Σημαντικό: Πώς χρησιμοποιούμε τα social media σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης
Συμβουλές που μπορεί να σώσουν ζωές
Ο Ευρωπαϊκός Αριθμός Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης 112 δημοσίευσε τις παρακάτω οδηγίες για το πώς χρησιμοποιούμε σωστά τα κοινωνικά δίκτυα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Συγκεκριμένα:
1. Χρησιμοποιήστε το κινητό σας τηλέφωνο μόνο σε περίπτωση ανάγκης, το δίκτυο θα είναι ήδη υπερφορτωμένο.
2. Μην διαδίδετε φήμες ή ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.
3. Ακολουθήστε μόνο επίσημους και αξιόπιστους λογαριασμούς για πληροφορίες και ενημερώσεις. Έχετε επίγνωση των πηγών σας!
4. Δείξτε σεβασμό. Μη δημοσιεύετε φωτογραφίες και βίντεο όσων έχουν πληγεί από την κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Και μην ξεχνάτε: Τα κοινωνικά δίκτυα δεν αντικαθιστούν τους τηλεφωνικούς αριθμούς για την παροχή βοήθειας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Προς όλους τους φίλους μας στην Ελλάδα, θυμηθείτε πως σε περίπτωση μεγάλης έκτακτης ανάγκης προσέχουμε τα εξής 👇
— EENA112 (@112_sos) July 24, 2018
Οι σκέψεις όλων μας είναι με όσους έχουν επηρεαστεί από τις καταστροφικές φωτιές και με τους διασώστες που δίνουν μάχη.#Greece #GreeceFires #greecefire #GreekFires pic.twitter.com/ChdYpdLhm3