Visual Browsing

Θεσσαλονίκη: Εικόνες συνωστισμού στην αγορά

Ουρές σχηματίστηκαν έξω από καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, καθώς καταναλωτές ενώ δεν τηρούνταν πάντα οι απαραίτητες αποστάσεις.
ΑΥΞΗΜΕΝΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΦΩΤΟ: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Ουρές έξω από τα κεντρικά καταστήματα της πόλης
  • A-
  • A+
0
Ουρές σχηματίστηκαν έξω από καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, καθώς καταναλωτές ενώ δεν τηρούνταν πάντα οι απαραίτητες αποστάσεις.

Εικόνες συνωστισμού παρατηρούνται από νωρίς το πρωί του Σαββάτου στην αγορά της Θεσσαλονίκης, καθώς εκατοντάδες πολίτες σχηματίζουν ουρές έξω από τα καταστήματα στο κέντρο της πόλης.

Όπως αναφέρουν τα τοπικά Μέσα, οι αποστάσεις μεταξύ των καταναλωτών, που αναμένουν στις ουρές στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν τηρούνται, ενώ και η παρουσία της αστυνομίας είναι αρκετά διακριτική.

Υπενθυμίζεται ότι αύριο Κυριακή θα είναι ανοιχτά προαιρετικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ. Οι μετακινήσεις για τις αγορές γίνονται με την αποστολή του κωδικού 2 με SMS στο 13033 ή με τη συμπλήρωση εγγράφου. Οι καταναλωτές έχουν δύο ώρες για να κάνουν τα ψώνια τους ενώ το δίωρο αυτό δεν ισχύει για όσους επισκέπτονται κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής. 

Πάντως, σύμφωνα με την τελευταία εξαμηνιαία έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τα κλειστά μέχρι πριν από λίγες ημέρες καταστήματα, ο φόβος του συγχρωτισμού με άλλους ανθρώπους, αλλά και η μεγαλύτερη εξοικείωση ολοένα και περισσότερων καταναλωτών με τις ηλεκτρονικές αγορές διατηρούν το ηλεκτρονικό εμπόριο σε υψηλά επίπεδα από πλευράς πωλήσεων. 

Μάλιστα, το ποσοστό όσων κάνουν ηλεκτρονικές αγορές αυξάνεται, παρά το γεγονός ότι παραμένει χαμηλό το ποσοστό όσων δηλώνουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που είχαν. Το 50% δε όσων κάνουν τις αγορές τους μέσω Διαδικτύου θα συνεχίσει να ψωνίζει διαδικτυακά ακόμη και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

Ειδικότερα, το 61% των χρηστών Διαδικτύου έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά το τελευταίο 15νθήμερο (σ.σ. η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020), ποσοστό πολύ υψηλότερο σε σύγκριση με αυτό που είχε καταγραφεί στην προηγούμενη έρευνα (δημοσιοποιήθηκε τον Ιούνιο) και ήταν 51%. Υπενθυμίζεται ότι το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώθηκε σε 30% στις αρχές του πρώτου lockdown, έφτασε το 44% τον Απρίλιο του 2020, ενώ το 2019 ήταν μόλις 21%. 

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

Δειτε επισης

Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5