1821 Digital Gallery

Η αγορά second-hand θα αυξηθεί ραγδαία

Η αγορά second-hand θα αυξηθεί ραγδαία
Πλατφόρμες μεταπώλησης έχουν ήδη καθιερωθεί και έχουν συγκεντρώσει δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα, ενώ νέες εταιρείες κάνουν την εμφάνιση τους
  • A-
  • A+
0
Αξιόπιστες εκτιμήσεις τονίζουν ότι η παγκόσμια αγορά μόδας μεταχειρισμένων εμπορευμάτων έχει μπροστά της λαμπρό μέλλον

Τα εμπορεύματα μεταπώλησης είναι πολύ δημοφιλή στους νέους και αντιπροσωπεύουν πλέον πάνω από το 10% του συνόλου των πωλήσεων ενδυμάτων. Οι προβλέψεις αναφέρουν ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν με διψήφιο ποσοστό την επόμενη πενταετία, καθιστώντας τον κλάδο με αξιοζήλευτη ανάπτυξη.

Η τάση προς μεταχειρισμένα είδη έχει τονωθεί πολύ από την παρουσία των αγοραστών της Γενιάς Ζ, οι οποίοι δίνουν μεγάλη σημασία στις αξίες τους και, τα προϊόντα μεταπώλησης είναι για αυτούς πολύ πιο βιώσιμα και ηθικά. Πρόσφατη έρευνα έχει φανερώσει ότι το 15% των ανθρώπων που ψωνίζουν από secondhand το κάνουν επειδή είναι φιλικό προς το περιβάλλον, ενώ το 65% επειδή είναι πιο οικονομικά προσβάσιμο.Ένας ακόμα παράγοντας που ώθησε στη διάδοση των μεταχειρισμένων προϊόντων είναι το γεγονός ότι η πανδημία επιτάχυνε την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων και πολλά καταστήματα thrift απέκτησαν ιστοσελίδες. Σε αυτές τα προϊόντα τους είναι πολύ πιο εύκολα και άνετα προσβάσιμα στο κοινό.

Πλατφόρμες μεταπώλησης έχουν ήδη καθιερωθεί και έχουν συγκεντρώσει δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα, ενώ νέες εταιρείες κάνουν την εμφάνιση τους. Επιπλέον, υπάρχουν νέες συνεργασίες μεταξύ γνωστών εταιριών και εταιριών μεταπώλησης, πράγμα που αναδεικνύει τη δύναμη των εμπόρων μεταπώλησης και τη συμμετοχή των άμεσων πωλητών. Ακόμη και η Gucci έχει αναπτύξει ένα κατάστημα σε συνεργασία με την RealReal. Η RealReal είναι η μεγαλύτερη αγορά μεταπώλησης ειδών πολυτελείας στον κόσμο στην οποία οι καταναλωτές αγοράζουν μεταχειρισμένα εμπορεύματα πολυτελείας. Μάλιστα, δήλωσε ότι η ζήτηση παρέμεινε αυξητική τους τελευταίους μήνες παρά τους περιορισμούς στον εφοδιασμό που έπληξαν την ικανότητά της να εκτελεί παραγγελίες.

Αξιόπιστες εκτιμήσεις τονίζουν ότι η παγκόσμια αγορά μόδας μεταχειρισμένων εμπορευμάτων έχει μπροστά της λαμπρό μέλλον. Οι εταιρείες λιανικής πώλησης λαμβάνουν τον κλάδο πιο σοβαρά υπόψη τους, καθώς έχει αναπτυχθεί και προσελκύει νέους πελάτες μόδας, όπως η Γενιά Z, στους οποίους αρέσουν κάποιες από τις μάρκες και θέλουν να αποκτήσουν κάποιες από αυτές. Οι λιανοπωλητές δεν μπορούν να αγνοήσουν αυτή την τάση, καθώς πρέπει να κατακτήσουν αυτούς τους νέους πελάτες και στο μέλλον.

Σχετικα
Την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021 το Επενδυτικό συνέδριο ΣΕΒ
Την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021 το Επενδυτικό συνέδριο ΣΕΒ

Ορισμένοι λόγοι για τους οποίους η ανάπτυξη επιταχύνεται είναι οι εξής:

  1. Καλή διαχείριση και προώθηση στο marketing: Οι πλατφόρμες που προσφέρουν μεταχειρισμένα εμπορεύματα είναι οργανωμένες και πιο ελκυστικές για αγορές.
  2. Ελκυστικότητα εμπορικού σήματος: Οι μάρκες και τα εμπορικά σήματα προσελκύουν νέους ανθρώπους που έχουν την επιθυμία να φορούν γνωστές μάρκες αλλά δεν τις αντέχουν οικονομικά.
  3. Επιλογές υψηλής ποιότητας: Τα προϊόντα είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών και οι εταιρίες για να ξεχωρίσουν διαφυλάσσουν την ποιότητα τους.
  4. Επείγουσα ανάγκη για αγορά: Υπάρχουν περιορισμένες ποσότητες κομματών σχεδιαστών, καθιστώντας ένα σπάνιο κομμάτι αντικείμενο που πρέπει να αγοραστεί άμεσα.
  5. Προσιτές τιμές: Αποτελεί χαρακτηριστικό της κατηγορίας και έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην διάδοση της.
  6. Εξαφάνιση του στίγματος: Μειώνεται το στίγμα που κάποτε αφορούσε την αγορά μεταχειρισμένης μόδας, καθώς έχει γίνει τάση μόδας πλέον.
  7. Αποδοχή από τις μεγάλες μάρκες: Μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης έχουν προσφορές μεταχειρισμένων ρούχων.
  8. Ευρεία αποδοχή: Υπάρχει παγκόσμια αποδοχή των αγορών από μεταπώληση

Η μεταπώληση μεταχειρισμένων εμπορευμάτων δεν είναι κάτι καινούργιο, είναι ισχυρή τάση εδώ και αρκετό καιρό σε αγαθά όπως υπολογιστές και τα αυτοκίνητα. Τώρα, η πανδημία έχει ωθήσει τη ζήτηση ακόμη περισσότερο σε αυτές τις κατηγορίες, ειδικά στα αυτοκίνητα λόγω ελλείψεων στην αλυσίδα εφοδιασμού και λόγω κόστους.

Οι μάρκες πολυτελούς μόδας εισέρχονται ενεργά στον τομέα της μεταπώλησης και είναι απαραίτητο να βρουν μια στρατηγική για να διαχειριστούν την αγορά των μεταχειρισμένων. Ζούμε στη μετα-πανδημική εποχή όπου τα είδη πολυτελείας είναι επιθυμητά αλλά συχνά πολύ ακριβά για να αποκτηθούν. Με τον κατάλληλο έλεγχο, τα μεταχειρισμένα εμπορεύματα θα ενισχύσουν τον χώρο των λιανικών πωλήσεων.

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5