Visual Browsing
Επέστρεψαν στην κορυφή οι Έλληνες εφοπλιστές

Επέστρεψαν στην κορυφή οι Έλληνες εφοπλιστές

Ελέγχουν πλοία χωρητικότητας 164 εκατομμυρίων τόνων

Στο 16,25% του παγκόσμιου στόλου αντιστοιχεί η ελληνική ναυτιλία, ενώ το 30% του ευρωπαϊκού στόλου ανήκει σε Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι είναι και πάλι πρώτοι στην παγκόσμια ναυτιλία. Οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν πλοία συνολικής χωρητικότητας 164 εκατ. τόνων, ξεπερνώντας ακόμα και τον ιαπωνικό στόλο ο οποίος έχει χωρητικότητα 159,4 εκατ. τόνους, σύμφωνα με έρευνα του οίκου Clarksons. Ο οίκος επισημαίνει επίσης ότι το 23,8% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου είναι ελληνικών συμφερόντων. Ο συνολικός ελληνικός στόλος ανέρχεται σε μόλις 4.984 πλοία, έναντι 8.537 ιαπωνικά και 6.427 κινέζικα. Τη δεκάδα στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλίας συμπληρώνουν η Γερμανία, η Νότιος Κορέα, οι ΗΠΑ, η Νορβηγία, η Σιγκαπούρη, η Ιταλία και η Δανία.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα» είναι οι δέκα μεγαλύτεροι Έλληνες εφοπλιστές που βρίσκονται στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλίας είναι:

Γιάννης Αγγελικούσης των εταιρειών Anangel, Maran Tankers, Maran Gas με 94 πλοία χωρητικότητας 18,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 18 πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου).

Γιώργος Οικονόμου των εταιρειών Cardiff kai Dryships με 104 πλοία χωρητικότητας 12,6 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 πλοίων και 2 πλατφορμών εξόρυξης πετρελαίου.

Σχετικα
H κρίση των τσιπ «χτύπησε» μέχρι και την Toyota
H κρίση των τσιπ «χτύπησε» μέχρι και την Toyota

Γιώργος Προκοπίου των εταιρειών Dynacom και Dynagas με 91 πλοία χωρητικότητας 12,5 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 6 πλοίων.

Αγγελική Φράγκου της εταιρείας Navios με 104 πλοία χωρητικότητας 10,4 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 5 πλοίων.

Πήτερ Λιβανός των εταιρειών Euronar και Gaslg LNG με 68 πλοία χωρητικότητας 10,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 δεξαμενόπλοιων και 7 LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου).

Σχετικα
Το μέλλον της μόδας: Πώς η ψηφιακή μόδα έχει γίνει βασική τάση
Το μέλλον της μόδας: Πώς η ψηφιακή μόδα έχει γίνει βασική τάση

Νίκος Τσάκος της εταιρείας TEN με 67 πλοία χωρητικότητας 6,2 εκατ. τόνων.

Βαγγέλης Μαρινάκης της εταιρείας Capital Ship Managment με 37 πλοία χωρητικότητας 3,3 εκατ. τόνων.

Θεόδωρος Βενιάμης της εταιρείας Golden Union με 27 πλοία χωρητικότητας 3,2 εκατ. τόνων.

Χάρης Βαφειάς της εταιρείας Vafias Group με 61 πλοία χωρητικότητας 2,1 εκατ. τόνων.

Πάρης Δράγνης των εταιρειών Goldenport και Ocean gold με 30 πλοία χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων.

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5