Ελλαδα

Τέσσερις νέοι σταθμοί στη γραμμή 4 του Μετρό (εικόνες)

Θα έχει συνολικά 35 συνολικά σταθμούς

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
metro.jpg
EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Ένα νέο τμήμα που περιλαμβάνει και την πρόσβαση από το νέο γήπεδο της ΑΕΚ, εντάχθηκε στη Γραμμή 4 του Μετρό.

Σύμφωνα με πληροφορίες του insider, οι 4 νέοι σταθμοί που προστέθηκαν είναι η Νέα Φιλαδέλφεια, ακριβώς λόγω της «Αγιάς Σοφιάς» , ο Πύργος Βασιλίσσης, το Ίλιον και η Πετρούπολη.

Οι 4 νέοι σταθμοί αναμένεται να εξυπηρετήσουν τα πυκνοκατοικημένα προάστια της Νέας Φιλαδέλφειας, των Αγίων Αναργύρων, του Ίλιον και της Πετρούπολης αποφορτίζοντας την κίνηση.

Το σύνολο της γραμμή 4 του μετρό που αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και χωρίζεται σε 56 τμήματα:

Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,3 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

Στην παρούσα φάση βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για το τμήμα Βεϊκου - Γουδί. Το πρώτο τμήμα είναι μήκους 13χλμ και περιλαμβάνει 15 νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.

Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ. 

Οι τρεις διεκδικητές του έργου είναι οι:

1. Κ/Ξ Τέρνα ΑΕ – VINCI – SIEMENS AG «TVS», 
2. Κ/Ξ J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A., 
3. Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SP.

am_stadia_grammis_4_jun18_en.gif

metro4.jpg

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ