Ελλαδα

Αγωγή 250.000 ευρώ σε βάρος του Άγγλου ασθενή για συκοφαντική δυσφήμιση (εικόνες)

Στην αντεπίθεση η διοίκηση του Νοσοκομείου Ρόδου διαψεύδει τα περί βγαλμένου καθετήρα και εγκατάλειψης στο κρεβάτι του πόνου

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
366287-757573.jpg
EUROKINISSI

Τον μπελά του βρήκε ο Άγγλος... ασθενής, ο οποίος είχε νοσηλευτεί στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου με κατάγματα στην πλάτη.

Τόσο ο ίδιος ο 60χρονος όσο και συγγενικά του πρόσωπα φέρονται να είχαν μιλήσει για απαράδεκτη κατάσταση στο εσωτερικό του κτηρίου. Ειδικότερα, είχαν επισημάνει τις σοβαρές ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. Άλλο που δεν ήθελαν τα βρετανικά tabloid να φωτίσουν πτυχές της ιστορίας του «ξεχασμένου στο έλεος μιας ανύπαρκτης κοινωνικής πρόνοιας» Άγγλου τουρίστα.

«Τον έχουν αφήσει να κείτεται πάνω στα ούρα του για 5 ημέρες», φέρεται να είχε δηλώσει η σύζυγος του, υποστηρίζοντας ότι μία κοινή τους φίλη χρειάστηκε να του αλλάξει τη σακούλα στον καθετήρα. 

«Οι συνθήκες στο νοσοκομείο είναι τρομακτικές. Δεν αλλάζουν τα σεντόνια στα κρεβάτια. Ο φίλος μου και εγώ πρέπει να τον φροντίζουμε 24 ώρες το 24ωρο γιατί δεν υπάρχει νοσοκόμα. Δεν υπάρχει κανείς εδώ και ο καθετήρας του έφυγε ένα βράδυ. Ευτυχώς, η φίλη μας είναι νοσηλεύτρια και του άλλαξε τη σακούλα» ήταν ορισμένες από τις φράσεις σε βρετανικά δημοσιεύματα. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ο ισχυρισμός ότι το νοσοκομείο δεν έδωσε στον τραυματία ούτε νερό.

Η υπόθεση πήρε μεγάλη έκταση και έφθασε μέχρι και τη Βουλή. Η διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου Αικατερίνη Χατζηστρατή ζήτησε από τον δικηγόρο Δήμο Μουτάφη να συντάξει και να καταθέσει αγωγή σε βάρος των Άγγλων υπηκόων Stephen John Moss και Deborah Ann Moss για αποκατάσταση της ηθικής βλάβης και κάθε άλλης ζημίας, λόγω προσβολής προσωπικότητας, από συκοφαντική δυσφήμιση που τελέστηκε σε βάρος του Νοσοκομείου Ρόδου διά του Τύπου.

Το ποσό που διεκδικεί είναι 250.000 ευρώ.

Ψέματα, ψέματα, ψέματα

Από την πρώτη στιγμή τόσο η διοίκηση όσο και το ιατρικό προσωπικό, αλλά και το σύνολο των εργαζομένων στο νοσοκομείο, απέρριψαν τους ισχυρισμούς του 60χρονου, επισημαίνοντας ότι πρόσφεραν κάθε δυνατή βοήθεια, τηρουμένων των προβλημάτων στον χώρο της Υγείας λόγω της υποχρηματοδότησης.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, που εκδόθηκαν σε απάντηση των όσων εγράφησαν στα δημοσιεύματα, το νοσηλευτικό προσωπικό ακολούθησε με απόλυτη συνέπεια τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού και βρισκόταν διαρκώς στη διάθεση του ασθενούς καθ’ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του τόσο στην ορθοπεδική όσο και την νευροχειρουργική κλινική. Το διαιτολόγιό του ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού και ασφαλώς δεν διαφοροποιήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του ασθενούς.

Όσον αφορά τα θέματα υγιεινής, που επικαλείται στις δηλώσεις του ο ασθενής, παρ’ όλη τη χαμηλού βαθμού συνεργασία που επέδειξε ως προς τη συμμόρφωσή του με τις οδηγίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, είναι ανυπόστατα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ