25 Απρ 2024
READING

Το μέλλον της μόδας | Πώς η ψηφιακή μόδα έχει γίνει βασική τάση

2 MIN READ

Το μέλλον της μόδας | Πώς η ψηφιακή μόδα έχει γίνει βασική τάση

Το μέλλον της μόδας |  Πώς η ψηφιακή μόδα έχει γίνει βασική τάση

Το διαδικτυακό metaverse μεγαλώνει και αν πρόκειται να περνάμε περισσότερο χρόνο σε εικονικούς κόσμους, υπάρχει ένα κρίσιμο ερώτημα: Τι θα φορέσουμε;

Για πολλούς, η ιδέα να αγοράζουν ρούχα που δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα είναι ένα εννοιολογικό άλμα πολύ μακρινό. Αλλά τα αναδυόμενα ψηφιακά καταστήματα μόδας αξιοποιούν μια αυξανόμενη αγορά . Δεν πρόκειται για πραγματικά ρούχα, αλλά για ψηφιακά σύνολα που τα καταστήματα απλώς τοποθετούν με photoshop στις φωτογραφίες ή τα βίντεο ενός πελάτη για να αναρτηθούν στο Instagram και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Σύντομα είναι πιθανό να γίνουν ένας τρόπος να ντύνουν οι χρήστες το avatar τους όταν αλληλεπιδρούν σε διαδικτυακά παιχνίδια και χώρους συνάντησης.

Υπάρχουν ήδη μοντέλα και influencers που είναι φανατικοί αγοραστές ψηφιακών ρούχων. Οι προβλέψεις διατυπώνουν ότι ενδεχομένως στο μέλλον οι περισσότερες μάρκες να έχουν παρουσία και στην ψηφιακή μόδα. Προβλέπεται επίσης, ότι στο μέλλον οι περισσότεροι θα έχουν έναν ψηφιακό εαυτό, δηλαδή ένα avatar, και πλέον δεν θα χρειάζεται απαραίτητα η φυσική υπόσταση για να βιώσουμε την συγκίνηση ενός καινούργιου ρούχου. 

Οι περιβαλλοντικές ανησυχίες είναι επίσης το κλειδί για την ελκυστικότητά των ψηφιακών ρούχων. Η παραδοσιακή βιομηχανία της μόδας είναι ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες ρύπανσης και  αποβλήτων στον πλανήτη. Καθώς πολύς κόσμος μπορεί να αγοράζει ένα ρούχο και εν τέλει να το φοράει μια μόνο φορά για την ανάρτηση μιας φωτογραφίας, θα μπορούσαν να μειωθεί η κατανάλωση και τα απόβλητα χρησιμοποιώντας την ψηφιακή μόδα για μερικές από αυτές τις αναρτήσεις.

Η πανδημία ήταν ένας προφανής επιταχυντής για αυτές τις επιχειρήσεις, καθώς οι άνθρωποι βρίσκονταν στο σπίτι χωρίς να μπορούν να βγουν έξω και να φορέσουν όμορφα ρούχα. Βέβαια είναι σαφές ότι η ψηφιακή μόδα δεν είναι ακόμη για όλους και ίσως να μην είναι ποτέ.

Συνδεθείτε παρακάτω
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.