1821 Digital Gallery

Το νέο Shein είναι το allyLikes του Alibaba

Το νέο Shein είναι το allyLikes του Alibaba
To Alibaba έχει αναγνωρίσει την αυξανόμενη επιτυχία του Shein τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη
  • A-
  • A+
0
Ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba έθεσε σε κυκλοφορία την allyLikes, μια νέα fast fashion πλατφόρμα

Ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba έθεσε σε κυκλοφορία την allyLikes, μια νέα fast fashion πλατφόρμα, η οποία απευθύνεται τόσο στην αμερικανική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά. Η συγκεκριμένη ενέργεια ενισχύει τον ανταγωνισμό με το Shein, το κινεζικό brand fast fashion που κατάφερε να κατακλύσει τη Δύση. Και τα δύο επιχειρηματικά μοντέλα είναι εντυπωσιακά παρόμοια.

Από τη μία το Shein στοχεύει και σε πελάτες εκτός Κίνας, προσφέροντας κάθε εβδομάδα νέα προϊόντα σε προνομιακές τιμές. Θα μπορούσαμε κάλλιστα να το θεωρήσουμε ως το TikTok του ηλεκτρονικού εμπορίου. Φέρεται να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Η μάρκα τριπλασίασε την αξία της από το 2019 έως τον Αύγουστο του 2020, βλέποντας την να εκτοξεύεται από τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια μετά την συγκέντρωση ενός άγνωστου χρηματικού ποσού από κάποιον άγνωστο επενδυτή. Εφαρμόζοντας το στρατηγικό μοντέλο consumer to manufacturer (C2M), κατάφερε να γίνει το app αγορών με το μεγαλύτερο αριθμό λήψεων στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας ακόμη και το Amazon, κατακτώντας στο μέγιστο το καταναλωτικό κοινό της GenZ. Πιθανότατα μελλοντικά η εταιρεία να εισαχθεί και στο χρηματιστήριο.

Από την άλλη η Allylikes διαθέτει μία τεράστια ποικιλία αγαθών σε απίστευτα προσιτές τιμές. Η εταιρεία μπορεί να αποστείλει παραγγελίες και στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες, όπως ισπανικά, γαλλικά, ιταλικά και πορτογαλικά. Όπως και άλλοι παίκτες της fast-fashion αγοράς έτσι και η δύναμη της allyLikes έγκειται στην ταχύτητα με την οποία μπορούν να εμφανίζονται νέα στυλ στην πλατφόρμα της, με περισσότερες από 500 νέες αφίξεις προϊόντων κάθε εβδομάδα.

To Alibaba έχει αναγνωρίσει την αυξανόμενη επιτυχία του Shein τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα η επέκταση στη δυτική αγορά να φαίνεται ένα απολύτως λογικό βήμα για την εταιρεία. Το project βρίσκεται ακόμα στα πρώτα ανάπτυξης, με την τελευταία ενημέρωση της εφαρμογής να έχει πραγματοποιηθεί πολύ πρόσφατα. Συνολικά το Shein κατέγραψε πέντε εκατομμύρια λήψεις και το Alibaba δύο εκατομμύρια.Σύντομα θα δούμε εάν το ally likes του Alibaba θα γίνει το νέο Shein.

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5