιάζει τις εκδηλώσεις αυτές με τη μορφή προτάσεων στο κοινό και τις οργανώνει με τη μορφή ατζέντας.

Ο Στόχος 11 αναφέρεται στη βελτίωση των πόλεων και της βιωσιμότητάς τους, στη δημιουργία ευκαιριών σταδιοδρομίας και επιχειρήσεων, ασφαλή και προσιτή στέγαση και οικοδόμηση ανθεκτικών κοινωνιών και οικονομιών. Περιλαμβάνει επίσης επενδύσεις στις δημόσιες συγκοινωνίες, τη δημιουργία πράσινων δημόσιων χώρων και τη βελτίωση του πολεοδομικού σχεδιασμού. O Στόχος 11 για τη LEROY MERLIN εκπροσωπεί τη φιλοδοξία να βοηθήσουν τον καθένα ξεχωριστά να ζήσει σε μια θετική κατοικία, σε μία θετική πόλη που του παρέχει ασφάλεια, έχει μικρή κατανάλωση και προσαρμόζεται στις διάφορες φάσεις της ζωής, αντανακλώντας την προσωπικότητα του καθενός, παρέχοντας ηρεμία σεβόμενη τις ανάγκες του πλανήτη, των κατοίκων, των γειτόνων και του περιβάλλοντος.

Ο στόχος των βιώσιμων πόλεων είναι απόλυτα συμβατός με την ευρύτερη φιλοσοφία των LEROY MERLIN. To όραμα του brand αναφέρεται στην ανάγκη να είμαστε χρήσιμοι στον εαυτό μας, στον κόσμο, στον πλανήτη κάνοντας το σπίτι ένα θετικό μέρος να ζεις! Η έννοια του σπιτιού είναι (και) συμβολική, καθώς σπίτι μας είναι και ο πλανήτης, συνεπώς στόχος και όραμα των LEROY MERLIN είναι η δημιουργία ισχυρών δεσμών μεταξύ των ανθρώπων και του «σπιτιού τους».

Η μεγαλειώδης τοιχογραφία του Same84 έρχεται να προστεθεί σε μια ευρύτερη σειρά δράσεων που έχει ήδη υλοποιήσει η LEROY MERLIN και προσανατολίζονται σε πέντε τομείς: Περιβάλλον, Παιδί, Κοινωνία, Ομάδα, Υγεία. Σε Ελλάδα & Κύπρο η εταιρία εφαρμόζει αυστηρές περιβαλλοντικές αρχές στον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, την ίδια στιγμή που τα προϊόντα της χαρακτηρίζονται από χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Τα κίνητρα που ως καταναλωτές δεχόμαστε για την ανακύκλωση υλικών, λαμπτήρων και ηλεκτρικών συσκευών είναι συνεχή τα τελευταία χρόνια, ενώ το DIY έχει γίνει φιλοσοφία ζωής!

Η LEROY MERLIN προσφέρει στους πελάτες της μαθήματα μαστορέματος, καλλιεργώντας έτσι την κουλτούρα του zero waste επιδιορθώνοντας ή δίνοντας δεύτερη ζωή σε παλιά πράγματα. Το έργο όμως και ο Στόχος 11 δεν σταματούν εκεί. Η εθελοντική ομάδα της εταιρίας συμμετέχει σε καθαρισμούς δημόσιων χώρων και επιφανειών, υιοθετεί πάρκα και στηρίζει το έργο περιβαλλοντικών οργανώσεων με χρήσιμο εξοπλισμό. Ταυτόχρονα σε όλα τα καταστήματα της εταιρίας παρέχεται δωρεάν (!) φόρτιση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ένα έργο διαρκείας με κερδισμένους τόσο τους καταναλωτές, όσο φυσικά και το «σπίτι» που είναι κοινό για όλους. Τον πλανήτη μας.

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5