Visual Browsing

Έρευνα: Η διαφορετικότητα στη διαφήμιση, παράγοντας επιτυχίας

Δύο άνθρωποι ακουμπούν με τα πηγούνια τους ο ένας τον άλλο
Αυτό που είναι καλό για την κοινωνία είναι καλό και για τις επιχειρήσεις
  • A-
  • A+
0
Τι δείχνει η έρευνα για τις διαφήμισεις με την προβολή υποεκπροσωπούμενων και διαφορετικών ομάδων

Η διαφήμιση με την προβολή υποεκπροσωπούμενων και διαφορετικών ομάδων όχι μόνο έχει υψηλότερες επιδόσεις από το μέσο όρο του γενικού πληθυσμού, αλλά οδηγεί σε σημαντική αύξηση του engagement και της αποτελεσματικότητας μεταξύ των εκπροσωπούμενων ομάδων.

Η έκθεση “Feeling Seen”, η οποία συντάχθηκε από κοινού από τους ειδικούς σε θέματα αποτελεσματικότητας System1, τους ειδικούς σε θέματα πολυμορφίας στα μέσα ενημέρωσης DECA και τον εμπορικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα ITV, δείχνει μια αύξηση της απόδοσης τόσο σε μακροπρόθεσμες όσο και σε βραχυπρόθεσμες μετρήσεις σε σύγκριση με τον κανόνα. 

Οι 30 διαφορετικές διαφημίσεις που αναλύθηκαν στη μελέτη πέτυχαν μέση βαθμολογία 2,8 για τη μακροπρόθεσμη δυνατότητα ανάπτυξης της μάρκας. Αυτός ο μέσος όρος ανεβαίνει στο 3,5 όταν οι διαφημίσεις προέβαλαν μεγαλύτερο και διαφορετικό μέρος της κοινωνίας.Συγκεκριμένα, αυτές οι διαφημίσεις προκάλεσαν πολύ μεγαλύτερα συναισθήματα ευτυχίας. 

Για παράδειγμα, το 47% των συμμετεχόντων αισθάνθηκε ευτυχία παρακολουθώντας τη διαφήμιση “New Boyfriend” των Maltesers από το 2017, μια διαφήμιση στην οποία μια γυναίκα με αναπηρία γελάει με τους φίλους της για το πώς οι “σπασμοί” της παρεμποδίζουν τη νέα της σχέση. Το ποσοστό αυτό αυξήθηκε στο 58% μεταξύ των ατόμων με αναπηρία. 

Σχετικα
Οι 3 κομβικές στρατηγικές για τις μάρκες του μέλλοντος
Οι 3 κομβικές στρατηγικές για τις μάρκες του μέλλοντος

Οι θετικές συναισθηματικές αντιδράσεις ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτες όταν οι διαφημίσεις απεικόνιζαν συνηθισμένους ανθρώπους να ζουν τη συνηθισμένη τους ζωή, όπως είδαμε στην καμπάνια “We Are Family” της McCain. Με πρωταγωνιστές οικογένειες από πολλές διαφορετικές ομάδες, η διαφήμιση σημείωσε “υψηλή” βαθμολογία 4 αστέρων και εκτινάχθηκε στο σχεδόν μέγιστο 5,8 μεταξύ των Βρετανών Ασιατών τηλεθεατών. 

Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης δείχνουν ξεκάθαρα πόσο σημαντική μπορεί να είναι η παρουσία όλων των ομάδων και πόσο καλύτερη είναι η αίσθηση της διαφήμισης όταν αντανακλά όλους τους ανθρώπους, αντί να απορρίπτει ομάδες αυτών. Στην πραγματικότητα, η diverse διαφήμιση μας ενώνει. Αυτό που είναι καλό για την κοινωνία είναι καλό και για τις επιχειρήσεις. 

Αυτή η έρευνα αποδεικνύει αυτό που από πάντα γνωρίζαμε, αλλά δεν μπορούσαμε να το ποσοτικοποιήσουμε – το να βλέπεις τον εαυτό σου στην οθόνη, αν ανήκεις σε μια τυπικά υποεκπροσωπούμενη ομάδα, σε κάνει να αισθάνεσαι υπέροχα και αυτό μεταφράζεται σε επιτυχία για τους διαφημιστές και τις μάρκες.

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5