Πολιτικη & Οικονομια

«Σέρνεται» η πρώτη ιδιωτικοποίηση Τσίπρα

Θα πουληθούν τα 14 αεροδρόμια;

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
105391-209256.jpg

Στον αέρα είναι  η συμφωνία της Fraport με το ΤΑΪΠΕΔ για την ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, που κανονικά πρέπει να πουληθούν στη γερμανική εταιρία «Fraport» με αντίτιμο 1,2 δισ., γράφει η σημερινή «Καθημερινή».

Λεπτομερέστερα, παρόλο που η ιδιωτικοποίηση είναι επίσημη απόφαση του κράτους,  έχει δημοσιευτεί στο ΦΕΚ και η κυβέρνηση επιδιώκει τώρα να υπογραφτεί η σχετική σύμβαση, η εφημερίδα γράφει ότι η γερμανική εταιρία

· Ζητάει αδιαμφισβήτητες εγγυήσεις για την παραχώρηση

· Φέρεται να αντιμετωπίζει δυσκολίες στη χρηματοδότησή της για την εξαγορά, αφού δε βρίσκει δανεικά για μια τέτοια κίνηση στο ρευστό πολιτικό τοπίο της Ελλάδας.

Εκπρόσωπος της εταιρίας είπε ότι θα υπάρξει επανέναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ «Fraport» - ΤΑΙΠΕΔ , για τις οποίες όμως δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα.

Απ΄ όλα τα παραπάνω, εκφράζονται αμφιβολίες για το αν η συμφωνία μπορεί να υλοποιηθεί μέσα στη χρονιά (παραχώρηση των αεροδρομίων - είσπραξη του ποσού).

Υπενθυμίζεται ότι τ΄ αεροδρόμια είναι 3 στεριανά (Θεσσαλονίκης, Ακτίου, Καβάλας) και 11 νησιώτικα (Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ