Ελλαδα

Βαθμοί τέλος και στο Γυμνάσιο

Τι σχεδιάζει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
gavroglu_-_ruggos_vassilis.jpg
EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΟΥΓΓΟΣ

Την κατάργηση της βαθμολογίας 1-20 στο Γυμνάσιο και την αντικατάστασή της από τετραπλή περιγραφική ή τριπλή αλφαβητική  αξιολόγηση, μελετάει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Λεπτομερέστερα, σύμφωνα με τα σημερινά (Τετάρτη) «Νέα», το ΙΕΠ σχεδιάζει να προτείνει στο υπουργείο Παιδείας (στη φωτογραφία ο υπουργός κ. Κώστας Γαβρόγλου), για τα Γυμνάσια, τα εξής:

  • Κατάργηση της κλίμακας βαθμολόγησης 1-20
  • Θέσπιση της τετραπλής περιγραφικής αξιολόγησης:  «σχεδόν καλός», «καλός», «πολύ καλός», «άριστος»
  • Ή θέσπιση της αλφαβητικής αξιολόγησης: Α, Β, Γ.

Στόχος της αλλαγής είναι ο περιορισμός της βαθμοθηρίας των παιδιών ακόμα περισσότερο (σήμερα μόνο στις τέσσερις πρώτες τάγεις του Δημοτικού δεν υπάρχει αριθμητική αξιολόγηση, στην Ε΄και της ΣΤ΄υπάρχει 7-10, ενώ στο Γυμνάσιο και το Λύκειο ισχύει 1-20). 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ