Ελλαδα

Η κοινωνική προσφορά είναι στην κουλτούρα της Lidl Ελλάς

Η κοινωνική προσφορά αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας της εταιρείας που στήριξε έμπρακτα την ελληνική κοινωνία με μία σειρά δράσεων

62222-137653.jpg
A.V. Team
ΤΕΥΧΟΣ 740
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Lidl Ελλάς

Εταιρική κοινωνική ευθύνη σε περίοδο πανδημίας: Η Lidl Ελλάς προχώρησε σε πληθώρα δράσεων για τη στήριξη των πιο ευάλωτων εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Μια κοινωνία που το καλό μοιράζεται σε όλους. Είναι η δέσμευση της Lidl Ελλάς, το βασικό στοιχείο της εταιρικής της κουλτούρας εδώ και 20 χρόνια. Και πολύ περισσότερο σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που ζούμε, λόγω της πανδημίας του Covid-19. Εδώ, στα δύσκολα, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει και πάλι ότι η κοινωνική αλληλεγγύη βρίσκεται στο DNA της, μέσα από μια σειρά πρωτοβουλιών για τη στήριξη της κοινωνίας.

Δίπλα στο Εθνικό Σύστημα Υγείας
Συμβάλλοντας έμπρακτα στη μάχη κατά του Covid-19, η Lidl Ελλάς διέθεσε €100.000 για την κάλυψη επειγόντων αναγκών του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας μας, με απέραντο σεβασμό προς τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης. Παράλληλα προχώρησε σε δωρεά 50.000 μασκών στην Περιφέρεια Αττικής, επίσης για την ενίσχυση της υπεράνθρωπης προσπάθειας που καταβάλλουν καθημερινά οι γιατροί και οι νοσηλευτές.

Στήριξη του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» σε 6 δήμους
Όλη αυτή την περίοδο υπήρξαν περιοχές που επλήγησαν περισσότερο, που εφαρμόστηκαν αυξημένα περιοριστικά μέτρα ή και απόλυτη καραντίνα. Τέτοιοι ήταν οι δήμοι Μύκης, Καστοριάς, Ξάνθης, Ορεστίδος, Νεστορίου και Αλμωπίας. Δίπλα στους κατοίκους αυτών των περιοχών στάθηκε η Lidl Ελλάς, προσφέροντας τρόφιμα μακράς διάρκειας και είδη πρώτης ανάγκης. Συγκεκριμένα, σε συντονισμό με τους έξι δήμους στο πλαίσιο του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» και με προτεραιότητα στις περιοχές όπου υπήρξε «περιορισμός κατ’ οίκον», προχώρησε άμεσα στην αποστολή των προϊόντων προσφέροντας μία ανάσα ανακούφισης.

Διαχρονικά στο πλευρό του Χαμόγελου του Παιδιού
Εδώ και χρόνια η Lidl Ελλάς στηρίζει το Χαμόγελο του Παιδιού. Ειδικά σε αυτή την περίοδο της πανδημίας προσέφερε τρόφιμα μακράς διάρκειας και είδη πρώτης ανάγκης στα 11 Σπίτια του Οργανισμού Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Καβάλα, Κόρινθο, Αίγιο και Κυλλήνη Ηλείας, για την κάλυψη βασικών αναγκών των παιδιών. Από το 2012 η Lidl Ελλάς έχει προσφέρει για τη στήριξη του Χαμόγελου του Παιδιού περισσότερο από 1 εκατομμύριο ευρώ, μέσω παραλαβών από τα καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα, αλλά και πληθώρας δράσεων και ενεργειών. Το 2015 η εταιρία διέθεσε στον Οργανισμό ακίνητό της, προχωρώντας αρχικά σε μια σειρά κατασκευαστικών εργασιών. Έκτοτε καλύπτει σε μηνιαία βάση όλα τα λειτουργικά έξοδα του Κέντρου Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Ανατολικής Αττικής, έχοντας παραχωρήσει παράλληλα δύο επαγγελματικά αυτοκίνητα, τα οποία επισκέπτονται καθημερινά καταστήματα του δικτύου της Lidl Ελλάς και λαμβάνουν προϊόντα για την κάλυψη των αναγκών όλων των σπιτιών του Οργανισμού στον νομό Αττικής και στη Βόρεια Ελλάδα. Επιπλέον, η εταιρία στηρίζει τη δημιουργία Κέντρου Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας στη Βόρεια Ελλάδα, ώστε να καλύψει τις ανάγκες περισσότερων οικογενειών που αντιμετωπίζουν προβλήματα διαβίωσης.

Το συνολικό έργο μέχρι σήμερα
Έχοντας από την αρχή της λειτουργίας της την κοινωνική προσφορά σε πρώτο πλάνο, η Lidl Ελλάς έχει προχωρήσει σε πληθώρα δράσεων για τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας, διαθέτοντας:

  • Πάνω από 2 εκατ. ευρώ επενδύσεις σε κοινωνικές & περιβαλλοντικές δράσεις από το 2015 έως σήμερα
  • Πάνω από 1 εκατ. ευρώ σε δωρεές προϊόντων από το 2015 έως σήμερα
  • Πάνω από €600.000 σε εκστρατείες προληπτικής ιατρικής για απομακρυσμένες περιοχές από το 2011 έως σήμερα
  • Προσφορά 300.000 μερίδων φαγητού στην ΜΚΟ «Μπορούμε»
  • €250.000 σε υποτροφίες και δράσεις του «Κέντρου για Χαρισματικά Παιδιά CTY Greece» από το 2016
  • Συγκέντρωση άνω των 40.000 καροτσιών τροφίμων για το «Όλοι μαζί Μπορούμε» από το 2011 έως σήμερα
  • Υποστήριξη 12.000 μαθητών σε 72 σχολεία μέσα από το πρόγραμμα «Δεκατιανό στο Σχολείο» για το 2016-2017
  • €40.083 σε 4 ΜΚΟ μέσα από την πρωτοποριακή καμπάνια «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl» που έτρεξε τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2019.

Στα δύσκολα, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει και πάλι ότι η κοινωνική αλληλεγγύη βρίσκεται στο DNA της, μέσα από μια σειρά πρωτοβουλιών για τη στήριξη της κοινωνίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ