Ελλαδα

Πέφτει η τιμή στη μηνιαία κάρτα για όλα τα ΜΜΜ

Καταργείται παράλληλα η κάρτα των 20 ευρώ για λεωφορεία και τρόλεϊ

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
70512-142085.jpg

Μειώνεται από τα 45 στα 30 ευρώ η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ καταργείται η μηνιαία κάρτα των 20 ευρώ για τα λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ και παράλληλα μειώνεται η χρονική διάρκεια του εισιτηρίου, από 1,5 ώρα που είναι σήμερα σε 70 λεπτά. Όπως προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοΐδης η τιμή του εισιτηρίου θα φθάσει στα 1,20 ευρώ, από 1,40 που είναι αυτή τη στιγμή από την 1η Σεπτεμβρίου. Οι χρήστες των λεωφορείων και των τρόλεϊ χάνουν την επιλογή της κάρτας των 20 ευρώ και μπορούν να προμηθεύονται μόνο αυτή των 30 ευρώ. Το μηνιαίο κόστος της κάρτας για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο (φοιτητές, πολύτεκνοι) θα είναι στα 15 ευρώ.

«Πριν ένα χρόνο ήταν μνημονιακή υποχρέωση η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, ωστόσο σήμερα πήραμε την απόφαση να αλλάξουμε τις αστικές συγκοινωνίες και να αλλάξουμε την τιμολογιακή πολιτική. Πρόκειται για πράξη ευθύνης», δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης και προσέθεσε: «ένα εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο». Επισήμανε ότι «παρότι μ’ αυτές τις αποφάσεις θα υπάρξει μείωση εσόδων, 10 εκατ. ετησίως, εμείς περιμένουμε αύξηση της επιβατικής κίνησης, που θα αντισταθμίσει τις απώλειες». Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται θέμα ανάκλησης της απόφασης. «Δεν είναι απλά μία μείωση, αλλά γίνεται μια ολοκληρωμένη παρέμβαση. Είναι μια παρέμβαση που δείχνει τον δρόμο. Πρέπει να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η δημόσια διοίκηση» ανέφερε.

Παράλληλα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ανακοίνωσε ότι στις αρχές Σεπτεμβρίου θα τοποθετηθούν τουρνικέ (περιστρεφόμενες μπάρες μεταξύ πόρτας και οδηγού) στα λεωφορεία στα οποία η είσοδος θα γίνεται από την πόρτα του οδηγού. Ακόμη, εξήγγειλε εντατικοποίηση των ελέγχων, έτσι ώστε με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου - σε δυο χρόνια - θα μειωθεί η λαθρεπιβίβαση.

Την ίδια στιγμή, ο ΟΑΣΑ θα λανσάρει κινητή εφαρμογή, η οποία θα επιτρέψει στους επιβάτες να αγοράζουν εισιτήρια από το κινητό τους τηλέφωνο, ενώ θα ξεκινήσει και τη διάθεση προϊόντων κομίστρου από πέντε χιλιάδες σημεία λιανικών πωλήσεων, όπως περίπτερα και ψιλικατζίδικα. Ο ΟΑΣΑ προχωρεί σε ανασχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας με στόχο να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Εφεξής, τόσο για την ΟΣΥ, τη ΣΤΑΣΥ, όσο και για τον ΟΑΣΑ, θα χρησιμοποιείται η επωνυμία Συγκοινωνίες Αθηνών με νέο λογότυπου.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Γρ. Δημητριάδης, στόχος είναι οι αστικές συγκοινωνίες να γίνουν πρώτη επιλογή μετακίνησης για όλη την πόλη και παράλληλα να προωθηθούν οι συνδυασμένες μεταφορές. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται 636 εκατ. επιβιβάσεις, ενώ κάθε μέρα υπάρχουν ένα εκατ. μοναδικοί επιβάτες.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ