1821 Digital Gallery

Οι 12 τάσεις που θα είναι must στο κόσμο του retail για το 2022

Οι 12 τάσεις που θα είναι must στο κόσμο του retail για το 2022
Tα κορυφαία και καινοτόμα trends του τομέα του retailing για το 2022
  • A-
  • A+
0
Τα δύο τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε έντονη μαζική ανάπτυξη του social commerce και του influencer marketing

Όπως συμβαίνει κάθε χρόνο συνήθως έτσι και με τη νέα χρονιά δημιουργούνται νέες τάσεις τόσο στο retail όσο και στο ecommerce. Τα δύο τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε έντονη μαζική ανάπτυξη του social commerce, του influencer marketing καθώς και η ένταξη δυνατοτήτων επαυξημένης πραγματικότητας στις αγοραστικές εμπειρίες.

Για παράδειγμα ως αποτέλεσμα της πανδημίας οι διάφορες ηλεκτρονικές πλατφόρμες παντοπωλείου όπως είναι το Instacart αποτελούν πλέον νέο αγοραστικό κανόνα για εκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως. Παράλληλα οι εταιρείες με καταστήματα λιανικής πώλησης, όπως η Walmart και η Target, συνεχίζουν να επεκτείνουν την αγοραστική τους εμπειρία και στο διαδίκτυο. Η αγορά έχει αλλάξει σε αρκετά κομβικά σημεία περιλαμβάνοντας διάφορες τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και πραγματοποιώντας εκπληκτικές νέες συνεργασίες στα διάφορα αγοραστικά κανάλια. Μερικές από αυτές τις ενέργειες αποτελούν τα κορυφαία και καινοτόμα trends του τομέα του retailing για το 2022.

Retail Trend #1: Social Commerce

Η άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών είναι εδώ για ήρθε για να μείνει, ειδικά μετά από τα νέα δεδομένα και εμπόδια που προκλήθηκαν από την πανδημία του COVID-19 και το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, τους τελευταίους 12 μήνες, το (34%) των καταναλωτών αγόρασε ένα προϊόν στο διαδίκτυο μέσω PC, το (38%) μέσω tablet και το (44%) μέσω κινητού τηλεφώνου ή smartphone. Συγχρόνως περισσότερο από το (50%) των καταναλωτών παγκοσμίως υποστηρίζουν ότι έχουν υιοθετήσει τις διάφορες ψηφιακές δυνατότητες, περισσότερο από ποτέ.

Σχετικα
Την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021 το Επενδυτικό συνέδριο ΣΕΒ
Την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021 το Επενδυτικό συνέδριο ΣΕΒ

Λίγο πιο συγκεκριμένα οι αγορές μέσω smartphone συνεχίζουν να παρουσιάζουν αύξηση, καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι αναφέρουν ότι πραγματοποιούν κάποιου είδους αγορά μέσω διαδικτύου τουλάχιστον καθημερινά. Το κοινωνικό εμπόριο, το οποίο προσφέρει native αγοραστικές εμπειρίες στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ωθεί και διευκολύνει τους καταναλωτές να ψωνίζουν στο διαδίκτυο ακόμη περισσότερο. Αντί να κάνουν κλικ σε κάποιο website, οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιούν αγορές απευθείας μέσω κάποιου social media app.

To κοινωνικό εμπόριο εξελίσσεται και αναπτύσσεται διαρκώς. Για παράδειγμα το 2020, πραγματοποιήθηκε μια συνεργασία μεταξύ του TikTok και του Shopify, μια επέκταση των Snapchat’s native stores για διάφορα brands και η ένταξη-εισαγωγή του Facebook Shops στη πλατφόρμα του δημοφιλές μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Οι πωλήσεις του social commerce στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθούν κατά (35%) ξεπερνώντας τα 36 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2021.

Στα νέα ηλεκτρονικά καταστήματα στις πλατφόρμες του Instagram και του Facebook, οι πωλητές μπορούν να δημιουργήσουν συλλογές από επιλεγμένα προϊόντα, καθώς και να τροποποιήσουν την εμφάνιση του καταστήματος τους όπως οι ίδιοι επιθυμούν. Το ίδιο κατάστημα μπορεί να έχει πρόσβαση τόσο από το Facebook όσο και από το Instagram, οπότε μόλις δημιουργηθεί, οι πωλητές έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν ένα ευρύ παγκόσμιο κοινό ταυτόχρονα και στις δύο πλατφόρμες. Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί μέρος μίας προσπάθειας του Facebook να δημιουργήσει μια εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία για τους χρήστες της εφαρμογής.

Σχετικα
Η απειλή της πολυπλοκότητας και των μαθηματικών
Η απειλή της πολυπλοκότητας και των μαθηματικών

Το όλο concept σχετίζεται με το ότι ένας χρήστης θα μπορεί να κάνει όλες τις αγορές του εντός είτε του Facebook είτε του Instagram, περιορίζοντας τυχόν απαιτήσεις για άμεση επίσκεψη στο εκάστοτε site. Ως μέρος των αναδυόμενων τάσεων του retailing, είναι αναμενόμενο ότι το κοινωνικό εμπόριο θα αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος της εμπειρίας του ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο για τα brands όσο και για το καταναλωτικό κοινό.

Retail Trend #2: Μία νέα προσέγγιση στο Influencer Marketing

Το Influencer marketing συνήθιζε να σχετίζεται με τις διάφορες selfies, τις προσεκτικά κατασκευασμένες περιγραφές καθώς και τις βιντεοσκοπημένες λήψεις για τη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Μπορεί όμως να οδηγήσει σε πραγματικές πωλήσεις;

Το κοινό εμπιστεύεται τα brands που προβάλλουν αυθεντικές φωνές, με αποτέλεσμα οι σημερινοί έμπειροι χρήστες να είναι σε θέση να εντοπίσουν μια υπερβολικά παραγόμενη διαφήμιση από χιλιόμετρα μακριά. Παρόλα αυτά υπάρχουν μάρκες, οι οποίες δεν δίνουν προτεραιότητα στην αυθεντικότητα των συνεργασιών τους με τους influencers, με αποτέλεσμα πολύ πιθανόν να βρεθούν αντιμέτωποι με την μείωση της αφοσίωσης και της απόδοσης της επένδυσής τους μέσα στο επόμενο έτος.
Ήρθε η ώρα λοιπόν τα brands να εστιάσουν στη παροχή μοναδικού influencer content, δίνοντας προτεραιότητα στην εκπαίδευση, στη ψυχαγωγία καθώς και στη μοναδικότητα της εμπειρίας του θεατή. Έτσι καθίσταται ιδιαίτερα αναγκαίο η δημιουργία βίντεο, το οποίο θα αποτελέσει για το 2022 ίσως το σημαντικότερο μέσο για τις διάφορες συνεργασίες με τη κοινότητα των influencers. Από τη στιγμή που αρκετά από τα φυσικά καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά και οι καταναλωτές δεν θα μπορούν ούτε να δοκιμάσουν ρούχα αλλά ούτε και τα διάφορα gadget στα φυσικά καταστήματα, το βίντεο είναι ο αμέσως επόμενος και πιο άμεσος τρόπος να έρθουν σε «επαφή» με τα αγαθά που επιθυμούν να αποκτήσουν.

Οι μάρκες έχουν ήδη αρχίσει να συνεργάζονται με influencers με σκοπό τη δημιουργία και την κοινή χρήση περιεχομένου στο IGTV, στο Instagram Live, στο TikTok καθώς και στα Instagram Reels.

Retail Trend #3: Online καταστήματα σε Offline χώρους

Αρκετά ψηφιακά εγγενή direct-to-consumer brands όπως είναι τα Bonobos, Glossier, Casper και Warby Parker ξεκίνησαν στο διαδίκτυο, αλλά έκτοτε προχώρησαν και επέκτειναν τη φυσική τους παρουσία κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Τα περισσότερα από τα digital brands, τα οποία άνοιξαν φυσικά καταστήματα πωλούν ενδύματα, κάτι που βγάζει νόημα καθώς είναι μια κατηγορία όπου οι αγοραστές επωφελούνται από την προσωπική αλληλεπίδραση με το εκάστοτε προϊόν. Το λιανικό εμπόριο δεν πεθαίνει, απλώς εξελίσσεται και ότι οι retailers που στοχεύουν στη παροχή μοναδικών εμπειριών στο κατάστημα θα μπορούν να ευδοκιμήσουν καθώς το τοπίο του Retail συνεχίζει να εξελίσσεται.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία προβλέψεων τα ψηφιακά εμπορικά σήματα θα άνοιγαν 850 φυσικά καταστήματα μέσα στα επόμενα 4-5 χρόνια, με τη Νέα Υόρκη να αποτελεί το πιο δημοφιλή προορισμό. Ενώ η πανδημία του COVID-19 έχει αναμφίβολα επιβραδύνει τα εγκαίνια των νέων καταστημάτων, εξακολουθούμε να παρατηρούμε την άνοδο των offline εμπειριών από διάφορα brands που βρίσκονταν  αποκλειστικά και μόνο στην εμβέλεια του διαδικτύου.

Για παράδειγμα το πρώτο παντοπωλείο Amazon Fresh είναι ένα νέο παντοπωλείο σχεδιασμένο από την αρχή με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει μια απρόσκοπτη αγοραστική εμπειρία, είτε οι πελάτες ψωνίζουν στο κατάστημα είτε στο διαδίκτυο. Η συγκεκριμένη νέα πρωτοβουλία από το Amazon προσφέρει την ευκολία και την προσβασιμότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου στις αγορές παντοπωλείων στα φυσικά καταστήματα. Επιπλέον το Amazon Fresh προσφέρει παράδοση και παραλαβή αυθημερόν, καθώς και τις δυνατότητες παραλαβής και επιστροφής δεμάτων από το επίσημο site του Amazon.

Μεταξύ των διαφόρων trends που υφίστανται στο τομέα των επιχειρήσεων λιανικής για το 2022, μπορούμε να αναμένουμε ότι τα διάφορα brands συμπεριλαμβανομένων των γιγαντιαίων λιανοπωλητών καθώς και των μικρότερων DTC μαρκών, θα συνεχίσουν να προσφέρουν offline εμπειρίες, οι οποίες θα αξιοποιούν σε μεγάλο βαθμό τόσο τη τεχνογνωσία όσο και την ευκολία που προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Λιανική τάση #4: Ακόμα περισσότερες αγοραστικές εμπειρίες με δυνατότητες AR

Τα διάφορα καινοτόμα retail trends, τα οποία συνδέονται άμεσα με δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας (AR) καθώς και με μηχανικές μάθηση και τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν έρθει για να μείνουν. Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές εξακολουθούν να βασίζονται στις διαδικτυακές αγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με αποτέλεσμα οι retailers να αξιοποιούν εργαλεία τεχνολογικού χαρακτήρα AR με στόχο να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ του ψηφιακής και της φυσικής αγοράς. Στην πραγματικότητα ο δείκτης λιανικής πώλησης 2020 της IBM στις ΗΠΑ αναφέρει ότι ο COVID-19 έχει επιταχύνει τη μετάβαση σε ψηφιακές αγορές κατά περίπου πέντε χρόνια.

Διάφορες εταιρείες όπως η IKEA, το Home Depot και το Target διαθέτουν τεχνολογικές αγοραστικές εμπειρίες AR. Το Facebook και η μητρική εταιρεία της Ray-Ban Luxottica κυκλοφορούν έξυπνα γυαλιά αξίας 299 δολαρίων που επιτρέπουν στους ανθρώπους να τραβούν εικόνες, να ακούν μουσική και να πραγματοποιούν κλήσεις. Ακόμη η Xiaomi ανταγωνίζεται το Facebook στην αρένα των wearables λανσάροντας τα δικά της smart glasses. Παρόλα αυτά και μικρότερες εταιρείες εντάσσουν στο λειτουργικό τους διάφορα νέα καινοτόμα εργαλεία.
Για παράδειγμα το Shopify παρουσίασε το Shopify AR, μια εύχρηστη εργαλειοθήκη για τις επιχειρήσεις ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους εμπειρίες AR και να προβάλλουν τα προϊόντα τους στους πελάτες.

Retail Trend #5: Δημιουργικά Brand Identities στο Amazon

Ακόμα και όταν συνεχώς εμφανίζονται νέες αγοραστικές εμπειρίες, το Amazon κυριαρχεί όταν πρόκειται για διαδικτυακές αγορές. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, το Amazon πραγματοποίησε συνολικές καθαρές πωλήσεις αξίας περίπου 108,52 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ξεπερνώντας τα 75,45 δισεκατομμύρια δολάρια το ίδιο τρίμηνο του 2020 στην αγορά των ΗΠΑ. Για τα brands που βρίσκονται στο Amazon, η δυναμή του μπορεί να αποτελέσει πρόκληση. Αν όμως κάποιο brand διαθέτει ισχυρή ταυτότητα, τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα καταφέρει όχι μόνο να συνδεθεί με τους αγοραστές αλλά και να εδραιώσει μία σχέση εμπιστοσύνης.

Έτσι το Amazon εισήγαγε περισσότερα εργαλεία από ποτέ, με σκοπό να βοηθήσει τις μάρκες να δημιουργήσουν μία μοναδική ταυτότητα για το brand τους στο Amazon, συμπεριλαμβανομένων των: branded sponsored videos, custom εικόνα για χορηγία κάποιου brand, brand stories (A+ Content), Amazon Posts και Amazon OTT. Το Amazon θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα εμπορικά του σήματα να διαφημίζουν δημιουργικά και να διαφοροποιούν την ταυτότητα της επωνυμίας τους για το 2022.

Retail Trend #6: Τα ζητήματα ηθικής και αξίας είναι ζωτικής σημασίας πλέον

Η διαφάνεια, οι αξίες και η ηθική δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικά για τους αγοραστές, πράγμα που σημαίνει ότι οι μάρκες πρέπει να δώσουν προτεραιότητα το συντομότερο δυνατό. Σύμφωνα με στοιχεία το (71%) των καταναλωτών προτιμά να αγοράζει από μάρκες, οι οποίες ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους. Το (50%) των καταναλωτών δηλώνουν πιο «φιλικοί προς το περιβάλλον», ενώ οι αγοραστές αξιολογούν όλο και περισσότερο τα προϊόντα και τα εμπορικά σήματα με βάση την ηθική και τις αξίες μιας εταιρείας, με το (41%) ​​των καταναλωτών των ΗΠΑ να αναζητούν ενεργά να αγοράσουν από μια εταιρεία που σχετίζεται με κοινωνικά, περιβαλλοντικά και πολιτικά ιδανικά. Η προσφορά πραγματικής διαφάνειας καθώς και η στάση για θέματα ηθικής μπορεί να είναι επικίνδυνη για τις μάρκες, αλλά όταν γίνει σωστά, μπορεί να οικοδομήσει μόνιμη πίστη και εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Retail Trend #7: Εξαιρετικά γρήγορο delivery ή ακόμη και αυθημερόν

Οι προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τους χρόνους αποστολής αυξάνονται ολοένα και περισσότερο. Όλο αυτό διευρύνθηκε ακόμη περισσότερο εξαιτίας της ανόδου του Amazon Prime. Διάφορα μεγάλες εταιρείες ακολουθούν τα βήματα του Amazon, με την Target να ενισχύει την υπηρεσία αποστολής και το Walmart να εντάσσει στο λειτουργικό δυνατότητες παράδοσης express μέσα σε δύο ώρες.

Ζούμε στην εποχή της άμεσης ικανοποίησης. Οι αγοραστές επιθυμούν τις παραγγελίες τους το συντομότερο δυνατό, ακόμη και την ίδια μέρα. Το Amazon Prime Air, χρησιμοποιεί τεχνολογία drone για να παραδίδει τις παραγγελίες των αγοραστών μέσα σε μόλις 30 λεπτά ή και λιγότερο. Παράλληλα η άνοδο των startups εταιρειών που δημιουργούν ρομπότ παράδοσης ενισχύει ακόμη περισσότερο τον τομέα του delivery.

Retail Trend #8: Αύξηση των αγορών Smart assistants

Μέχρι το 2025 η παγκόσμια αγορά έξυπνων ηχείων θα μπορούσε να αυξηθεί τόσο πολύ αγγίζοντας τα 35,5 δισεκατομμύρια δολάρια. 87,7 εκατομμύρια ενήλικες στις ΗΠΑ διαθέτουν έναν έξυπνο “βοηθό”, το οποίο ισοδυναμεί με ποσοστό πάνω από το ένα τρίτο των καταναλωτών, κάτι που σίγουρα τη καθιστά το επόμενο trend για το 2022. Τα έξυπνα ηχεία Amazon Echo και Google Home έχουν γίνει βασικά εργαλεία για πολλούς αγοραστές στο διαδίκτυο, ειδικά τη περίοδο της πανδημίας όπου ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι περνούσαν αρκετό χρόνο στο σπίτι.
Περίπου το 20% των ανθρώπων που έχουν έξυπνα ηχεία τα χρησιμοποιούν για δραστηριότητες αγορών, όπως παραγγελία προϊόντων, διεξαγωγή έρευνας προϊόντων ή παρακολούθηση παραδόσεων. Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί στο (52%) μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Retail Trend #9: Αυξημένη χρήση των Chatbots

Καθώς ο Covid-19 περιόρισε πάρα πολύ τις διαπροσωπικές επαφές, οι retailers χρειάστηκε να μειώσουν σημαντικά την προσωπική υποστήριξη πελατών και να στραφούν σε πιο καινοτόμες λύσεις. Έτσι για προσεγγίσουν και να εξυπηρετήσουν τους πελάτες όπου και αν βρίσκονται, ολοένα και περισσότερες εταιρείες έχουν αγκαλιάσει τα chatbots καθώς και τους personal assistants. Τα chatbots αναμένεται να εξοικονομήσουν από τις βιομηχανίες πάνω από 11 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2023.

Παρόλο που σίγουρα υπάρχουν οφέλη από τις διαπροσωπικές εμπειρίες, τα chatbots προσφέρουν τόσο στις εταιρείες όσο και στους χρήστες ορισμένα μεγάλα πλεονεκτήματα, όπως συντομότεροι χρόνοι αναμονής καθώς και 24ωρη διαθεσιμότητα. Ορισμένες μάρκες, όπως η Lego, έχουν δημιουργήσει ακόμη και ψηφιακούς βοηθούς αγορών, οι οποίοι δίνουν στους πελάτες εξατομικευμένες προτάσεις δώρων με βάση τις απαντήσεις τους σε μερικές απλές ερωτήσεις. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι τα chatbots μπορούν να ξεπεράσουν την αναδημιουργία πιο personal εμπειριών στον ψηφιακό χώρο. Για παράδειγμα, το 2016 η Sephora χρησιμοποίησε την εφαρμογή Kik για να δημιουργήσει μια εξατομικευμένη εμπειρία.

Retail Trend #10: Το κλειδί της επιτυχίας είναι η βιωματικότητα

Για τις εταιρείες που διατηρούν τις φυσικές τους τοποθεσίες, θα είναι σημαντικό να βρουν ένα στοιχείο διάκρισης από τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές, παρέχοντας μοναδικές εμπειρίες εντός των φυσικών καταστημάτων. Παρόλο που οι πωλήσεις των φυσικών καταστημάτων είναι σαφώς λιγότερες από εκείνες του διαδικτύου, μέσω των βιωματικών εμπειριών μπορούν να ενισχύσουν την αξία καθώς και τη σχέση των πελατών με το εκάστοτε εμπορικό σήμα. Για παράδειγμα το flagship κατάστημα Nike’s Time Square αποτελεί πρότυπο μίας βιωματικής αγοραστικής εμπειρίας, η οποία συμβάλλει στην αξία της μάρκας. Η καινοτομία στο τομέα του λιανεμπορίου μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις εταιρείες. 

Retail Trend #11: Οι διαδικτυακές πλατφόρμες παντοπωλείων αποτελούν νέο κανόνα

Εταιρείες όπως η UberEats και η DoorDash άλλαξαν το τοπίο του delivery, με αποτέλεσμα το ηλεκτρονικό εμπόριο να αναδιαμορφώνει με καθοριστικό τρόπο τις πλατφόρμες των παντοπωλείων. Εξαιτίας της συνθήκης της πανδημίας, περισσότερο από το (40%) των Αμερικανών πραγματοποιήσαν για πρώτη φορά το 2020 κάποιου είδους παραγγελία με είδη παντοπωλείου. Ενώ αυτό που είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι ότι πολλοί καταναλωτές αναφέρουν ότι θα ήθελαν να συνεχίσουν τη συγκεκριμένη καταναλωτική συμπεριφορά ακόμη και μετά την πανδημία.

Μεταξύ όλων των αναπτυσσόμενων υπηρεσιών παράδοσης, το Instacart παραμένει το πιο δημοφιλές στη Βόρεια Αμερική, προσφέροντας υπηρεσίες παράδοσης και παραλαβής αυθημερόν σε πολυάσχολους ανθρώπους και οικογένειες σε όλες τις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η Instacart ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 39 δισεκατομμύρια δολάρια στο νέο γύρο χρηματοδότησης από 17,8 δισεκατομμύρια δολάρια στον προηγούμενο γύρο τον Νοέμβριο του περασμένου έτους. Επιπλέον οι πρόσφατες τάσεις της retail αγοράς αποδεικνύει ότι περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς εμπιστεύονται το Instacart περισσότερο από το Amazon Fresh και το Walmart.

Retail Trend #12: Αυξημένη εστίαση στην προσωπική υγεία και στο Self-Care

Εκτός από την πανδημία που άλλαξε τις μεγάλες καταναλωτικές επιχειρήσεις, ο COVID-19 άλλαξε επίσης τα είδη που προτιμούν να αγοράζουν οι καταναλωτές στο διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας, οι στάσεις των καταναλωτών επικεντρώθηκαν σε μεγάλο βαθμό στην αγορά προϊόντων προσωπικής υγείας. Στην πραγματικότητα το (34%) των καταναλωτών αυξάνουν την αγορά προϊόντων προσωπικής υγιεινής. Εξαιτίας των συνεχόμενων lockdown σε όλο τον κόσμο, το καταναλωτικό κοινό άρχιζε να εστιάζει αρκετά στο ζήτημα της διαφύλαξης της υγείας. Τα brands με είδη παντοπωλείου οφείλουν να δώσουν προτεραιότητα με κάθε τρόπο στους πιο υγιεινούς τρόπους ζωής, μολονότι οι καταναλωτές τροποποιούν τις προσωπικές τους συνήθειες και τις προσαρμόζουν με τα νέα δεδομένα της κοινωνίας.

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5