Ελλαδα

Όχι, επιστήμονες δεν έχουν αποδείξει πειραματικά τις θαυματουργικές ιδιότητες του σημείου του Σταυρού και της προσευχής

Το δημοσίευμα βασίζεται σε ένα παλιό άρθρο του 2006 επανακυκλοφορεί

Ellinika Hoaxes
100445-696x527.jpg

Γιατί ο ισχυρισμός πως «επιστήμονες έχουν αποδείξει πειραματικά τις θαυματουργικές ιδιότητες του σημείου του Σταυρού και της προσευχής» δεν είναι αληθής

Επανακυκλοφορεί ένα αρκετά παλιό άρθρο που μιλάει για την υποτιθέμενη επίδραση του Σταυρού και της προσευχής στα μικρόβια και στο νερό.

Το είδαμε πρόσφατα στο kontranews.grmakeleio.gr, και παλιότερα στο newsbomb.grpronews.grredder.grethnikosmaxitis.grpentapostagma.gr
ekklisiaonline.gr, orthodoxianpress.com κτλ.

100444.jpg

Είναι αλήθεια;

Αρχικά να αναφέρουμε πως το δημοσίευμα βασίζεται σε ένα παλιό άρθρο του 2006 από το interfax-religion.com και από τότε κυκλοφορεί σε αρκετές χώρες. Όμως δεν υπάρχει καμιά επιστημονική μελέτη δημοσιευμένη σε επιστημονικά περιοδικά σχετική με τους ισχυρισμούς του παραπάνω άρθρου.

Το μόνο που υπάρχει είναι ένα βιβλιαράκι που εξέδωσε το 2005 η Angelina Malakhovskaya, στο οποίο αναφέρει όσα η ίδια ισχυρίζεται. Σύμφωνα με την ίδια, εργάστηκε στο Εργαστήριο Ιατρικής -Βιολογικής Τεχνολογίας του Ινστιτούτου Επιστημονικών Ερευνών Βιομηχανικής και Ναυτιλιακής Ιατρικής στην Αγία Πετρούπολη. Όμως το όνομα της δεν υπάρχει σε κανένα επιστημονικό άρθρο. Οι μοναδικές αναφορές που υπάρχουν σχετίζονται μόνο με τους παραπάνω ισχυρισμούς της για την επίδραση του Σταυρού και της προσευχής στα μικρόβια και στο νερό.

Διαβάστε τη συνέχεια στα Ellinika Hoaxes.