Ελλαδα

Γιατροί και διοίκηση μηνύουν τον Άγγλο ασθενή που τα βρήκε όλα άθλια και βρόμικα στο νοσοκομείο Ρόδου

«Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μειώνει την προσπάθειά μας»

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
363216-751229.jpg

Τη δικαστική οδό επιλέγει το νοσοκομείο Ρόδου, σε βάρος Άγγλου που νοσηλεύτηκε και προέβη σε σειρά καταγγελιών για τις συνθήκες νοσηλείας του, οι οποίες πήραν ανάλογη δημοσιότητα.

Το νοσοκομείο Ρόδου, με κοινή ανακοίνωση της διοίκησης, του ιατρικού προσωπικού και των εργαζομένων στο ίδρυμα, δηλώνει ότι οι καταγγελίες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση που εκδόθηκε, επισημαίνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Ο ασθενής Stephen Moss εισήχθη στην Ορθοπεδική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου στις 21.6.2017 μετά από αναφερόμενη πτώση, αφού έλαβαν χώρα όλες οι απαραίτητες εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις προκειμένου να καθορισθεί η ενδεδειγμένη θεραπεία του. Στις 27.06.2017 η οικογένεια του ασθενούς υπέβαλε αίτημα σε Ιδιωτική Ασφαλιστική Εταιρεία, ζητώντας τη μεταφορά του στη Μεγάλη Βρετανία προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκεί η χειρουργική επέμβαση, η δε απάντηση της εταιρείας ήταν απορριπτική. Η χειρουργική επέμβαση έλαβε χώρα στις 30.06.2017, στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και σύμφωνα με τους ιατρούς ήταν απολύτως επιτυχής.

Το νοσηλευτικό προσωπικό ακολούθησε με απόλυτη συνέπεια τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και βρισκόταν διαρκώς στη διάθεση του ασθενούς καθ' όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του τόσο στην ορθοπεδική όσο και στην νευροχειρουργική κλινική. Το διαιτολόγιο του ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και ασφαλώς και δεν διαφοροποιήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του ασθενούς.

Άλλωστε, οι υπηρεσίες σίτισης του Γ.Ν. Ρόδου τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και άριστης αξιολόγησης από το σύνολο των μέχρι σήμερα νοσηλευομένων. Όσον αφορά τα θέματα υγιεινής που επικαλείται στις δηλώσεις του ο ασθενής, παρόλη τη χαμηλού βαθμού συνεργασία που επέδειξε ως προς τη συμμόρφωσή του με τις οδηγίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, είναι ανυπόστατα καθώς η κύρια μέριμνα όλων των εργαζομένων είναι η διαρκής διασφάλιση των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας όλων των νοσηλευομένων».

Σύμφωνα με το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου «οι δηλώσεις του Stephen Moss αλλοιώνουν το έργο που επιτελείται ως απόρροια της αδιάλειπτης και αρμονικής συνεργασίας μεταξύ του Ιατρικού, του Νοσηλευτικού και του Διοικητικού προσωπικού, η Διοίκηση επιφυλάσσεται όπως προβεί στις απαραίτητες νομικές ενέργειες για τη διασφάλιση των συμφερόντων του Νοσοκομείου (έγκληση για συκοφαντική δυσφήμιση δια του τύπου) αλλά κυρίως για να μην επιτρέψει σε κανένα να μειώνει την προσπάθεια αυτή».

Η καταγγελία του Βρετανού

«Το ελληνικό σύστημα υγείας αφήνει όλη την φροντίδα, συμπεριλαμβανομένης και της καθαριότητας στην κάθε οικογένεια», είχε δηλώσει η σύζυγος του ασθενούς. Η ίδια χαρακτήρισε  ανύπαρκτο το νοσηλευτικό προσωπικό, ενώ διαπίστωσε βασικές ελλείψεις ακόμη και σε νερό και ελάχιστο φαγητό. «Αναγκαζόμουν να βγω έξω για να του φέρω σάντουιτς με τόνο ή μια μακαρονάδα για να σταθεί στα πόδια του. Όταν παραπονέθηκα, κάποιοι μου απάντησαν ότι η Ελλάδα βρίσκεται υπό χρεοκοπία και δεν μπορεί να παρέχει στους ασθενείς τα απαραίτητα». 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ