Πολιτικη & Οικονομια

Deloitte: Οι Έλληνες ξόδεψαν ακόμα λιγότερα σε χριστουγεννιάτικες αγορές

Και βρέθηκαν στην πρώτη λίστα των Ευρωπαίων πολιτών με τη μικρότερη αγοραστική δύναμη

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
thessaloniki2342432.gif
MOTION TEAM/ΤΡΥΨΑΝΗ ΦΑΝΗ

Απογοητευτικά είναι τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας που πραγματοποίησε η Deloitte αναφορικά με την αγοραστική δύναμη των Ελλήνων κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων εορτών. Με τα ελληνικά νοικοκυριά να έχουν «γονατίσει» από τους φόρους, την ανεργία να παραμένει σε υψηλά επίπεδα και τη γεωμετρική αύξηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας να συμπιέζει τους μισθούς, η πλειονότητα των καταναλωτών περιόρισε ακόμα περισσότερο τα έξοδα.

Ειδικότερα, είναι οι μοναδικοί Ευρωπαίοι που δήλωσαν (σε ποσοστό 62%) πως τα χρήματα που είχαν διαθέσιμα για χριστουγεννιάτικες αγορές, μειώθηκαν συγκριτικά με το 2016. Κατ' αυτόν τον τρόπο, οι Έλληνες βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας που αφορά τους καταναλωτές με τα λιγότερα -προς διάθεση- χρήματα.

Συγκεκριμένα, δαπάνησαν:

  • Φαγητό, ποτά: 157 ευρώ
  • Αγορά δώρων: 136 ευρώ
  • Ταξίδια: 82 ευρώ
  • Διασκέδαση: 75 ευρώ

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το 40% έκανε τις αγορές του από τις 16 Δεκεμβρίου έως και την παραμονή Χριστουγέννων, ενώ ένα 11% τις έχει προγραμματίσει μεταξύ 25 και 31 Δεκεμβρίου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ