Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Την κατάργηση της βαθμολογίας 1-20 στο Γυμνάσιο και την αντικατάστασή της από τετραπλή περιγραφική ή τριπλή αλφαβητική αξιολόγηση, μελετάει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Λεπτομερέστερα, σύμφωνα με τα σημερινά (Τετάρτη) «Νέα», το ΙΕΠ σχεδιάζει να προτείνει στο υπουργείο Παιδείας (στη φωτογραφία ο υπουργός κ. Κώστας Γαβρόγλου), για τα Γυμνάσια, τα εξής:
- Κατάργηση της κλίμακας βαθμολόγησης 1-20
- Θέσπιση της τετραπλής περιγραφικής αξιολόγησης: «σχεδόν καλός», «καλός», «πολύ καλός», «άριστος»
- Ή θέσπιση της αλφαβητικής αξιολόγησης: Α, Β, Γ.
Στόχος της αλλαγής είναι ο περιορισμός της βαθμοθηρίας των παιδιών ακόμα περισσότερο (σήμερα μόνο στις τέσσερις πρώτες τάγεις του Δημοτικού δεν υπάρχει αριθμητική αξιολόγηση, στην Ε΄και της ΣΤ΄υπάρχει 7-10, ενώ στο Γυμνάσιο και το Λύκειο ισχύει 1-20).
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΣΤΗΛΕΣ