1821 Digital Gallery
Reuters: «Το τέλος των μνημονίων πλησιάζει, αλλά οι πληγές της Αθήνας παραμένουν ανοιχτές»

Reuters: «Το τέλος των μνημονίων πλησιάζει, αλλά οι πληγές της Αθήνας παραμένουν ανοιχτές»

Η πολύπαθη πλατεία Συντάγματος στο μικροσκόπιο του ειδησεογραφικού πρακτορείου λίγα 24ωρα μετά την… έξοδο της 20ης Αυγούστου
© EUROKINISSI- ΜΠΟΛΑΡΗ ΤΑΤΙΑΝΑ

Με επίκεντρο την πολύπαθη πλατεία Συντάγματος το πρακτορείο ειδήσεων Reuters κάνει μια αναδρομή στο πρόγραμμα διάσωσης που επιβλήθηκε στην Ελλάδα, στις επιπτώσεις της εφαρμογής του σε επιχειρηματίες όπως οι ιδιοκτήτες περιπτέρων, αλλά και στο τι μέλλει γενέσθαι μετά την 20η Αυγούστου και την επονομαζόμενη τελική έξοδο της χώρας από τα Μνημόνια. Σύμφωνα με το δημοσίευμα προ των πυλών βρίσκονται οι περαιτέρω περικοπές των συντάξεων και η υποχρέωση για μεγάλα πλεονάσματα για πολλά ακόμα χρόνια.  

Το πρακτορείο Reuters επέλεξε την πλατεία Συντάγματος, την κεντρική πλατεία της Αθήνας, και συγκεκριμένα τους ιδιοκτήτες περιπτέρων που βίωσαν από πρώτο χέρι τις διαδηλώσεις και τα επεισόδια τα προηγούμενα οχτώ χρόνια.
 
«Η χώρα θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει τις συνέπειες της λιτότητας για χρόνια» αν και, όπως σημειώνεται, «στις 20 Αυγούστου βγαίνει από το δημοσιονομικό ζουρλομανδύα που επέβαλαν οι πιστωτές της», αναφέρει το δημοσίευμα του Reuters. Και εκτιμά ότι «περαιτέρω περικοπές στις συντάξεις είναι καθ' οδόν και η χώρα θα πρέπει να διασφαλίσει πλεονάσματα για πολλά χρόνια ακόμα».

«Τίποτα δεν έχει τελειώσει πραγματικά», δηλώνει έναν εκ των ιδιοκτητών περιπτέρων στην πλατεία Συντάγματος, η οποία ήταν εδώ και οκτώ χρόνια το σημείο αναφοράς όλων των εκδηλώσεων διαμαρτυριών και επεισοδίων που σχετίζονταν με την οικονομική κρίση. «Σε αρκετές περιπτώσεις οι βουλευτές ψήφισαν μέτρα λιτότητας υπό τον ήχο των βομβίδων κρότου-λάμψης καθώς η πλατεία γινόταν ένα πεδίο μάχης με δακρυγόνα, σπασμένα μάρμαρα και σκουπίδια να καίγονται ανάμεσα σε διαδηλωτές, αναρχικούς και αστυνομικούς», σχολιάζει ο 28χρονος ιδιοκτήτης περιπτέρου στο Reuters.

Ο 43χρονος Χρήστος Παπαγεωργίου θυμάται ότι «εδώ ήταν πολεμική ζώνη. Φοβόμασταν για τις ζωές μας» και προσθέτει ότι σε μια περίπτωση χρειάστηκε να κοιμηθεί επί τρία συνεχόμενα βράδια στο εμβαδού 4,25τμ. περίπτερό του προκειμένου να το προστατεύσει. 

Back to top

Προσεχως

«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
20.06.2022
«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5