Visual Browsing

1555: Η νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης από το Υπ. Εργασίας

Σε δοκιμαστική λειτουργία το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο και η γραμμή 1555 του Υπ. Εργασίας
Σε δοκιμαστική λειτουργία το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο και η γραμμή 1555 του Υπ. Εργασίας
Τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία
  • A-
  • A+
0
Το 1555 νέα γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από το Υπ. Εργασίας - Δοκιμαστική λειτουργία και εξυπηρέτηση πολιτών από e-ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.

Το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και ο ενιαίος τηλεφωνικός αριθμός 1555 τέθηκαν σήμερα σε δοκιμαστική λειτουργία. 

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες. 

Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).

Σχετικα
Υπάλληλος του ΕΦΚΑ δεν αναγνώρισε τον υπουργό, Κωστή Χατζηδάκη
Υπάλληλος του ΕΦΚΑ δεν αναγνώρισε τον υπουργό, Κωστή Χατζηδάκη

Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή. 

Η νέα ενιαία γραμμή 1555
Η νέα ενιαία γραμμή 1555

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους. Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες. Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».

Σχετικα
Κ. Χατζηδάκης: Με ρήτρα διατήρησης μη απόλυσης το «πρώτο ένσημο»
Κ. Χατζηδάκης: Με ρήτρα διατήρησης μη απόλυσης το «πρώτο ένσημο»

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, στην παρουσίαση της νέας ενιαίας γραμμής 1555
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, στην παρουσίαση της νέας ενιαίας γραμμής 1555

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ 

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5